• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Begeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |


    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Corvee rooster:
    Maandag: Mick & Savannah
    Dinsdag: Steven & Amanda
    Woensdag: Omar & Sarah
    Donderdag: Antonio & Syden
    Vrijdag: Calypso & Katherine
    Weekend: Begeleiding

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Rollentopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Micheal kon het niet laten om even te grijnzen en volgde Maikel maar. 'Weetje... Je kan me ook weg sturen? Ik kan makkelijk een plaats fixen. I won't tell' zei hij met een grijns



    Sav lachte kort en keek naar hem. 'Oh echt....' grijnsde ze en ze streek even over zijn shirt. 'Wat had je in gedachte?' Vroeg ze. Ze wist niet precies wat ze voor de jongen voelde. Interessant vond ze hem zeker....


    El Diablo.

    "Ja, met jouw hulp moet het wel lukken," zeg ik lachend terwijl ik op sta en mijn jas aantrek "Als ik maar geen problemen ga krijgen of onverwachte SO's krijg, want dan ben ik de sjaak,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Omar haalde zijn schouders op terwijl hij nog een sigaret aanstak, ''misschien achter het gymgebouw? Een plekje voor ons twee?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Dat gaan we dus niet doen," zei Maikel en hij keek Micheal aan. "Jij bent hierheen gestuurd om hier verzorgd te worden, zodat je niet op straat hoeft te leven, of waar dan ook. Je zou dankbaar moeten zijn." Hij opende de deur van een van de lege kamers. Er stond alleen een bed, kast en bureau in. De rest was voor de kinderen zelf om te doen. Verven van de kamer mocht wel, maar dat werd dan ook op de kosten van het huis gedaan.
    "Dit is jouw kamer. Het is jouw domein en hier kun je jezelf terugtrekken als dat nodig is. De dingen die je moet weten liggen op het bureau, lees ze goed door." Zonder nog iets te zeggen liep Maikel de gang weer uit naar beneden.
    "Goed, jongens en meisjes, gaan jullie je klaarmaken voor school?" zei hij en hij keek ieder even aan.




    Steven glimlachte naar Antonio en schudde zijn hoofd.
    "Geen SO's vandaag, dat kan ik je verzekeren. Volgens mij hebben we een rustig dagje." hij keek zijn beste vriend aan en wachtte tot hij klaar was om te vertrekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Gelukkig," zegt hij lachend "anders had ik me wel ziek gemeld.". Hij haalt een hand door zijn haar terwijl hij naar de deur loopt. "Ik heb echt zin in Muziek," zeg ik "Die docent is al zo vaak afwezig dat ik überhaupt verrast ben dat het door gaat,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sav keek naar hem en knikte toen. Ze wist waar dit heen ging, maar heel erg vond ze het niet. Het was een aantrekkelijke jongen en een van de weinigen die ze vertrouwde. 'Ja, klinkt goed...' glimlachte ze.



    Wederom verliet een diepe zucht zijn mond. Micheal keek naar de papieren op tafel en las ze een beetje snel door, voor ze in de prullenbak waren beland. 'Goed dan....' mompelde hij en hij begon uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 23:37 ]


    El Diablo.

    "Was dat nou sarcastisch of meende je het? Want ik heb er wel zin in," zei Steven verward en hij keek zijn beste vriend aan. Hij kon hem goed, maar soms begreep hij niet zo goed of de jongen iets meende of niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik meen het," zegt hij "Als je het nog kan herinneren, ik wil later de muziek wereld in dus ja, ik heb er echt zin in,". Hij kijkt zijn beste vriend met een opgetrokken wenkbrauw aan aangezien hij had gedacht dat hij dat zou weten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    "Ja sorry, ik ben nog niet helemaal wakker," meende hij, terwijl hij zich achter het hoofd krapte. "Sorry," zei hij nogmaals en hij lacht even ongemakkelijk.
    "Ik heb er ook echt zin in, lekker op de vleugel muziek maken." zijn ogen glommen even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Maakt niks uit," zegt de Italiaanse jongen terwijl hij de deur opendoet "Ik moet zelf ook nog goed wakker worden, zoals gewoonlijk,". "En ik heb er zin in om eens een paar goede noten te zingen," zegt hij vervolgens terwijl hij een overdreven versie van een oprea zanger nadoet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Amanda staat op van tafel terwijl ze haar laatste hap naar binnen werkt. Rustig loopt ze de trap op naar haar kamer waar ze haar schoolspullen pakt en haar gympen aantrekt. Toen ze klaar was, liep ze terug naar beneden en kwam bij de voordeur Steven en Antonio tegen. "Hey" begroet ze hen en blijft even naar het tweetal lopen.

    Omar knikte en greep haar hand voordat hij de jongens die half begonnen te joelen gedag zei, ''zeker?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sava keek naar hem en knikte. 'Honderd procent, ijdeltuit' zei ze plagerig en met een speelse knipoog. De jongens negeerde ze en ze hield haar hoofd ietwat schuin terwijl ze naar Omar keek.


    El Diablo.

    "Misschien kunnen we eens wat samen schrijven. Nu wel echt, want we hebben het er vaak genoeg over gehad, maar het komt er maar niet van," zei Steven grinnikend en hij gaf Antonio een plagerig duwtje.
    "Hé," zei hij tegen Amanda en glimlachte naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Klinkt als een goed idee," zegt Antonio terwijl hij zijn vriend een plagerig duwtje terug geeft. Vervolgens ziet hij Amanda naar hun toe komen, waardoor hij naar haar gaat zwaaien. "Hi Amanda," zegt hij glimlachend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina