[Eventuele] relaties Anaïs Parker.
Familie Greene
Vader Oliver Greene 39
Ik zie wel voor me dat Oliver de gynocoloog is van Anaïs, dat hij degene is die vastgesteld heeft dat ze in haar menopauze zit. Verder zal er weinig interactie te vinden zijn tussen deze twee, denk ik.
Moeder Cinta Charlotte Greene-Nagi 37
Anaïs en Cinta zie ik wel vrienden zijn. Ik denk dat deze twee wel wat vrolijke momenten hebben en dat Cinta iemand is die Anaïs altijd weet op te vrolijken.
Kind Frederica "Freddie" Kaya Greene 17
Anaïs zal het een leuke en interessante jongedame vinden, onwetend dat haar man seks heeft met haar natuurlijk. Misschien dat ze zo nu en dan willekeurige gesprekjes hebben in de supermarkt om het extra ongemakkelijk te maken?
Kind Jessie Connor Greene 17
Anaïs zal niet veel hebben met Jessie, al zal ze zijn gemaskeerde onzekerheid wel opmerken, vooral gezien het voor haar vreselijk bekend is. Ze zal naar hem toe willen reiken daarvoor, maar zal het niet doen.
Kind Bailey Valentina Greene 16
Ook met deze dame zal Anaïs niet al te veel hebben. Verder hebben ze ook niet echt wat gemeen, geloof ik, dus ik denk dat dat het al was.
Familie Parker
Vader Charlie Kevin Parker 38
Ondanks alle drama om hun heen is Charlie nog de enige man waar ze ooit echt van gehouden heeft. Recentelijk is ze erg aan hem gaan plakken in de hoop er wat verbetering komt. Ze vind het vreselijk wat er nu speelt, al ziet ze ook geen echte uitweg.
Kind Ruby Melody Parker 17
Anaïs zal dol zijn op haar dochter en zou echt van haar houden, vooral omdat ze qua uiterlijk haast haar evenbeeld is. Ik weet niet waarom, maar nu ik ze beide nog eens gelezen heb zie ik wel een goede, open relatie tussen de twee? Alsof het soms eerder vrienden zijn dan moederdochter?
Kind Noah Parker 18
Anaïs is echt gek op Noah en beschouwd hem echt als haar onschuldige prins. Ze vind het alleen altijd zo jammer dat hij zo donker gekleed gaat, al klaagt ze hier niet over. Ze is een grote voorstander van het feit dat haar kinderen hunzelf moeten zijn, en ze geloofd dat Noah dat zeker doet.
Kind Defan
Komt.
Familie Beckett
Vader Thomas 'Tom' Beckett 41
Waarschijnlijk kennen Anaïs en Thomas elkaar wel van de basisschool waar haar kinderen op zaten. Ze zouden wel wat luchtige gesprekjes hebben gehad, maar meer zie ik niet echt voor me.
Moeder Alexis "Alex" Beckett-Dourdan 38
Anaïs zou zeer waarschijnlijk wel jaloers zijn op de carriere van de vrouw, vooral gezien ze zelf niet heeft gestudeerd, maar eigenlijk zie ik ze wel vrienden zijn? Waarschijnlijk zal Anaïs voor opvoedingsadvies zeker wel naar Alex getrokken zijn.
Kind Charlotte Leah Beckett 18
Waarschijnlijk zou Anaïs, als volwassene, erg geïrriteerd zijn aan de dame, al is het niet om haar negatieve aspecten, maar vooral omdat de jongedame zich erg aan haarzelf doet denken, maar dan enkel op het zelfverzekerd vlak.
Kind Naomi Beckett 17
Anaïs herkend waarschijnlijk delen van haarzelf in het meisje, en zal haar daarom altijd vriendelijk begroeten. Ze zal niet gauw een vuil woord over haar spreken.
Kind Oliver Stanley Beckett 16
Veel interactie zal er niet zijn tussen Anaïs, maar ze zal waarschijnlijk wel glimlachen wanneer ze zijn felgekleurde kleding ziet, vooral omdat haar eigen zoon erg op zwart gericht is.
Familie Baker
Vader Archer Baker 40
Anaïs zal het wel een leuk ogende man vinden, maar zal verder niet echt interesse in hem opwekken. Omdat Lexie haar beste vriendin is zal ze Archer echter vaak zien, waardoor ze wel wat gesprekjes met hem heeft.
Moeder Alexandra Catherine Baker-Avery 36
Alexandra en Anaïs zijn beste vrienden die in zware tijden veel op elkaar kunnen bouwen. Ze gunt haar vriendin het beste en zal daarom altijd beschikbaar zijn. Sinds kort heeft Anaïs Lexie als personal trainer, waarvan ze nog niet zozeer weet of dit een verstandige zet was.
Familie DiAngelo
Vader Micheal Gianluca DiAngelo 40
Anaïs zal Macheal zeker wel een aantrekkelijke man vinden en zal er daarom geen problemen mee hebben als deze eens een praatje maken. Al zal ze het nooit verder laten gaan.
Moeder Defan
Komt.
Kind Joel Evan
Anaïs zal het echt een schat van een joch vinden en mocht ze er ooit achterkomen dat hij als een meisje geboren was zou ze hem enkel aanmoedigen zichzelf te zijn, zoals hij nu dus doet.
Kind Dylan Valentino DiAngelo 16
De vrouw weet niet precies wat het joch bij haar opwekt, maar het is meer wat haar man lijkt te lukken. Ze is niet verliefd op Dylan, maar de avontuurtjes die ze beleefd laten haar tevreden achter. Ze voelt zich jonger wanneer ze met hem is en heeft het idee alsof ze haarzelf helemaal niet hoeft te verbergen. Betere uitleg moet nog komen.
[Eventuele] relaties Archer Baker.
Familie Greene
Vader Oliver Greene 39
Misschien dat Oliver een van de pokerpartners van Archer is? Dat ze één avondje of zo echt een mannenavond hebben met sommige andere vaders / mannen?
Moeder Cinta Charlotte Greene-Nagi 37
Archer zal iemand zijn die het zeker kan bewonderen dat ze voor haar man hier in dit rotstadje is gaan wonen. Mocht die pokerpartners doorgaan, dan zie ik hem echt wel genieten van de kookkunsten van Cinta als zij eens hapjes maakt of zo.
Kind Frederica "Freddie" Kaya Greene 17
Archer zal het zeker een knap meisje vinden, misschien dat ze zelfs eens op hem af is gestapt en met hem geflirt heeft of zo? In ieder geval zal hij niet echt iets tegen haar hebben.
Kind Jessie Connor Greene 17
Er zal amper tot geen interactie zijn tussen Jessie en Archer, heb ik het idee. Misschien eens een begroeting als Archer voor zijn vader aan de deur staat of zo.
Kind Bailey Valentina Greene 16
Ook deze Greene dochter oogt aantrekkelijk, maar Archer weet zeker dat deze dame nog jonger is dan haar zus, waardoor hij zichzelf al gauw een pervert voelt als zijn blik te lang op haar hangt.
Familie Parker
Vader Charlie Kevin Parker 38
Charlie en Archer zijn vrienden die op elkaar kunnen bouwen en zo nu en dan wel wat samendoen. Ze zijn echter niet het soort contacten dat elkaar iedere dag moet zien om een vriendschap staande te weten houden. Charlie en Archer weten elkaar te vinden wanneer ze elkaar nodig hebben of op zoek zijn naar wat gezelligheid.
Moeder Anaïs Parker 37
Archer zal Anaïs een leuke vrouw vinden en zal zeker met haar kunnen lachen, ondanks dat zijn vrouw en Anaïs beste vriendinnen zijn. Hij zal het geen probleem vinden als ze eens op hun kinderen past of iets dergelijks.
Kind Ruby Melody Parker 17
Archer zal het een interessante jongedame vinden, maar zal er nooit ver op ingaan.
Kind Noah Parker 18
Archer vind het een apart joch, en zou buiten dat om niet echt contact met hem hebben. Enkel misschien in zijn garage? Dat Noah in een auto rijdt waar recentelijk iets goed mis mee was, verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Kind Defan
Komt.
Familie Beckett
Vader Thomas 'Tom' Beckett 41
Archer en Thomas zullen elkaar wel kennen van vroeger, misschien dat ze soms samen ergens gaan drinken of zo, in ieder geval wel oppervlakkig, ik zie ze geen beste vrienden zijn.
Moeder Alexis "Alex" Beckett-Dourdan 38
Archer zal het een knappe vrouw vinden en zo nu en dan wel een praatje met haar maken, maar veel verder dan dat komt het niet echt waarschijnlijk.
Kind Charlotte Leah Beckett 18
Charlotte zal Archer zeker een aantrekkelijke jongedame vinden, en gezien ze achttien is zal hij wat langer durven te kijken dan de dames onder deze leeftijd. Verder zal hij niet geneigd zijn wat uit te halen en doet hij het ook zeker niet opvallend.
Kind Naomi Beckett 17
Archer zal het een leuk ogende jongedame vinden, maar zal haar verder niet gauw lastigvallen of iets dergelijks. Ik weet niet waarom maar ik zie Naomi wel als een babysitter op de kinderen van Archer en Lexie?
Kind Oliver Stanley Beckett 16
Archer zal evenals met de meeste kinderen niet veel interactie hebben met de jongeman. Misschien dat de jongen in de toekomst aan de garage van Archer weet te komen? Waarschijnlijk zal Archer niet weten dat hij het is though.
Familie Baker
Moeder Alexandra Catherine Baker-Avery 36
Na wat problemen lijkt dit koppel een stuk steviger in hun schoenen te staan. Ze hebben elkaar weer gevonden, en Archer had niets anders willen wensen. Hij is niet helemaal blij over de gemaakte keuzes in het verleden, maar probeerd zichzelf te verbeteren.
Familie DiAngelo
Vader Micheal Gianluca DiAngelo 40
Archer en Micheal zie ik wel de nodige problemen hebben gehad waar Archer zich allang bij neer heeft gelegd. De twee zijn gewoon erg verschillend wat hen geen goede vrienden maakt
Moeder Defan
Komt.
Kind Joel Evan
Archer is niet gauw iemand die het idee heeft 'zo vader, zo zoon' dus zal het joch niet aankijken op de band die hij met zijn vader draagt. Er zou niets bijzonders hier zijn te vinden, waarschijnlijk.
Kind Dylan Valentino DiAngelo 16
Archer zal het joch veel te rebels vinden, maar zal het wel vermakelijk vinden als hij eens iets opvangt tussen zijn vader en hem, vooral gezien Archer de nodige problemen heeft (gehad) met Micheal.
Mocht iemand anders betere ideeën hebben of zo. Je bent welkom. Het waren echt vreselijk veel rollen, dus ik wist het ook even niet meer. x:
[ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 18:45 ]
I'm your little ray of pitch black.