• Heel veel! :Y)


    - Een huisdierenmat voor mijn hondje die zaterdag komt
    (het kattenspeelkleed was me te klein :c )
    - Een hondenriempje
    - Zo'n hondenspeen voor Chevy -onze andere hond- maar ie heeft 'm nu al kapot. Maar voor 60 cent zal ik niet klagen, want hij had er heel veel plezier van. c:
    - Briefpapier (voor mensen die ook willen, Kruidvat heeft opruiming met 50% korting en het lag bij ons toevallig nog in de bak)
    - Bus haarlak, want dat was weer nodig.
    - Twee zakken gezouten pinda's, want mama vroeg of ik dat mee wilde nemen voor in het café. xd

    Nu ben ik mijn gespaarde centjes weer bijna kwijt, lololol. :Y)

    Wat is jullie laatste aankoop geweest? Of wat zijn jullie van plan binnenkort aan te schaffen, als je iets specifieks hebben wilt? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Yo
    Geen van de oorspronkelijke serie, ik heb wel die extra boekjes allemaal in het engels. Ik wil de hardcover Bloomsburry boxed set kopen, maar ik moet eerst even kijken hoeveel ze gaan vragen bij Musical dit jaar en wanneer die rekening komt. De geheime kamer valt letterlijk helemaal uit elkaar en de rest is ook echt aan het afsterven atm. 't was paperback dus dat was te verwachten, gezien ik ze echt te vaak gelezen heb.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha nice! Ik ben wezen winkelen bij c&a en h&m :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lily_Evans schreef:
    @Yo
    Geen van de oorspronkelijke serie, ik heb wel die extra boekjes allemaal in het engels. Ik wil de hardcover Bloomsburry boxed set kopen, maar ik moet eerst even kijken hoeveel ze gaan vragen bij Musical dit jaar en wanneer die rekening komt. De geheime kamer valt letterlijk helemaal uit elkaar en de rest is ook echt aan het afsterven atm. 't was paperback dus dat was te verwachten, gezien ik ze echt te vaak gelezen heb.



    Buh daar gaat mn plannetje zeker? Ik heb twee Engelse maar wel paperback. Leek me leuk voor je. Maar gelukkig dan maar dat ik back up ideetjes heb als je dit niet wilt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn volgende aankoop gaat wss de Sims 4 zijn!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ipseity schreef:
    @Lau
    Vraaaaaag nouuuuu. ;P hahah
    Duitsland is leuk winkelen. Tedi is en blijft mijn lievelingswinkel daar though. Hoewel die ook steeds meer hier in Nederland te vinden is! C:

    @Anna
    Haha jep. We hadden ook zo'n rubber bal gekocht waar snoepjes in kunnen. Valt me mee dat die nog steeds leeft! :p
    Welke HP boeken in het Engels heb je al? Because otherwise I know a present for you when we meet. c:

    @Deamus
    Oeeeh die lijkt me echt zo gaaf eh!
    En boekenkasten zijn altijd een goede aankoop. :Y)

    Ohh dat is toch zo'n van-alles-en-nog-wat-winkel?
    En blijkbaar gaan we naar Ochtrup. :'D Nog geen halfuurtje rijden haha. Ik dacht dat we iets verder zouden gaan. We gaan ook heel vaak naar Nordhorn.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ohh dat is toch zo'n van-alles-en-nog-wat-winkel?
    En blijkbaar gaan we naar Ochtrup. :'D Nog geen halfuurtje rijden haha. Ik dacht dat we iets verder zouden gaan. We gaan ook heel vaak naar Nordhorn.


    Dude, Nordhorn! Ben ik volgens mij ook es geweest!
    Ochtrup heb ik nog nooit van gehoord though, ik ga zo es Googlen x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •