• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ahum mine


    You bet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    - Mod: reactie verwijderd -

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 20:58 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    - Mod: reactie verwijderd -


    Please, laat het rusten voor nu.. Ik heb geen zin in een LJH-fight.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 20:59 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Audacity schreef:
    (...)

    - Mod: reactie verwijderd -


    Dit inderdaad. Maar ik wil wel de gebeten hond zijn hoor, als dan mensen niet meer voorgelogen worden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 21:00 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Zullen we gewoon afspreken dat we niet meer aan de zogenaamde 'tough love' doen en elkaar gewoon in zijn waarde laten? Ik hoor van alle kanten alleen maar gevoel van onveiligheid en ik vind het zelf ook niet zo leuk meer. Be nice people ^^

    Inagua schreef:
    (...)

    You bet.

    nnanana


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ahum mine

    N E I N


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    Zullen we gewoon afspreken dat we niet meer aan de zogenaamde 'tough love' doen en elkaar gewoon in zijn waarde laten? Ik hoor van alle kanten alleen maar gevoel van onveiligheid en ik vind het zelf ook niet zo leuk meer. Be nice people ^^

    Amen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trees schreef:
    Zullen we gewoon afspreken dat we niet meer aan de zogenaamde 'tough love' doen en elkaar gewoon in zijn waarde laten? Ik hoor van alle kanten alleen maar gevoel van onveiligheid en ik vind het zelf ook niet zo leuk meer. Be nice people ^^


    Laten we samen een campagne starten. Ik zal wel beginnen met een selfie te posten. Iedereen rent dan zo hard bij zijn/haar computer vandaan dat niemand meer kan ruziën :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hahah, net een foto gevonden van de fotoshoot die afgelopen maandag heb gedaan. Geen officiële foto, maar gewoon een foto van hoe ik er tussendoor uitzag. Wow. Uitgelopen makeup, modder, takken in het haar, alles. Het was geweldig <3


    26 - 02 - '16

    Inagua schreef:
    (...)

    Laten we samen een campagne starten. Ik zal wel beginnen met een selfie te posten. Iedereen rent dan zo hard bij zijn/haar computer vandaan dat niemand meer kan ruziën :Y)

    I LIKE YOU hahah


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    I LIKE YOU hahah


    Je weet niet eens hoe ik eruit zie :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Doe wat je wilt, maar mijn kont kan je kussen. Doei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Zullen we gewoon afspreken dat we niet meer aan de zogenaamde 'tough love' doen en elkaar gewoon in zijn waarde laten? Ik hoor van alle kanten alleen maar gevoel van onveiligheid en ik vind het zelf ook niet zo leuk meer. Be nice people ^^

    This.

    Inagua schreef:
    (...)

    Laten we samen een campagne starten. Ik zal wel beginnen met een selfie te posten. Iedereen rent dan zo hard bij zijn/haar computer vandaan dat niemand meer kan ruziën :Y)

    Niet als ik eerder ben, because people will run. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    - Mod: reactie verwijderd -

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 21:01 ]


    i put the fun in funeral