Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
je weet dat je uitgeput bent als je Life Is Strange opstart en het intromelodietje hoort en je begint te huilen. en dan zie je max en chloe en dan denk je: wow, waarom heb ik zo'n best bud niet?
Oké dat was flauw want ik had de test al een keer eerder gemaakt zonder dat hij mijn score opsloeg maar de eerste keer had ik er nog eentje fout (want ik was ervan overtuigd dat je een piercingmens was whoops sorry) maar eyyy Lieke raad eens wie je grootste stalker is
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Misschien had ik niet die 1000 woorden voor die fanfic moeten schrijven, en in plaats daarvan moeten leren voor Duits en het maken van Wiskunde. Kom op Xantha, je Duits docent heeft nog gezegd dat je volgend jaar best Mavo/Havo klas aan kan, en hou dat dan ook zo. Anders kan je nooit je droombaan gaan doen
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Wiarda schreef:
Oké dat was flauw want ik had de test al een keer eerder gemaakt zonder dat hij mijn score opsloeg maar de eerste keer had ik er nog eentje fout (want ik was ervan overtuigd dat je een piercingmens was whoops sorry) maar eyyy Lieke raad eens wie je grootste stalker is
Haha, nee ik wil graag nog een tattoo ^^ Maar dat had ik wel verwacht van jou jipje
I disguise
And I will lie
And I will take your precious time
As the days melt away
As I stand in line
And I die as I wait as I wait on my crime
And I'll try to delay what you make of my life
But I don't want your way,
I want mine
I'm dying and I'm trying
But believe me I'm fine
But I'm lying,