• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    MT


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Whoop, ik kon het niet laten en heb mijn proloog ook maar vast online gegooid. Dat staat toch los van het eerste hoofdstuk en verder, dus kan ik nu op mijn gemak weer verder schrijven om een voorraadje op te bouwen. Je moet het einde van de tentamens toch ergens mee vieren haha.


    She's imperfect but she tries

    Ben nu bijna 10k aan woorden aan het herlezen en verbeteren. Hell. :')

    Een mooi aantal is het wel. En jaaaa, ik had jouw story actief gespot! :)


    She's imperfect but she tries

    KyloRen schreef:
    Ben nu bijna 10k aan woorden aan het herlezen en verbeteren. Hell. :')

    En dan sta ik hier blij te zijn met m'n 1,4K :'D

    Je bent in ieder geval echt goed bezig! En ik kijk dus ook al uit naar het eerste hoofdstuk, want een proloog telt niet XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mignon schreef:
    Een mooi aantal is het wel. En jaaaa, ik had jouw story actief gespot! :)

    Op zich. ^^ En jij ook zie ik! Goed bezig!

    Valkyries schreef:
    (...)
    En dan sta ik hier blij te zijn met m'n 1,4K :'D

    Je bent in ieder geval echt goed bezig! En ik kijk dus ook al uit naar het eerste hoofdstuk, want een proloog telt niet XD

    Ik heb dan ook iets meer vrije tijd dan jij, dus eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk. Naja, maandag begint mijn stage voor 5 maand. Dus dan ben ik ook wel even zoet haha.

    Proloog is ook niet zo eng om online te gooien. Het eerste hoofdstuk (althans - een deel daarvan) online zetten is toch wel een stuk spannender.

    Eindelijk klaar *O*
    Kan ik vanavond eindelijk verder schrijven

    Het is bijna zenuwslopend om een hoofdstuk te activeren. :') Wauw.
    En volgens mij spam ik dit topic soms iets te veel haha.

    Ik vind het begin van het verhaal altijd kut. Pas na de eerste 10k kan ik echt los gaan met schrijven. Dan kent iedereen alle personages namelijk en kan het beginnen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meiiore schreef:
    Hmm... Mijn begin is ook niet bijzonder spectaculair, maar ik denk dat het wel oké is. Het is met mijn verhaal waarschijnlijk belangrijker dat de lezers eerst een goed beeld krijgen van de personages en wat hen drijft in de situatie waar ze op dit moment in zitten. De actie komt aan het einde van deel 1 wel.


    De mijne is ook niet spectaculair. Haha. Pas later komt de actie. Ik ben wel echt benieuwd naar jouw verhaal. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik vind het begin van het verhaal altijd kut. Pas na de eerste 10k kan ik echt los gaan met schrijven. Dan kent iedereen alle personages namelijk en kan het beginnen.

    Idd. En ik moet in het begin heel erg oppassen dat ik niet bepaalde aspecten van personages door elkaar haal haha. Had mijn hoofdpersonage al één keer de verkeerde oogkleur gegeven. Dus dat betekend dat ik ze zelf ook nog beter moet leren kennen.

    Scribe schreef:
    (...)

    De mijne is ook niet spectaculair. Haha. Pas later komt de actie. Ik ben wel echt benieuwd naar jouw verhaal. c:


    Thank you (flower)
    In mijn word-document ben ik nu heel dicht bij de eerste 'actie', en de personages heb ik waarschijnlijk al wel beter in de vingers, maar ik vind Liran (de mannelijke hoofdrolspeler) nog een beetje ongrijpbaar. Hij is zo... gereserveerd, in a way, en een beetje verlegen. Ik hoop dat -ie binnenkort wat meer uit zijn schulp kruipt :')


    For those I love, I will sacrifice

    KyloRen schreef:
    (...)
    Idd. En ik moet in het begin heel erg oppassen dat ik niet bepaalde aspecten van personages door elkaar haal haha. Had mijn hoofdpersonage al één keer de verkeerde oogkleur gegeven. Dus dat betekend dat ik ze zelf ook nog beter moet leren kennen.


    Haha. Dat kan iedereen overkomen. ^^

    En misschien klinkt dit raar, maar ik voer eigenlijk -vooral in het begin van een nieuw verhaal - gesprekken met mijn personages. In mijn hoofd dan. Haha. Dit om ze beter te leren kennen en dat ze een bepaalde persoonlijkheid ontwikkelen. Hebben jullieook zulk soort rare dingen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meiiore schreef:
    (...)

    Thank you (flower)
    In mijn word-document ben ik nu heel dicht bij de eerste 'actie', en de personages heb ik waarschijnlijk al wel beter in de vingers, maar ik vind Liran (de mannelijke hoofdrolspeler) nog een beetje ongrijpbaar. Hij is zo... gereserveerd, in a way, en een beetje verlegen. Ik hoop dat -ie binnenkort wat meer uit zijn schulp kruipt :')

    Geen dank. ^^ Liran vind ik een erg mooi karakter. En naam ook. Kom je niet veel tegen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!