Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
Het punt waarop je een al weken oud bericht terug leest en je nog steeds woedend word op diegene om de harde dingen die ze zei terwijl ze niet eens weet hoe de situatie precies zit. Waar moet ik dan naar toe, ik heb nergens anders waar ik heen kan. En toch krijg ik echt de neiging om weer gewoon voor een tijd te vertrekken, dan zijn ze allemaal van me af.
Trees schreef:
Het punt waarop je een al weken oud bericht terug leest en je nog steeds woedend word op diegene om de harde dingen die ze zei terwijl ze niet eens weet hoe de situatie precies zit. Waar moet ik dan naar toe, ik heb nergens anders waar ik heen kan. En toch krijg ik echt de neiging om weer gewoon voor een tijd te vertrekken, dan zijn ze allemaal van me af.
Altijd leuk als mensen meningen hebben over dingen/mensen terwijl ze geen idee hebben hoe het zit. I feel you.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Altijd leuk als mensen meningen hebben over dingen/mensen terwijl ze geen idee hebben hoe het zit. I feel you.
Dat sowieso, maar het was ook op een plek waar ik me veilig waande om mezelf af en toe te uitten. Maar depressieve gedachten worden nergens geaccepteerd geloof ik, laat staan gewaardeerd omdat je ze durft uit te spreken.