• Waar kan die ene haaknaald nou zijn?!?

    Vier dagen geleden heb ik 'm nog gebruikt, om deze minion muts af te maken (voor een 4 jarige jongen)



    en gister wilde ik beginnen aan een sjaal behorende bij de muts die ik daarvoor al voor mezelf had gemaakt, en toen was ik ineens die haaknaald kwijt.
    Mijn nieuwe muts:



    Hij ligt niet tussen de bankkussens, hij ligt niet onder de bank, niet achter de bank. Niet in mijn haaktas, niet in mijn schooltas. Niet tussen mijn garens, niet op mijn bureau. Niet op het dressior, niet op de tvtafel. Ik ben inmiddels helemaal hopeloos!! :(

    Dus als iemand een oranje haaknaald met 4.0 erop heeft gezien, die is van mij!
    Gelukkig heb ik mijn gele (2.5) en groene (3.5) haaknaald nog wel, dus zal ik mijn andere projecten maar eens af gaan maken. Waarschijnlijk is het gewoon een of ander teken, dat ik die andere projecten eerst af moet maken ;)

    En zijn jullie ook iets kwijt?

    HET WAREN DE KABOUTERS O.o Dit sluit aan op dat geweldige topic voor de Q-doe avonden.
    Heb je hem al gevonden?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 14:53 ]

    Heb je al op plekken gekeken waarvan je denkt dat hij niet kan liggen? Bijvoorbeeld, wasmand, onder de tafel etc.

    De laatste tijd ben ik niet vaak meer iets kwijt, maar als het kwijt is dan komt het, omdat ik het heb verplaatst. Bijvoorbeeld mijn ov-chipkaart ligt altijd op de kleine tafel en als ie daar niet ligt dan heb ik hem verplaatst, soms herinner ik mij nog waar ie dan wel ligt en soms niet.

    Gelukkig ben ik niet de recordhouder van iets terug vinden op een gekke plek, dat is mijn vader.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 15:12 ]


    Physics is awesome

    Ik heb bij de wibra een nieuwe haaknaald gekocht, niet 4.0 maar 4.5. 70 cent was die haaknaald, en hij heeft zelfs een soort handvat, dus dat het stuk waar je m vast pakt breder is dan de naald zelf.

    Nu begonnen aan de sjaal, behorende bij de muts.

    Krull schreef:
    Ik heb bij de wibra een nieuwe haaknaald gekocht, niet 4.0 maar 4.5. 70 cent was die haaknaald, en hij heeft zelfs een soort handvat, dus dat het stuk waar je m vast pakt breder is dan de naald zelf.

    Nu begonnen aan de sjaal, behorende bij de muts.


    Dus nu hoop je nog steeds dat je die 4.0 terug zal vinden?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja natuurlijk want die kostte een euro of 10 en heeft echt een fijn handvat.
    In de wibra hadden ze ook geen 4.0, trouwens x)