Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Lief van jullie allemaal, maar het is denk ik beter voor mezelf als ik denk ik de volgende keer maar ga...
Nu ga ik stoppen met zielig doen want absxdjkwkcds ik voel me kapot annoying tegenover jullie dusja.
Trikova schreef: Lief van jullie allemaal, maar het is denk ik beter voor mezelf als ik denk ik de volgende keer maar ga...
Nu ga ik stoppen met zielig doen want absxdjkwkcds ik voel me kapot annoying tegenover jullie dusja.
Okay.. Dan kom ik je wel gewoon ontvoeren
@Asuka
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Trees schreef:
Zou het nou per persoon 'beslist' worden betreft de hoeveelheid aandacht/liefde/hulp/hugs die iemand krijgt? Ik zie echt ziek veel verschillen en ik geloof echt dat het per persoon die daar om vraagt afhankelijk is :')
Trikova schreef: Lief van jullie allemaal, maar het is denk ik beter voor mezelf als ik denk ik de volgende keer maar ga...
Je bent niet annoying hoor. Dit is het LJH—topic, daar is dit voor gemaakt. Al krijg je daardoor maar een beetje last van je schouders, laat je gaan. Dit moet weer een veilige plek worden. c: