• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sanne/Saar vinden jullie het goed als het meisje met die sigaret Milou is?


    I just caught the wave in your eyes

    IncroyabIe schreef:
    Sanne/Saar vinden jullie het goed als het meisje met die sigaret Milou is?


    Ja! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja! c:


    Is goed . Ik reageer misschien morgen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat moeten de niet examenjaren eigenlijk doen? Want mijn beide perso's zijn geen examenkandidaten (nou ja misschien Beau, dan zou hij een klas overgeslagen hebben of iets).


    I just caught the wave in your eyes

    IncroyabIe schreef:
    Wat moeten de niet examenjaren eigenlijk doen? Want mijn beide perso's zijn geen examenkandidaten (nou ja misschien Beau, dan zou hij een klas overgeslagen hebben of iets).


    Het was eigenlijk de bedoeling dat iedereen in het examenjaar zou zitten, heb ik als het goed is ook vermeld in het rollentopic. Zo niet, dan mijn excuses. Kun je het nog veranderen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ohh waarschijnlijk heb ik daar overheen gelezen, ja hoor, pas ik de leeftijden gewoon even aan


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand voor Manami?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand voor Manami?


    Manami kan naast jeaden neer ploffen in t gras? Hij is daar met Momootje, martine en daley maar dacht dat iig jeaden en Manami friends waren door gezamenlijk werk (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Manami kan naast jeaden neer ploffen in t gras? Hij is daar met Momootje, martine en daley maar dacht dat iig jeaden en Manami friends waren door gezamenlijk werk (:


    Is goed :3 Dan is ze zonder te beseffen naast Jeaden gaan zitten. ( Ze is de eerste weken wat onzeker geweest dus het kan wel fijn zijn eens met een vertrouwd iemand te praten c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed :3 Dan is ze zonder te beseffen naast Jeaden gaan zitten. ( Ze is de eerste weken wat onzeker geweest dus het kan wel fijn zijn eens met een vertrouwd iemand te praten c; )


    Haha Jeaden is zo onzichtbaar voor iedereen eheheh. (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik reageer zo ook weer!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik Tessa ergens heen sturen?

    DownTheRoad schreef:
    Kan ik Tessa ergens heen sturen?


    Ze kan sws alvast naar t veldje voor gym (': je kan eventueel het groepje van Momootje, Jeaden, Manami, daley en martine joinen ('x. Er is ook nog groepje bezig op t plein maat je moet sws naar gym komen dus. Kom gezellig c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus iedereen gaat voetballen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Dus iedereen gaat voetballen?


    Ik wil Valentijn naar volleybal sturen bc he hates voetbal haha


    Big girls cry when their hearts are breaking