• IK HEB EEN COVER UITGEZOCHT!!

    Hai allemaal,
    Ik zit nog niet zo lang op Q, maar ik heb wel al twee stories lopen (JB fanfic en Twilight story).
    Ik zoek voor The Prediction || Twilight een cover.
    Het is zoals je ziet een twilight story.
    Waar het op neer komt is dat de Twilight serie gebaseerd is op een voorspelling, maar niemand weet dat. Isabella Swan en Edward Cullen bestaan echter wel, en over hun gaat de voorspelling.

    Ik zou het liefst een cover willen met een plaatje van Bella en Edward (los, hoeft niet samen) en iets van twee verliefde mensen, die niet duidelijk te zien zijn, maar je kunt wel zien dat het er twee zijn en verliefd.
    Het liefst Xenia Goodwin als Bella, maar anders Nina Dobrev en als het echt niet anders kan Emma Watson. Voor Edward heb ik nog niet echt een goed iemand gevonden, maar ik had Dean Geyer in gedachten. Als je nog ideeën hebt wie Edward kan zijn, laat het me weten! Het liefst zou ik een cover krijgen zonder tekst en een met 'The Prediction' erop. Het zijn veel eisen en ik hoop dat je het nog snapt!
    Ik heb hier geen beloning voor zoals credits (I'm sorry!), maar als je houdt covers maken, zou ik je eeuwig dankbaar zijn! Ik vermeldt je natuurlijk wel in mijn story.

    Alvast heel erg bedankt!
    Xx

    EDIT:
    Dit is een beetje mijn idee voor de cover:
    Bovenin een foto van Bella en Edward (boven staat wie ik daarvoor in gedachten heb). Dit kunnen gewoon de hoofden zijn, het lichaam hoeft niet echt. Daaronder de titel en daaronder bijv. een foto van 2 mensen die over het strand lopen ofzo. Ik vind het erg mooi als alles een beetje in elkaar overloopt. Het idee in mijn hoofd doet me een beetje denken aan de cover/poster van een film. Best wel zoals de cover van The Last Song. Misschien denken jullie nu: "Waarom maak je die cover niet gewoon zelf?"
    Nou, ik weet echt niet hoe dat moet!!
    Ik hoop dat dit wat meer info is!

    IK HEB EEN COVER UITGEZOCHT!!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 9:25 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Ik heb even rap iets ineen geflanst en volgens mijn broer is het ook niet te denderend (although dat ik daar wel min of meer hetzelfde over denk), but here you go. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooh, heel erg bedankt dat dat zo snel lukte! Maar ik zie niet helemaal wat er daar beneden staat.. Misschien ligt dat aan mij?


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    En nog een vraagje: welk programma gebruik je om covers te maken/foto's te bewerken?


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    ItsMeXxX schreef:
    Ooh, heel erg bedankt dat dat zo snel lukte! Maar ik zie niet helemaal wat er daar beneden staat.. Misschien ligt dat aan mij?


    I honestly haven't got a damn clue. :') Neen, serieus, het is iets wat ik heel vaak gebruik ter opvulling van de cover als ik niet genoeg informatie heb over de verhaallijn/geen passende foto's vindt. Wat ik er nu in zie is een roos (linksboven, staat voor de liefde die je wilde, daar heb ik ook wel een beetje rekening mee gehouden), een vlinder (ik heb bij vlinders ook een liefde gevoel - of toch in elk geval een heel mooi en lief gevoel) en een klok, die ik er dus vaak in zet om op te vullen en omdat je bij praktisch elk verhaal wel een klok op de voorkant kan zetten en er een betekenis aan kunt geven - don't shoot me als het bij jou niet het geval is, maar ik had geen idee waarover het verhaal ging, dus ik heb wat moeten gokken. Ik heb 'm er nu in gezet omdat er een voorspelling is en een voorspelling doet me denken aan de tijd die rest tegen dat hij in werking treed/om het onvermijdelijke te voorkomen/whatever.
    En ik gebruik trouwens picmonkey. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hier trouwens je cover met Harry Cavill. Heb Chris Pine gewoon met hem vervangen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil ook nog wel iets proberen


    obsessive rage

    Misschien denken jullie nu: "Waarom maak je die cover niet gewoon zelf?"


    Nope hoor, dat doen zoveel mensen. Ik kan prima covers maken maar vraag het toch vaak aan een ander


    obsessive rage

    @Inktzwart daar zou ik heel erg blij mee zijn, want ik vind echt dat je supermooie covers maakt!


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Ik wil ook nog wel wat proberen?


    I just caught the wave in your eyes


    Nou ff iets snels geprobeerd (de man is trouwens Daniel Bederov).

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 14:20 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Ik vind hem zelf te fancy en die van Yubby is mooier, haha. Maar ik heb een tijdje een "coverblok" gehad en ben blij dat ik eindelijk weer covers maak xDD

    De man is trouwens Dylan O'brien

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 17:16 ]


    obsessive rage

    Wat zijn ze mooi!! Beide heel erg bedankt! Het wordt nu alleen wel lastig kiezen...
    @Yubby als je dit nog ziet, zou je de titel iets groter en donkerder van kleur kunnen maken? Het valt nu namelijk een beetje weg.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "


    I just caught the wave in your eyes

    Eey, er staat dat de cover gekozen is, welke is het geworden? ^^


    obsessive rage

    Die van Yubby, sorry.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "