• Ik heb het verwijdert als het al zo erg is om een mening te hebben.

    En op dat Bill blauwe make-up op had en z'n tanden heeft laten recht zetten had ik helemaal niets op tegen

    Dus zeur niet dat ik geen leven heb!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ik ga me u akkoord. Ik word er echt pist van da overal op gezaagt word wanneer hij iets nieuws heeft. Sebiet gaan ze nog zage dat hij een nieuwe broek gaat kopen -__-' Ik bedoel. Als ik het geld zouw hebben zouw ik ook wel mijn tanden laten recht zetten ze Oo en dan ook het feit dat iedereen begon te zagen over zijn nieuw piercing en zijn blauwe schmink. Vroeger droeg die ook al af en toe blauwe schmink en een nieuw piercing is toch ook geen ramp? Oo Dus ik ga helemaal me u akkoord. Ik vin die wimpers geweldig mooii.


    dank je wel, tenminste iemand die het met me eens is


    I'm dying but I know our love will live

    Oke ik was net iets te lang naar die 2de foto aan het kijken. Dat ik op den duur zn oog ondersteboven zag -.-

    Maar mijn mening:
    Soms zie je het duidelijk maar soms ook niet. Maar ik ken iemand en die heeft ook van die volle wimpers en daar denkt ook iedereen dat ze nep zijn, maar dat is niet zo.
    Maar jah als jullie denken dat deze nep zijn, dan ben ik het er mee eens [/ziet geen verschi n-n]

    Maar Jah zoals Rachel zei; Bill is een beetje ijdel


    everything you imagined, and more...

    Oke ik was net iets te lang naar die 2de foto aan het kijken. Dat ik op den duur zn oog ondersteboven zag -.-

    Maar mijn mening:
    Soms zie je het duidelijk maar soms ook niet. Maar ik ken iemand en die heeft ook van die volle wimpers en daar denkt ook iedereen dat ze nep zijn, maar dat is niet zo.
    Maar jah als jullie denken dat deze nep zijn, dan ben ik het er mee eens [/ziet geen verschi n-n]

    Maar Jah zoals Rachel zei; Bill is een beetje ijdel

    Je ziet aan de rand van de wimpers dat ze fake zijn ^^ ik heb er zelf thuis ook en ge zie het verschil wel altijd ook al is het soms moeilijker.

    @ Lies
    Dat vind ik wel

    Maar over het algemeen,er wordt iedere keer op het forum dikke ophef gemaakt over alles wat de jongens doen. Er zijn een stuk of 200 topics gemaakt over het auto ongeluk. En ook evenveel over de tanden van Bill. En ook nog een dikke 50 voor een beetje blauwe make-up. Come on! Hebben jullie niks beters te doen? Hij is oud genoeg om te doen wat hij zelf wil. Moet hij anders eerst persoonlijk toestemming komen vragen of hij wel zijn tanden mag gaan rechtzetten? En wat nou als hij zijn kont wil liften,moet hij dat ook komen vragen? Sorry hoor,hij is oud genoeg. En al die topics om 1 zo'n iemand,dat is gewoon te veel.
    Dikke preek,


    Music is the new sex

    Je verdoet je tijd! Kom op zeg.


    -

    @ Lies
    Dat vind ik wel

    Maar over het algemeen,er wordt iedere keer op het forum dikke ophef gemaakt over alles wat de jongens doen. Er zijn een stuk of 200 topics gemaakt over het auto ongeluk. En ook evenveel over de tanden van Bill. En ook nog een dikke 50 voor een beetje blauwe make-up. Come on! Hebben jullie niks beters te doen? Hij is oud genoeg om te doen wat hij zelf wil. Moet hij anders eerst persoonlijk toestemming komen vragen of hij wel zijn tanden mag gaan rechtzetten? En wat nou als hij zijn kont wil liften,moet hij dat ook komen vragen? Sorry hoor,hij is oud genoeg. En al die topics om 1 zo'n iemand,dat is gewoon te veel.
    Dikke preek,


    Agree.
    Like, maak je er één/twee topics over, oké, maar 50 o_O


    -

    Kijk naar mijn wimpers [/foto]
    Nee die zijn ook niet nep.


    -

    Nog even en ik kom het Tokio Hotel-gedeelte op het forum niet meer op. Ô-o


    -

    Ik vind het echt absurd. laat hem gewoon!


    -

    gaat dat er niet een heel klein beetje over?


    Wil je weten wat er pas over gaat? Huilen als Tom een nieuwe pet heeft, Bill z'n tanden recht heeft laten zetten/blauwe make-up, WHATEVER!


    -

    @Cantaffordme
    Lekker bezig?x'D


    Music is the new sex

    @Cantaffordme
    Lekker bezig?x'D


    Haha, ja ;d
    Liet me even gaan :d


    -

    (...)

    Wil je weten wat er pas over gaat? Huilen als Tom een nieuwe pet heeft, Bill z'n tanden recht heeft laten zetten/blauwe make-up, WHATEVER!


    indeed^^
    Ik bedoel als ik rijk zou zijn zou ik ook wel wat aan mn tanden laten doen. En als je ff nagaat, bijna elke artiest heeft wel iets aan zijn/haar uiterlijk gedaan omdat/sinds ze beroemd zijn en ook bijna elke zanger/zangeres heeft iets aan zijn/haar tanden laten doen
    En die blauwe make-up ik kan er nix aan doen maar k vind dat hem dat zoooo super ontsettend SEXY staat!!
    maar dat is mijn mening^^;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    En niemand .. die mij geloofde toen ik het een maand terug riep..

    IK zei het toch!


    Wie du mir, so ich dir.

    En niemand .. die mij geloofde toen ik het een maand terug riep..

    IK zei het toch!


    Sorry, ik geloofde het toen ook niet [/vraagt om vergiffenis or something like that.]


    Shakin' their ass like they just don't care.