• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Offline.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn vrienden eindelijk een Q account aangesmeerd. Ik heb er ook al een marvel verslaafd gemaakt. Ik ben trots op mezelf. :Y)


    What would Emma do?

    Het is zo'n kut vooruitzicht dat meneer zometeen echt triest thuiskomt. Ik vind het echt fucking zielig voor hem.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik weet niet wat ik er nou van vind dat mijn docente werkelijk zo gek op me lijkt te zijn. Blijkbaar herkent ze nogal veel van zichzelf in mij, maar er zijn grenzen, ook op de vrije school.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toen had ik Tinder. The fack? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt raar hoe je in zo'n korte tijd zoveel dingen ontgroeit. Het voelt nu of ik weer een beetje volwassener ben geworden. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant wil ik tegenstribbelen en weer terug gaan naar de donkere periode. Gewoon omdat ik dat door en door ken. Dit nieuwe is leuk maar ook wel heel moeilijk.


    The truth is out there.

    Je gedraagt je echt als een bitch voor geen enkele reden (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ja, natuurlijk is het mijn schuld. Ik ben altijd de oorzaak van jullie irritaties in het leven. I'm nothing; a nobody.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Je gedraagt je echt als een bitch voor geen enkele reden (cat)


    I'm your little ray of pitch black.

    Finally free.


    What would Emma do?

    “Be happy. You've caught me in an enthusiastic mood,” I said with a monotone glance.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Diplodocus schreef:
    Ik heb mijn vrienden eindelijk een Q account aangesmeerd. Ik heb er ook al een marvel verslaafd gemaakt. Ik ben trots op mezelf. :Y)

    Dat mag je zeker zijn! Good work.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat is dit team cap / team ironman gedoe? TEAM BUCKY OVER HERE!


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Wat is dit team cap / team ironman gedoe? TEAM BUCKY OVER HERE!


    Heheheh. Ik ben vandaag met een nieuw pokemonspel begonnen waarbij ik mijn partner Bucky heb genoemd. Vet random, maar oké.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16