• Hooi! (:

    Aangezien ik graag met photoshop aan de gang ga, open ik bij deze een cover store!
    Ik ga niet zeggen dat ik goed ben, want ik ben nog steeds aan het leren. Maar het gaat steeds beter! Dus als ik een cover voor je maak, hoef je deze natuurlijk niet per se te gebruiken. Maar ik vind opdrachten krijgen wel heel leuk. En als je 'm wél goed genoeg vindt om te gebruiken is dat natuurlijk helemaal geweldig! Hahaha.

    Beloningen zijn niet nodig. Leuk, maar hoeft natuurlijk niet.

    Hier onder kun je mijn laatste creaties zien. c:




    Invullijstje:
    Cover/Banner:
    Titel (wel/niet erop):
    Plaatjes:
    Horizontaal/verticaal:
    Sfeer:
    Samenvatting (optioneel):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Mooi (hoe heb je dat ooit zo snel gedaan O_O).
    En wil je alsjeblieft die gouden kroon doen? Die valt ietsje meer op. En de naam, Seek for a brother, moet er ook nog op.


    Het is een begin. En ik ben nog helemaal niet bezig geweest met de teksten die erop moet, want toen zag ik dat je een andere kroon had uitgekozen, hahaha. Ik zal even kijken wat ik doen kan. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Met die kroon van jou past ie alleen het mooiste op zijn hoofd. Anders komt ie niet goed uit. Wat vindt je ervan? ^^ Ik heb meerdere lettertypes geprobeerd.







    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cover/Banner: Liefst beide
    Titel (wel/niet erop): De Fabriek
    Plaatjes: Een afgelegen fabriek, een bos en eventueel een strenge vrouw. Misschien ook computerchips
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Mysterieus
    Samenvatting (optioneel): Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)
    Extra: Graag dit er ook nog op:
    Bedacht door _AnneFleur_
    Story door Harry_Potter007
    Geschreven door vele anderen

    Alvast bedankt! De deadline is 15 juni, als je langer nodig hebt zeg je het maar!

    Harry_Potter007 schreef:
    Cover/Banner: Liefst beide
    Titel (wel/niet erop): De Fabriek
    Plaatjes: Een afgelegen fabriek, een bos en eventueel een strenge vrouw. Misschien ook computerchips
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Mysterieus
    Samenvatting (optioneel): Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)
    Extra: Graag dit er ook nog op:
    Bedacht door _AnneFleur_
    Story door Harry_Potter007
    Geschreven door vele anderen

    Alvast bedankt! De deadline is 15 juni, als je langer nodig hebt zeg je het maar!


    Ik las iets te laat dat het verticaal moest. Ik heb een opzetje gemaakt, moet nog de tekst erop doen en een paar kleine aanpassingen. Maar is dit goed genoeg of wil je toch per se iets anders en eventueel verticaal? Graag hoor ik wat je ervan vindt!



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Met die kroon van jou past ie alleen het mooiste op zijn hoofd. Anders komt ie niet goed uit. Wat vindt je ervan? ^^ Ik heb meerdere lettertypes geprobeerd.







    Dank je. Ze zijn erg mooi!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    -

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 19:19 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Ik las iets te laat dat het verticaal moest. Ik heb een opzetje gemaakt, moet nog de tekst erop doen en een paar kleine aanpassingen. Maar is dit goed genoeg of wil je toch per se iets anders en eventueel verticaal? Graag hoor ik wat je ervan vindt!


    Dit lijkt me al heel goed. En, eigenlijk vind ik horizontaal toch beter. Bedankt dat het zo snel ging!

    _FallenAngel schreef:
    (...)

    Dank je. Ze zijn erg mooi!


    Ik ben blij dat je er blij mee bent. c:



    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Dit lijkt me al heel goed. En, eigenlijk vind ik horizontaal toch beter. Bedankt dat het zo snel ging!


    Wat vindt je ervan? ^^
    (plaatje is aanklikbaar)



    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Wat vindt je ervan? ^^
    (plaatje is aanklikbaar)




    Ik vind ze heel mooi! Bedankt dat je het zo snel deed!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Ik vind ze heel mooi! Bedankt dat je het zo snel deed!


    Graag gedaan! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cover/Banner: Beide graag
    Titel (wel/niet erop): Wel erop: Sarah "Secretkeeper" McGee
    Plaatjes: Uhm... Dit pas ik nog aan 0:
    Horizontaal/verticaal: Verticaal graag (Banner horizontaal)
    Sfeer: Mysterieus en een beetje duister
    Samenvatting (optioneel):

    Sarah McGee is de zus van Timothy McGee. Wanneer er een ontvoering plus moord plaatsvindt bij Timothy thuis, laat NCIS er geen gras over groeien. Sarah gedraagt zich bij terugkomst heel vreemd.

    Extra: /


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    Cover/Banner: Beide graag
    Titel (wel/niet erop): Wel erop: Sarah "Secretkeeper" McGee
    Plaatjes: Uhm... Dit pas ik nog aan 0:
    Horizontaal/verticaal: Verticaal graag (Banner horizontaal)
    Sfeer: Mysterieus en een beetje duister
    Samenvatting (optioneel):
    Sarah McGee is de zus van Timothy McGee. Wanneer er een ontvoering plus moord plaatsvindt bij Timothy thuis, laat NCIS er geen gras over groeien. Sarah gedraagt zich bij terugkomst heel vreemd.

    Extra: /


    Oeh, wil je me waarschuwen als ie online staat? _O_
    Komen er nog plaatjes of wil je dat ik zelf zoek? Zo ja, moeten er bepaalde leden van NCIS centraal staan in de cover of allemaal en t zal even zoeken worden naar de zus van McGee. Maar komt goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Oeh, wil je me waarschuwen als ie online staat? _O_
    Komen er nog plaatjes of wil je dat ik zelf zoek? Zo ja, moeten er bepaalde leden van NCIS centraal staan in de cover of allemaal en t zal even zoeken worden naar de zus van McGee. Maar komt goed. ^^


    Ziva, Gibbs, DiNozzo, McGee, Abby en Sarah (Troian Bellisario) dat zijn de personen die op de cover moeten en als achtergrond het NCIS hoofdkwartier en misschien een geweer erin verwerken


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    (...)

    Ziva, Gibbs, DiNozzo, McGee, Abby en Sarah (Troian Bellisario) dat zijn de personen die op de cover moeten en als achtergrond het NCIS hoofdkwartier en misschien een geweer erin verwerken


    Geweldige username overigens

    Ik had al iets geprobeerd voordat je deze reactie had geplaatst. Wat vindt je daar van?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Geweldige username overigens

    Ik had al iets geprobeerd voordat je deze reactie had geplaatst. Wat vindt je daar van?



    Hij is echt heel leuk, maar Ziva en Tony spelen ook een hele belangrijke rol in dit verhaal, dus zouden die er nog op kunnen? :3


    all because i liked a girl