• Ik heb het verwijdert als het al zo erg is om een mening te hebben.

    En op dat Bill blauwe make-up op had en z'n tanden heeft laten recht zetten had ik helemaal niets op tegen

    Dus zeur niet dat ik geen leven heb!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Sorry, ik geloofde het toen ook niet [/vraagt om vergiffenis or something like that.]
    [vergeeft hatethispart x]/]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het verwijdert als het al zo erg is om een mening te hebben.

    En op dat Bill blauwe make-up op had en z'n tanden heeft laten recht zetten had ik helemaal niets op tegen

    Dus zeur niet dat ik geen leven heb!


    Hyee,
    Ik weet niet meer wat ik precies gezegd heb, maar het was niet de bedoeling om jou aan te vallen. Ik sprak in het algemeen. Je mag je mening best uiten, maar dan moet je ook tegen de negatieve reacties van anderen kunnen.. Ik zou zeggen: zet je mening terug en verdedig je mening ;) [zonder ruzie te maken dan wel]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)[vergeeft hatethispart x]/]


    Whiie *omhelst haar zodat ze amper nog lucht krijgt*
    Btw; ik wil je wat vragen, maar stuur het wel eventjes in PB'tje.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Hyee,
    Ik weet niet meer wat ik precies gezegd heb, maar het was niet de bedoeling om jou aan te vallen. Ik sprak in het algemeen. Je mag je mening best uiten, maar dan moet je ook tegen de negatieve reacties van anderen kunnen.. Ik zou zeggen: zet je mening terug en verdedig je mening ;) [zonder ruzie te maken dan wel]


    Ik kan er tegen.
    Maar ze moeten geen leugens vertellen dat ik Bill z'n nieuwe tanden en blauwe make-up niet gun.
    En dat ik geen leven heb.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ik kan er tegen.
    Maar ze moeten geen leugens vertellen dat ik Bill z'n nieuwe tanden en blauwe make-up niet gun.
    En dat ik geen leven heb.


    Hmm, je moet dat soort opmerkingen gewoon negeren. Ja, ik heb ook gezegd 'come on, get a life' maar dat was dan ook weer in het algemeen bedoelt. Gewoon negeren zou ik zeggen. En laat ze niet op je kap zitten (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    I HAVE TO SEE A PICA


    don't Worry...Be gay.

    Het gaat er gewoon over, sorry.
    Zwarte eyeliner, tot daar aan toe.
    Blonde dingen is zijn haar, oké.
    Maar blauwe make-up, tandcorrectie en nepwimpers?
    Hij heeft een hersenspoeling achter de rug of zo? xD


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Én, ik denk dat iedereen Bill zijn nieuwe tandjes etc. gunt, ze kunnen er gewoon moeilijk aan wennen in het begin.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Het gaat er gewoon over, sorry.
    Zwarte eyeliner, tot daar aan toe.
    Blonde dingen is zijn haar, oké.
    Maar blauwe make-up, tandcorrectie en nepwimpers?
    Hij heeft een hersenspoeling achter de rug of zo? xD


    Ja, dat hebben mijn marsmannetjes gedaan. Zal ik vragen of ze het weer ongedaan kunnen maken?

    Like, ik vind dit wel een beetje erg voor een jongen. Ik weet dat Bill heel ijdel is, en dat accepteer ik. Hij moet doen wat hij niet laten kan, maar dit gaat mij een beetje te ver.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hij heeft ook really nepwimpers. Maar aangezien het onderwerp is verwijdert sluit ik dit topic maar.