• Lieve Q-ers,
    Ik vind het erg lastig om dit topic aan te maken ondat ik niet weet hoe mensen zullen gaan reageren. Mijn ouders lachten me bijvoorbeeld hartstikke hard uit en ook mijn vriendinnen vinden me raar. Maar aangezien jullie open-minded, lieve en leuke mensen zijn en ik het echt aan iemand kwijt moet, heb im besloten om het toch maar online te posten. Misschien zijn er dan ook nog mensen die zich met mij kunnen identificeren.

    Het speelt eigenlijk al een tijdje. Ik ben nu 18 en echt op zoek naar mezelf. Ik heb al veel onderzoek gedaan naar verschillende geloven maar ik kon me er niet mee identificeren, ik voelde me er niet thuis bij.
    Laatst ging ik naar het bos en toen gebeurde het. Ik was die dag moe en ik was al veel met spiritualiteit bezig geweest dus misschien was het een droom, maar ik dacht dus dat ik iets zag bewegen. Ik ging kijjen en het klinkt echt heel raar maar ik denk dat ik een kabouter heb gezien... Ik weet echt zeker dat het zo was maar niemand wil me geloven. Hij rende heel hard weg maar zijn rode mutsje kon ik nog lang zien.

    Wat vinden jullie, moet ik nou mijn mond erover houden of kijken of er ergens mensen zijn die ook kabouters hebben gezien? Ik weet echt heel zeker dat het echt is. Morgen ga ik nog een keer langs, misschien kan ik er dan met eentje praten. Maar,
    help!

    dit is voor de Q doe avond maar kabouters bestaan. Echt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 21:42 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik geloof er dus absoluut er niet in. SOOORRY xp

    (Niet doorvertellen mensjes, maar mijn psycholoog is een pink fluffy unicorn)


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (Niet doorvertellen mensjes, maar mijn psycholoog is een pink fluffy unicorn)


    En stiekem ben ik dat zelf ook


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    En stiekem ben ik dat zelf ook

    Omg dat is awesome


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Achievement schreef:
    Ik geloof er dus absoluut er niet in. SOOORRY xp

    Hoe durf je!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    En stiekem ben ik dat zelf ook


    Jij bent gewoon je eigen psycholoog!


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon je eigen psycholoog!


    Niet


    You are my piece of paradise.

    Ik moet bekennen, ik ben stiekem Gandalf.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Ik moet bekennen, ik ben stiekem Gandalf.

    Intens :O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Intens :O


    Nogal. Ook Wizards hebben een hobby nodig.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    The drama is overwhelming!


    What would Emma do?

    Help, ik heb daarnet regenbogen gepoept en vergeten door te spoelen en nu vragen mijn ouders wat dat is. Ik durf niet te vertellen dat ik een pink fluffy unicorn ben. :o


    You are my piece of paradise.

    Je moet er echt voor uitkomen! Mensen moeten meer begrip hebben...


    What would Emma do?

    Chocoladekoekje schreef:
    Help, ik heb daarnet regenbogen gepoept en vergeten door te spoelen en nu vragen mijn ouders wat dat is. Ik durf niet te vertellen dat ik een pink fluffy unicorn ben. :o

    Zeg dat je markeerstiften hebt ingeslikt ofzo! Altijd een goed excuus.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pffft kabouters hebben helemaal geen rode mutsjes (joehoe)


    Happy Birthday my Potter!