Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Trikova schreef:
(...)
Haha ligt eraan waar je vandaan komt. Als je met de bus gaat van Rotterdam kom je langs mijn huis *not even kidding*
Ik wilde Zondag ook komen maar ik kan maar beter niet komen haha. Heb het gevoel dat 99% me hier haat, dusja.
Als er iemand is die gaat haten ik ben je bodyguard (als ik kan komen ofc :'))
Dan ben ik dat persoon dat een awesome huwelijksgeschenk brengt, vervolgens alle taart eet, teveel drink, met iedereen wil dansen en knuffelen en uiteindelijk knock out ga in de berm met een geit.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Zou het nou per persoon 'beslist' worden betreft de hoeveelheid aandacht/liefde/hulp/hugs die iemand krijgt? Ik zie echt ziek veel verschillen en ik geloof echt dat het per persoon die daar om vraagt afhankelijk is :')
Dan ben ik dat persoon dat een awesome huwelijksgeschenk brengt, vervolgens alle taart eet, teveel drink, met iedereen wil dansen en knuffelen en uiteindelijk knock out ga in de berm met een geit.
then Edward Kenway takes you out there and suddenly it's Wendy's wedding oops
Ik wilde naar de leeromgeving van mijn uni gaan: toledo. Dus ik begin in te typen tol.. , maar omdat ik een debiel ben, typ ik per ongeluk trol(?) en druk om een of andere reden op enter en voor ik het wist had ik mijzelf getrolled. Lol.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt