• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Dorchadais | Begeleider |

    Flowerpowers | Kind | 10 |
    Millard | Syden | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Kind | 17 |
    Falahee | Kind | ? |
    DownTheRoad | Kind | ? |

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 9:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is het een idee om Isabella en Sarah bevriend te laten raken omdat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben?

    Wanneer word het speeltopic geopend? :3

    DownTheRoad schreef:
    Wanneer word het speeltopic geopend? :3


    + I'm excited.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gaat deze nog door of niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja. Effe niet zo ongeduldig pls. Je hebt het gister gevraagd of het door ging en ik had niet echt tijd. Ik kijk of ik het morgen kan openen. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik het vrijdag ging openen, maar toen had ik het nogal druk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand enige relaties met Katherine?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    heeee (dit is geen mt bericht hoor, not at all)
    ja, mijn personage (shit man, naam vergeten) is ook wel sociaal, dus heeft vast ook wel wat relaties.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dorchadais schreef:
    Ja. Effe niet zo ongeduldig pls. Je hebt het gister gevraagd of het door ging en ik had niet echt tijd. Ik kijk of ik het morgen kan openen. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik het vrijdag ging openen, maar toen had ik het nogal druk.


    Als er niet gereageerd wordt, word ik ongeduldig, ik kan niet ruiken dat jij 't druk hebt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Als er niet gereageerd wordt, word ik ongeduldig, ik kan niet ruiken dat jij 't druk hebt.

    Zou wel een wonder wezen als dat kon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Zou wel een wonder wezen als dat kon.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan Liam vrienden zijn met Isabella en Sara?


    You are my piece of paradise.

    Iemand die wilt meeten met Amanda of Anthony?

    Op zich kan iedereen zich voegen bij iedereen hoor, dus ook bij Sav en Omar c; als deni dat goed vindt haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ofc haha


    El Diablo.