• Hooi! (:

    Aangezien ik graag met photoshop aan de gang ga, open ik bij deze een cover store!
    Ik ga niet zeggen dat ik goed ben, want ik ben nog steeds aan het leren. Maar het gaat steeds beter! Dus als ik een cover voor je maak, hoef je deze natuurlijk niet per se te gebruiken. Maar ik vind opdrachten krijgen wel heel leuk. En als je 'm wél goed genoeg vindt om te gebruiken is dat natuurlijk helemaal geweldig! Hahaha.

    Beloningen zijn niet nodig. Leuk, maar hoeft natuurlijk niet.

    Hier onder kun je mijn laatste creaties zien. c:




    Invullijstje:
    Cover/Banner:
    Titel (wel/niet erop):
    Plaatjes:
    Horizontaal/verticaal:
    Sfeer:
    Samenvatting (optioneel):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind hem echt mooi (: Ik denk dat ik heb zeg maar bij elk hoofdstuk ga neer zetten. Voor de begin pagina heb ik al een super mooie cover. En ik vind horizontaal beter voor hoofdstukken. Maar ik wacht nog op één cover dus ik weet het nog niet helemaal zeker. Heel erg bedankt!


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Ik vind hem echt mooi (: Ik denk dat ik heb zeg maar bij elk hoofdstuk ga neer zetten. Voor de begin pagina heb ik al een super mooie cover. En ik vind horizontaal beter voor hoofdstukken. Maar ik wacht nog op één cover dus ik weet het nog niet helemaal zeker. Heel erg bedankt!


    Dankjewel dat je 'm leuk vindt! :3 En graag gedaan! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ooops, ik was dit even uit het oog verloren, sorry Yolanda! D: Goed, een cover voor mijn oldie dus ^^

    Cover/Banner:
    Titel (wel erop): Carry You Home
    Plaatjes:
    Hoofdpersoon: het liefst iets zoals op het linker plaatje van deze foto.
    Achtergrond: ik heb nog niks in mijn hoofd, dus als je wilt mag je dat zelf invullen. Als je dat liever niet hebt zal ik er nog even over nadenken.
    Horizontaal/verticaal: Horizontaal
    Sfeer: Avontuurlijk en romantisch
    Samenvatting (optioneel): Niet nodig, en anders staat het ook hier.
    Extra: Een beetje tussen de 'avontuurlijke' sfeer van Middle Earth en dit nummer in, als je begrijpt wat ik bedoel (:

    Zou je misschien iets van een cover voor mijn profielwerkstuk kunnen maken? Ik ben daar heel slecht in en ik moet het donderdag inlevere

    Cover
    Titel (wel/niet erop):
    Longtransplantatie
    en dan vanonder in de hoek
    Door Sterre van Wirdum
    VavoVwo
    Plaatjes:
    Een grappig plaatje over longen zou ik wel leuk vinden
    Horizontaal/verticaal:
    Verticaal
    Sfeer:
    Positief, dan zijn de verwachtingen ng hoog
    Samenvatting (optioneel):
    Extra:


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Trees schreef:
    Ooops, ik was dit even uit het oog verloren, sorry Yolanda! D: Goed, een cover voor mijn oldie dus ^^

    Cover/Banner:
    Titel (wel erop): Carry You Home
    Plaatjes:
    Hoofdpersoon: het liefst iets zoals op het linker plaatje van deze foto.
    Achtergrond: ik heb nog niks in mijn hoofd, dus als je wilt mag je dat zelf invullen. Als je dat liever niet hebt zal ik er nog even over nadenken.
    Horizontaal/verticaal: Horizontaal
    Sfeer: Avontuurlijk en romantisch
    Samenvatting (optioneel): Niet nodig, en anders staat het ook hier.
    Extra: Een beetje tussen de 'avontuurlijke' sfeer van Middle Earth en dit nummer in, als je begrijpt wat ik bedoel (:


    Ik heb het nummer wegens lawaai van thuis uit niet kunnen beluisteren, maar wat vindt je hier van? (:




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Ik heb het nummer wegens lawaai van thuis uit niet kunnen beluisteren, maar wat vindt je hier van? (:





    Look's good! Ik zie wel net dat ik foutje maakte, ik bedoelde eigenlijk de rechter ^^ Maar deze is ook heel mooi, dus alleen als je tijd hebt zou het leuk zijn!

    Trees schreef:
    (...)

    Look's good! Ik zie wel net dat ik foutje maakte, ik bedoelde eigenlijk de rechter ^^ Maar deze is ook heel mooi, dus alleen als je tijd hebt zou het leuk zijn!


    Ghehe de hele cover mag overnieuw. Luckily dat ik het leuk vind. :Y)
    Welke van de twee al gemaakte covers vindt je eigenlijk mooier? Weet ik op welke ie moet lijken. En welk lettertype, of toch liever een ander lettertype? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Titel : Schaakmat • A Hunger games fanfiction
    Plaatjes:
    Sowieso een foto van Freya Tingley aangezien zij de hoofdpersoon is. Graag ook een logo van een soort van hongerspelen arena en eentje van het district 2 logo.
    Horizontaal/Verticaal : Verticaal
    Sfeer: Mysterieus, Spanned
    Samenvatting: het is voor een schrijfwedstrijd over de hongerspelen, dus het is simpel: Sofiya is gekozen als tribuut voor district 2, ze gaat vechten voor haar leven.
    Extra: geen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trees schreef:
    (...)

    Look's good! Ik zie wel net dat ik foutje maakte, ik bedoelde eigenlijk de rechter ^^ Maar deze is ook heel mooi, dus alleen als je tijd hebt zou het leuk zijn!


    What about this? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    What about this? c:



    Ok. I'm sold. Best cover I've ever had :Y)
    Ik wilde net gaan antwoorden dat ik het lettertype van de eerste en de 'mist' van de tweede mooi vond, dus deze is perfect :3 Sorry dat je de hele cover overnieuw moest doen.

    Trees schreef:
    (...)

    Ok. I'm sold. Best cover I've ever had :Y)
    Ik wilde net gaan antwoorden dat ik het lettertype van de eerste en de 'mist' van de tweede mooi vond, dus deze is perfect :3 Sorry dat je de hele cover overnieuw moest doen.


    Haha I'm glad you like it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Homeostase schreef:
    Zou je misschien iets van een cover voor mijn profielwerkstuk kunnen maken? Ik ben daar heel slecht in en ik moet het donderdag inlevere

    Cover
    Titel (wel/niet erop):
    Longtransplantatie
    en dan vanonder in de hoek
    Door Sterre van Wirdum
    VavoVwo
    Plaatjes:
    Een grappig plaatje over longen zou ik wel leuk vinden
    Horizontaal/verticaal:
    Verticaal
    Sfeer:
    Positief, dan zijn de verwachtingen ng hoog
    Samenvatting (optioneel):
    Extra:


    Ik kon niet echt leuke plaatjes vinden, dus als je iets beters hebt geef je het maar aan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Polovina schreef:
    Titel : Schaakmat • A Hunger games fanfiction
    Plaatjes:
    Sowieso een foto van Freya Tingley aangezien zij de hoofdpersoon is. Graag ook een logo van een soort van hongerspelen arena en eentje van het district 2 logo.
    Horizontaal/Verticaal : Verticaal
    Sfeer: Mysterieus, Spanned
    Samenvatting: het is voor een schrijfwedstrijd over de hongerspelen, dus het is simpel: Sofiya is gekozen als tribuut voor district 2, ze gaat vechten voor haar leven.
    Extra: geen.


    How about this? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Ik kon niet echt leuke plaatjes vinden, dus als je iets beters hebt geef je het maar aan. :Y)


    Ik vind hem super leuk, maar nog wel een beetje wit . Zou je er misschien nog zo'n soort plaatje bij kunnen doen?
    http://nl.dreamstime.com/stock-foto-onze-bomen-zijn-de-longen-van-onze-aarde-image63029991


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Homeostase schreef:
    (...)
    Ik vind hem super leuk, maar nog wel een beetje wit . Zou je er misschien nog zo'n soort plaatje bij kunnen doen?
    http://nl.dreamstime.com/stock-foto-onze-bomen-zijn-de-longen-van-onze-aarde-image63029991




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •