• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Dorchadais | Begeleider |

    Flowerpowers | Kind | 10 |
    Millard | Syden | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Kind | 17 |
    Falahee | Kind | ? |
    DownTheRoad | Kind | ? |

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 9:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT

    Iemand enig idee voor relaties met Antonio?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb ook nog mensen voor mijn personage.

    Het is wat lastig om relaties te vormen zonder innerlijk, dus er mogen wel steekwoorden neergezet worden anders, kan ook hier trouwens c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus Calypso en Omar? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Omar is nogal badass, hij geeft niet zoveel om andere maar het is wel echt z'n van binnen is het wel een softie soms, lekker cliche but that's him :') <3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Antonio wordt sowieso een wat verleger, adorkable type die heel open en gezellig is bij vrienden.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:16 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Nou, Steven is ook af c:
    Misschien handig om even zijn verleden te lezen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Calypso wordt denk ik that girl. Enthousiast en druk en altijd mischievous en daring, beetje uitdagend. Creatief en lacherig, maar stiekem heel onzeker - omdat ze nooit een echte familie heeft gehad onderandere.

    Voor Omar en Calypso zitten er al beide heel erg lang, dus ik kan me wel voor stellen dat die elkaar onderhand al goed kennen en een sterke band hebben - als Omar niet gewoon zijn 'i dont care' houding heeft gehouden?

    @Polovina, Antonio zit er pas twee jaar toch? Ik denk dat Calypso hem wel zou mogen op zich?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dorchadais schreef:
    Nou, Steven is ook af c:
    Misschien handig om even zijn verleden te lezen ^^


    LUCKY BLUE. en maybe dat Omar en Steven elkaar niet zo liggen aangezien Omar hem misschien nogal een watje vindt omdat hij zo tegen drugs is etc.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Magari, en ja! Dat ze misschien hele goede vrienden zijn omdat die het gevoel hebt dat hij echt zichzelf kan zijn bij haar?

    @ En voor Antonio misschien hetzelfde als bij Steven, hij is namelijk echt iemand die op jongens kijkt als mannen en dan ook echt de stereotype mannen, sterk en wat dominant; wat hij zelf ook probeert te zijn echt

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:30 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Steven wordt een, ondanks alles, vrolijke jongen. Ook maakt hij wel graag praatjes met andere mensen en praat hij ook graag over muziek. Hij bespeeld ook het keyboard, welke hij ook zelf hij elkaar gespaard heeft. Hij is alleen wel angstig als mensen onverwachte bewegingen maken en kan dan ook ineens wegduiken of dergelijke. Ook is hij gewoon open over zijn homoseksualiteit, maar hij loopt er niet mee te koop. (Staat ook wel bij Extra's) c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    LUCKY BLUE. en maybe dat Omar en Steven elkaar niet zo liggen aangezien Omar hem misschien nogal een watje vindt omdat hij zo tegen drugs is etc.


    Dat lijkt me wel een goeie, want niet iedereen weet zijn verhaal. Ik denk dat ik alleen de begeleiders het verhaal laat kennen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Polovina schreef:
    Antonio wordt sowieso een wat verleger, adorkable type die heel open en gezellig is bij vrienden.


    Steven en Antonio beste vrienden?
    Misschien dat ze zo goed zijn, dat Steven het verhaal alleen aan hem vertelt heeft?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I agree tot nu toe met alle relaties tegenover Antonio.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dus tot nu toe:
    Omar - Steven en Omar liggen elkaar niet zo, omdat Omar Steven een mietje vindt. Echter vind Steven dit klote, maar hij vertikt het te vertellen.
    Antonio - Steven en Antonio zijn beste vrienden binnen het weeshuis. Antonio is ook de enige die Stevens verhaal kent.
    Calypso - Steven vertrouwd haar en ze zijn goede vrienden.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil Steven Calypso's best friend iets zijn?

    And de relatie met Omar klinkt zo wel leuk, misschien dat hij ook een van de weinige is die weet hoe onzeker Calypso eigenlijk is.

    Antonio en Calypso zijn dan gewoon vrienden?


    We've lived in the shadows for far too long.