• Hooi! (:

    Aangezien ik graag met photoshop aan de gang ga, open ik bij deze een cover store!
    Ik ga niet zeggen dat ik goed ben, want ik ben nog steeds aan het leren. Maar het gaat steeds beter! Dus als ik een cover voor je maak, hoef je deze natuurlijk niet per se te gebruiken. Maar ik vind opdrachten krijgen wel heel leuk. En als je 'm wél goed genoeg vindt om te gebruiken is dat natuurlijk helemaal geweldig! Hahaha.

    Beloningen zijn niet nodig. Leuk, maar hoeft natuurlijk niet.

    Hier onder kun je mijn laatste creaties zien. c:




    Invullijstje:
    Cover/Banner:
    Titel (wel/niet erop):
    Plaatjes:
    Horizontaal/verticaal:
    Sfeer:
    Samenvatting (optioneel):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die van Bittersweet hoeft niet meer, maaaar... Ik ga wel een nieuwe aanvragen ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Die van Bittersweet hoeft niet meer, maaaar... Ik ga wel een nieuwe aanvragen ^^


    Okidoki! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cover/Banner: Een cover
    Titel (wel/niet erop): Red Shoes (die moet erop) en ergens wat kleiner Once Upon a Time
    Plaatjes: Ik heb niet echt specifieke plaatjes, maar ik zou er graag rode spitzen (die schoenen die ballerina's dragen) op willen en mijn faceclaim is Georgie Henley. Een zwaan zou ook leuk zijn.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Sprookjesachtig, mysterieus
    Samenvatting (optioneel): Het is een mengsel van allemaal sprookjes, de Rode Schoentjes, de Zwanenbroeders, het Meisje met de Zwavelstokjes, Peter Pan, de Vos en de Hond (of hoe het ook heette) en nog een paar verhalen zijn door elkaar gegooid. (Het is ook gebaseerd op Once Upon a Time)
    Extra: Nope


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Cover/Banner: Een cover
    Titel (wel/niet erop): Red Shoes (die moet erop) en ergens wat kleiner Once Upon a Time
    Plaatjes: Ik heb niet echt specifieke plaatjes, maar ik zou er graag rode spitzen (die schoenen die ballerina's dragen) op willen en mijn faceclaim is Georgie Henley. Een zwaan zou ook leuk zijn.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Sprookjesachtig, mysterieus
    Samenvatting (optioneel): Het is een mengsel van allemaal sprookjes, de Rode Schoentjes, de Zwanenbroeders, het Meisje met de Zwavelstokjes, Peter Pan, de Vos en de Hond (of hoe het ook heette) en nog een paar verhalen zijn door elkaar gegooid. (Het is ook gebaseerd op Once Upon a Time)
    Extra: Nope



    Heb je graag Once Upon A Time of Once Upon a Time?
    Edit: Wat vindt je hiervan? (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 15:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oehhh I like! En zo is ie goed, de titel maakt niet heel veel uit ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Oehhh I like! En zo is ie goed, de titel maakt niet heel veel uit ^^


    De witte omranding springt er niet heel erg uit though. Vindt je dat zo mooi of heb je liever een wat ergere witte omranding?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    De witte omranding springt er niet heel erg uit though. Vindt je dat zo mooi of heb je liever een wat ergere witte omranding?


    Nee hoor, zo is ie goed (:


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Nee hoor, zo is ie goed (:


    Okidoki! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb je hem weer open gemaakt?
    (yeah)

    En het volgende:
    Cover/Banner: Cover
    Titel (wel/niet erop): Seek for a brother, wel erop.
    Plaatjes: Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Samenvatting (optioneel):

    Niet zo heel kort...
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Extra: Het zinnetje: De waarheid is een puzzel, waarvan sommige stukjes verstopt zijn.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    Heb je hem weer open gemaakt?
    (yeah)

    En het volgende:
    Cover/Banner: Cover
    Titel (wel/niet erop): Seek for a brother, wel erop.
    Plaatjes: Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Sfeer: Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Samenvatting (optioneel):
    Niet zo heel kort...
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Extra: Het zinnetje: De waarheid is een puzzel, waarvan sommige stukjes verstopt zijn.


    Jaaa ik ben er weer. c:
    Weet je zeker dat je díé kroon wilt? Er staan namelijk letters doorheen waarvan ik niet goed genoeg ben ze eruit te halen. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Jaaa ik ben er weer. c:
    Weet je zeker dat je díé kroon wilt? Er staan namelijk letters doorheen waarvan ik niet goed genoeg ben ze eruit te halen. :x


    Oh. In dat geval kijk ik wel even daar een andere...


    Deze dan?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)

    Oh. In dat geval kijk ik wel even daar een andere...


    Deze dan?


    Staan rechts onderin ook letters in, door de kroon. :x Zal ik anders ook op zoek gaan naar een kroon? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als deze niet meer kan dan weet ik het ook niet meer. Dan vind ik het wel oke als je er zelf een gaat zoeken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 18:57 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    Als deze niet meer kan dan weet ik het ook niet meer. Dan vind ik het wel oke als je er zelf een gaat zoeken.



    Dit is wat ik tot nu toe had. Als je liever de kroon hebt die jij in deze reactie hebt gegeven, dan zal ik dat proberen, natuurlijk. (: Maar graag heb ik ook je mening over wat ik tot nu toe al had gemaakt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)


    Dit is wat ik tot nu toe had. Als je liever de kroon hebt die jij in deze reactie hebt gegeven, dan zal ik dat proberen, natuurlijk. (: Maar graag heb ik ook je mening over wat ik tot nu toe al had gemaakt. ^^


    Mooi (hoe heb je dat ooit zo snel gedaan O_O).
    En wil je alsjeblieft die gouden kroon doen? Die valt ietsje meer op. En de naam, Seek for a brother, moet er ook nog op.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner