• Ik heb ruzie met mijn beste vriendin.Ze zei gisteren doodleuk tegen me dat ze geen fan van Tokio Hotel meer was ...Ghoh ! Dat kan tog niet he , we waren samen 2 jaar fan van ze en ineens is ze geen fan meer ... I don't get it ...

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 0:05 ]


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Je kan iemand niet dwingen om nog fan te zijn. Zoiets zwakt met de tijd af, tot het helemaal niet meer zo is. Het kan eventueel wel terugkomen, maar om daar nu ruzie over te hebben .. Ik vind het een beetje onredelijk. Het is haar leven en zij maakt de uiteindelijke keuze wat zij daarmee wilt doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wat JoJudilicous zegt,
    je kan iemand niet dwingen om nog fan te zijn. En om daar ruzie over te hebben is al helemaal onzin.


    ok

    Enkele van mijn vriendinnen zijn ook opeens geen fan meer en Ijn zelfs hater geworden, door de nieuwste foto's van ze. Tot nu toe, heb ik niets slechts gezegd over hun keuze. Het was wel raar, maar als zij geen fans meer zijn, dan zijn ze dat niet meer.. En daar kun je niks tegen doen.


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    JoJudicious schreef:
    Je kan iemand niet dwingen om nog fan te zijn. Zoiets zwakt met de tijd af, tot het helemaal niet meer zo is. Het kan eventueel wel terugkomen, maar om daar nu ruzie over te hebben .. Ik vind het een beetje onredelijk. Het is haar leven en zij maakt de uiteindelijke keuze wat zij daarmee wilt doen.


    hmm akkoord , maar ook als ze nu Tokio hotel belachelijk zit te maken ? (:
    Ze zit nu gewoon iedere fan af te breken...


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    SugaMama schreef:
    (...)

    hmm akkoord , maar ook als ze nu Tokio hotel belachelijk zit te maken ? (:
    Ze zit nu gewoon iedere fan af te breken...


    Dat doen mijn vrienden ook. Just egnore them. Het is zielig, want ik wed toen dat jouw vriendin en de mijne nog fan waren, ze zoiets niet zouden pikken. Maar wanneer ze th of de fans afkraakt, haar even negeren tot ze weer bij draait.


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Defiance schreef:
    (...)

    Dat doen mijn vrienden ook. Just egnore them. Het is zielig, want ik wed toen dat jouw vriendin en de mijne nog fan waren, ze zoiets niet zouden pikken. Maar wanneer ze th of de fans afkraakt, haar even negeren tot ze weer bij draait.


    hmm njaa , ik denk dat er zo wel meer zijn die dit probleem hebben (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    SugaMama schreef:
    (...)

    hmm akkoord , maar ook als ze nu Tokio hotel belachelijk zit te maken ? (:
    Ze zit nu gewoon iedere fan af te breken...
    Niks van aantrekken. En zoals al gezegd is, je kunt niemand dwingen.


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    Je kan iemand niet dwingen om nog fan te zijn. Zoiets zwakt met de tijd af, tot het helemaal niet meer zo is. Het kan eventueel wel terugkomen, maar om daar nu ruzie over te hebben .. Ik vind het een beetje onredelijk. Het is haar leven en zij maakt de uiteindelijke keuze wat zij daarmee wilt doen.


    .

    tja...


    If music be the food of love, play on!

    sommige mensen snap ik ook niet, het zelfde geld voor jouw vriendin :)

    daar hoef je toch geen ruzie om te krijgen,
    als zij toch geen fan meer is.
    mag ze dat zelf weten..


    AAP

    Ik had 1 Tokio Hotel vriendin hier in dit boerengat. Nu is ze (bijna)geen fan meer 0.o Ik ben fácking enige Tokio Hotel fan op mijn school xp


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    Ik had 1 Tokio Hotel vriendin hier in dit boerengat. Nu is ze (bijna)geen fan meer 0.o Ik ben fácking enige Tokio Hotel fan op mijn school xp


    ik ook op mijn school, geen een van mijn vriendinnen is fan, daarom dat ik hier vrienden zoek, je hebt het nodig om eens te kunnen zeggen hoe kan Bill wel niet is, zonder dat ie word afgekraakt, maar geef toe, af en toe zeggen zo'n haters toch wel grappige dingen x)


    What would Emma do?

    Een vriendin van mij ook..
    Ze leerde iemand kennen en werd verliefd, hij en zijn vrienden waren niet bepaald voor Tokio Hotel, dus ging ze helemaal veranderen, ineens gebruikte ze haar TH-tas niet meer, zat haar agenda niet meer vol met TH-foto's, ... Zelf veranderde ze ook helemaal. Nu zijn al haar posters weg, behalve die dat ze van haar -intussen - vriendje heeft gekregen en dat zijn er een stuk van 4a5. Ook ging ze plots naar totaal andere muziek luisteren bring me the horizon.. ze werd kwaad omdat ik het niet graag hoorde..
    Zelf zag ik het dus al aankomen maar liet het gewoon. Maar nu is ze zo veranderd.. heeft ze dingen tegen anderen verteld die geen waar zijn.
    En wat blijkt toen ze nog fan was heeft ze ooit tegen een vriendin van ons vertel (toen ik en die vriendin elkaar leerde kennen) Dat ik alleen maar fan was wanneer ik zin er in had.. en als iemand vroeg ben je fan ik altijd neen zei. Dat was dus een en al grote shit die ze lulde.. want ik zei altijd ja.. liep met shirt en een button op mijn tas?
    Dus bij deze was de maat vol en heb ik d'r links laten liggen.. (alleen weet ze het zelf nog niet zo goed denk'k, ze blijft maar zeuren xp)

    Ik snap wel dat je boos bent, hoor. Toen ik hoorde dat een vriendin ineens geen fan meer was had ik ook zoiets van: "Wth, jij bent nota bene degene die mij fan heeft gekregen!" En ze is nu een echte hater geworden, maar hee. Wat maakt het uit? Ze respecteert ook dat ik een teringhekel aan Pierce the veil en Blink 182 ofzo heb. Dus ja, gewoon accepteren en kijken naar de bands die jullie wel nog gezamenlijk leuk vinden. :3


    You move me ......... Kurt