• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Dorchadais | Begeleider |

    Flowerpowers | Kind | 10 |
    Millard | Syden | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Kind | 17 |
    Falahee | Kind | ? |
    DownTheRoad | Kind | ? |

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 9:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Magari schreef:
    Wil Steven Calypso's best friend iets zijn?

    And de relatie met Omar klinkt zo wel leuk, misschien dat hij ook een van de weinige is die weet hoe onzeker Calypso eigenlijk is.

    Antonio en Calypso zijn dan gewoon vrienden?


    Misschien goede vrienden? Dat zij dan precies weer niet van zijn verhaal weet, maar hij haar wel vertrouwd c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand relaties met Amanda?

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Misschien goede vrienden? Dat zij dan precies weer niet van zijn verhaal weet, maar hij haar wel vertrouwd c:


    Klinkt awesome :3.

    DownTheRoad, ik heb Calypso?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Klinkt awesome :3.

    DownTheRoad, ik heb Calypso?


    Okee, gwn vriendinnen?

    DownTheRoad schreef:
    (...)

    Okee, gwn vriendinnen?


    Wat is haar karakter een beetje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Wat is haar karakter een beetje?


    Ze is iemand die duidelijk aanwezig is, erg druk/hyper kan zijn en vaak vrolijk.
    Ze maakt gemakkelijk vrienden maar heeft ook een duidelijke grens en mengt zich graag in discussies en is ook wel eigenwijs als ze iets wilt op haar manier.

    Wil iemand een relatie met mijn personage Sarah? Ze is net gecreëerd ;)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 17:09 ]

    DownTheRoad schreef:
    (...)

    Ze is iemand die duidelijk aanwezig is, erg druk/hyper kan zijn en vaak vrolijk.
    Ze maakt gemakkelijk vrienden maar heeft ook een duidelijke grens en mengt zich graag in discussies en is ook wel eigenwijs als ze iets wilt op haar manier.


    Idk of Calypso eigenwijze mensen zo trekken, maar vrienden klinkt okay^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Savannah staat ook open voor relaties. Ze is wel een bad girl die vaak nogal lak heeft aan regels, maar erg goed voor haar vrienden. Ze is meestal vrij hard, maar verstopt een iets zachtere kant. Veel lef, impulsief, zelfverzekerd, spontaan en vreselijk sarcastisch. c:


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Savannah staat ook open voor relaties. Ze is wel een bad girl die vaak nogal lak heeft aan regels, maar erg goed voor haar vrienden. Ze is meestal vrij hard, maar verstopt een iets zachtere kant. Veel lef, impulsief, zelfverzekerd, spontaan en vreselijk sarcastisch. c:


    Ik heb Calypso?

    Ik kan het ook niet laten om even te melden dat je het karakter bij mijn na spot on hebt :') ze lijkt alleen dan weer totaal niet op me...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hahaha, toevallig :'D
    Hmh.. Heb jij ideeën?


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Hahaha, toevallig :'D
    Hmh.. Heb jij ideeën?


    Ik denk dat ze het wel zou kunnen vinden, behalve dan dat Calypso een beetje onzeker kan zijn, wat denk jij?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze het wel zou kunnen vinden, behalve dan dat Calypso een beetje onzeker kan zijn, wat denk jij?


    Sounds good! Goede vriendinnen dan?


    El Diablo.

    Ik heb ook Steven nog ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het wel lastig om tussen Omar en bijvoorbeeld een tien jarige een band te bedenken tbh, het is wel leuk maar door het leeftijdsverschil krijg je dan alleen denk beetje broer zus gevoel relatie dan denk ?


    Everything is illuminated by the light of our past.