• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Gandhi schreef:
    Kan iemand ff kort en bondig samenvatten wat er allemaal is gebeurd? Naar 't schijnt is het nu makkelijk om in te springen met Sara.


    Het feest begint nu net ^^ ik zal de beginpost ook weer even updaten


    take me back to the basics and the simple life

    Veel drama, maar niets bijzonders. Nu is het bal net begonnen. Op pg 18 staat een berichtje erover. Je kan altijd je bij Claudai en Vincent voegen, als niemand dat erg vind.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 19:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Finley -> Nathaniel Finley Bakker en yes he loves to ride horses nude (ik wilde schrijven nude horses but than it was like. ... the fuq )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kunnen hij en Vince vrienden zijn? Hij heeft er hard een nodig


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Kunnen hij en Vince vrienden zijn? Hij heeft er hard een nodig


    Is goed haha :') Hij had toch amper al vrienden, dus ze kunnen erg goede vrienden/beste vrienden zijn?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed haha :') Hij had toch amper al vrienden, dus ze kunnen erg goede vrienden/beste vrienden zijn?


    Blijven hij en Iza gewoon goede vrienden? En doet hij nog steeds quidditch en wil hij nog altijd die tatoeage of?? :p


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed haha :') Hij had toch amper al vrienden, dus ze kunnen erg goede vrienden/beste vrienden zijn?


    Zou leuk zijn. Samen paardrijden, al dan niet met kleren aan, praten over van alles, en dames, andere dingen doen...


    Bowties were never Cooler

    Oh Nataniel is zo'n mooie naam
    -random-


    Aan niets denken is ook denken.

    sandordinja schreef:
    (...)

    Blijven hij en Iza gewoon goede vrienden? En doet hij nog steeds quidditch en wil hij nog altijd die tatoeage of?? :p


    Die tattoo ziet hij nog altijd zitten ja :3 en yes op alles haha , ik weet echter niet welke taak hij op zich zou nemen in het quidditch team ^^


    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Zou leuk zijn. Samen paardrijden, al dan niet met kleren aan, praten over van alles, en dames, andere dingen doen...


    Ik las even dat ze zich als dames verkleden ofso :') Sorry ik ben weer even melig vandaag ( komt omdat ik erg blij ben atm) okay okay let's keep it normal :')
    Dus goede of beste vrienden? :3

    Caprice schreef:
    Oh Nataniel is zo'n mooie naam
    -random-


    Vind ik ook :3 Past nu ook beter Emiel en Nathaniel

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 19:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Best friends?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Best friends?


    Is goed c:

    Ik sleutel zo nog even aan Nathan en ga nu eerst mijn posts schrijven. :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    (...)

    Knew it hahaha <3 Omg. ik ben echt benieuwd wat 'Lexje vanaf uit de kast gaat halen om Gabi te krijgen muahaha x'D

    (duivel)
    Ik ook

    Mensen, jullie zijn echt niet goed voor mij :') Ik kreeg net al de vraag waarom ik zo aan het grijnzen was van mijn ouders xd 'eeehhh nouuuu...'

    Ik vind het trouwens prima als Sara Vince en Clau joint (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Millard schreef:
    Mag ik Dmitri alvast aan laten komen lopen?


    Beetje laat en zag dat je al gepost had, maar voor als je het nog wilt toevoegen is dat prima!

    && I like Nathaniel... En dit hele gesprek over naakt paardrijden is hilarisch

    calice schreef:
    && I like Nathaniel... En dit hele gesprek over naakt paardrijden is hilarisch


    Hehehe :Y)

    Najah als er mensjes nog Dateloos zijn heb ik Nathan voor hen, maar ik post morgen weer :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH