• Nog steeds rollen gezocht!


    Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Emilie Louise McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens



    Het Begin:
    De koppels zijn aangekomen op het eiland net als de vrijgezellen, deze avond zullen de vrijgezellen voorgesteld worden aan de koppels.

    MT


    Bowties were never Cooler

    Mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    MatthewMMurdock schreef:
    MT


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    MT


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT.


    Giovanni Rafaele Vinci
    Ik stapte de boot af, de stijger van het eiland op. Galant hielp ik mijn meisje en onze koffers ook de kant op, voor ik met mijn koffer in de ene hand, en de hand van mij meisje in de ander, over de stijger richting de villa liep, die er echt prachtig uitzag tussen de palmbomen in de zon. Ik had, omdat het hier lekker warm was, voor de verandering een korte donkerblauwe broek aan, en een wit overhemd, met mijn kruisje duidelijk om mijn nek en een zonnebril op mij neus. Ik keek verwonderd rond, omdat ik nog nooit op een tropisch eiland was geweest. "Che bella isola" mompelde ik, voor ik me besefte dat ze me niet zou kunnen verstaan. "Wat een bella eiland." sprak ik om mezelf duidelijk te maken. Ik liep verder met het meisje naast me, het mooiste en enige meisje voor mij, al geloofde ze dat niet. Daarom had ik ons hiervoor opgegeven, om haar te bewijzen dat ik echt niet vreemd zou gaan en zij echt de enige is voor mij. Ik trok haar mee de villa in en mee naar de eerste de beste kamer die ik kon vinden met een bed erin. Mijn koffer liet ik staan en ik trok mijn prachtige dame over me heen, terwijl ik achterop het bed viel. "Wat denk je ervan, tramonto innamorato? Nog een keertje voor we elkaar 1 dagen niet meer zien?" vroeg ik aan haar, voor ik zacht een kus op haar lippen drukte. Ik wilde haar niet missen, maar hopelijk zou dit het iets makkelijker maken om deze dagen gescheiden door te brengen. We waren bijna altijd samen, dus erg makkelijk zou het niet zijn, zeker niet omdat haar aandacht hetgeen was, wat mijn heimwee het meest in de hand wist te houden. Ik had dus geen enkel idee wat ik ging doen deze 10 dagen. Toch zou het hopelijk een grote stap in onze relatie zijn, en vooral een grote stap in ons wederzijdse vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler

    MT

    MatthewMMurdock schreef:


    Giovanni Rafaele Vinci
    Ik stapte de boot af, de stijger van het eiland op. Galant hielp ik mijn meisje en onze koffers ook de kant op, voor ik met mijn koffer in de ene hand, en de hand van mij meisje in de ander, over de stijger richting de villa liep, die er echt prachtig uitzag tussen de palmbomen in de zon. Ik had, omdat het hier lekker warm was, voor de verandering een korte donkerblauwe broek aan, en een wit overhemd, met mijn kruisje duidelijk om mijn nek en een zonnebril op mij neus. Ik keek verwonderd rond, omdat ik nog nooit op een tropisch eiland was geweest. "Che bella isola" mompelde ik, voor ik me besefte dat ze me niet zou kunnen verstaan. "Wat een bella eiland." sprak ik om mezelf duidelijk te maken. Ik liep verder met het meisje naast me, het mooiste en enige meisje voor mij, al geloofde ze dat niet. Daarom had ik ons hiervoor opgegeven, om haar te bewijzen dat ik echt niet vreemd zou gaan en zij echt de enige is voor mij. Ik trok haar mee de villa in en mee naar de eerste de beste kamer die ik kon vinden met een bed erin. Mijn koffer liet ik staan en ik trok mijn prachtige dame over me heen, terwijl ik achterop het bed viel. "Wat denk je ervan, tramonto innamorato? Nog een keertje voor we elkaar 10 dagen niet meer zien?" vroeg ik aan haar, voor ik zacht een kus op haar lippen drukte. Ik wilde haar niet missen, maar hopelijk zou dit het iets makkelijker maken om deze dagen gescheiden door te brengen. We waren bijna altijd samen, dus erg makkelijk zou het niet zijn, zeker niet omdat haar aandacht hetgeen was, wat mijn heimwee het meest in de hand wist te houden. Ik had dus geen enkel idee wat ik ging doen deze 10 dagen. Toch zou het hopelijk een grote stap in onze relatie zijn, en vooral een grote stap in ons wederzijdse vertrouwen.


    Mooi geschreven! :D (Een kleine opmerking, ik denk dat de 1 een 10 moet zijn ;))


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    > Slotje, deze RPG is overgenomen: [200] Temptation Island || Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!