• Lieve Q-ers,
    Ik vind het erg lastig om dit topic aan te maken ondat ik niet weet hoe mensen zullen gaan reageren. Mijn ouders lachten me bijvoorbeeld hartstikke hard uit en ook mijn vriendinnen vinden me raar. Maar aangezien jullie open-minded, lieve en leuke mensen zijn en ik het echt aan iemand kwijt moet, heb im besloten om het toch maar online te posten. Misschien zijn er dan ook nog mensen die zich met mij kunnen identificeren.

    Het speelt eigenlijk al een tijdje. Ik ben nu 18 en echt op zoek naar mezelf. Ik heb al veel onderzoek gedaan naar verschillende geloven maar ik kon me er niet mee identificeren, ik voelde me er niet thuis bij.
    Laatst ging ik naar het bos en toen gebeurde het. Ik was die dag moe en ik was al veel met spiritualiteit bezig geweest dus misschien was het een droom, maar ik dacht dus dat ik iets zag bewegen. Ik ging kijjen en het klinkt echt heel raar maar ik denk dat ik een kabouter heb gezien... Ik weet echt zeker dat het zo was maar niemand wil me geloven. Hij rende heel hard weg maar zijn rode mutsje kon ik nog lang zien.

    Wat vinden jullie, moet ik nou mijn mond erover houden of kijken of er ergens mensen zijn die ook kabouters hebben gezien? Ik weet echt heel zeker dat het echt is. Morgen ga ik nog een keer langs, misschien kan ik er dan met eentje praten. Maar,
    help!

    dit is voor de Q doe avond maar kabouters bestaan. Echt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 21:42 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben dus niet alleen! Maan je geen zorgen, wij staan achter je! ;D


    What would Emma do?

    Omg eindelijk iemand die mij begrijpt.
    Ik zoek ze dagelijks op in het bos.
    Ze bestaan echt!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    God, hou gewoon je mond.

    (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Serieus??? Zagen jullie ze ook achter de derde boom van links naast die grote steen? Ik wel namelijk!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wauw, Lol.

    Te weinig Aandacht?

    je Psycholoog is zeker ook een Kabouter

    :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Eledhel schreef:
    Serieus??? Zagen jullie ze ook achter de derde boom van links naast die grote steen? Ik wel namelijk!

    Omg ja daar weet je wel onder zo'n paddenstoel :D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Geardon schreef:
    Wauw, Lol.

    Te weinig Aandacht?

    je Psycholoog is zeker ook een Kabouter

    :')


    En wat als mijn psycholoog een kabouter is?


    What would Emma do?

    Wat een prachtig verhaal! Ik geloof ook in kabouters, hoor. Wat mensen niet weten, is dat al mijn fantasy verhalen zijn gebaseerd op het echte leven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Boettgeri schreef:
    (...)

    En wat als mijn psycholoog een kabouter is?

    Mijne is een dinosaurus


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    KABOUTER PLOP BESTAAT DUS WEL ECHT


    You are my piece of paradise.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    En wat als mijn psycholoog een kabouter is?


    Oh ja das speciaal dan, mijne is Jimin.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Omg ja daar weet je wel onder zo'n paddenstoel :D

    Jaa!! Morgen meeten? Kunnen we naar kabouterland


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Toen ik dit las dacht ik heel even dat je totaal geschift was...

    Tot ik de spoiler opende natuurlijk XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Mijne is een dinosaurus


    Echt? Waar ga je? Dat intereseert me wel. (wbw)


    What would Emma do?

    Invincibility schreef:
    Toen ik dit las dacht ik heel even dat je totaal geschift was...
    Tot ik de spoiler opende natuurlijk XD

    Hahahaha ja ik wilde eerst de spoiler er niet bij doen, maar ik wilde ook niet dat mensen het serieus namen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...