• Heel veel! :Y)


    - Een huisdierenmat voor mijn hondje die zaterdag komt
    (het kattenspeelkleed was me te klein :c )
    - Een hondenriempje
    - Zo'n hondenspeen voor Chevy -onze andere hond- maar ie heeft 'm nu al kapot. Maar voor 60 cent zal ik niet klagen, want hij had er heel veel plezier van. c:
    - Briefpapier (voor mensen die ook willen, Kruidvat heeft opruiming met 50% korting en het lag bij ons toevallig nog in de bak)
    - Bus haarlak, want dat was weer nodig.
    - Twee zakken gezouten pinda's, want mama vroeg of ik dat mee wilde nemen voor in het café. xd

    Nu ben ik mijn gespaarde centjes weer bijna kwijt, lololol. :Y)

    Wat is jullie laatste aankoop geweest? Of wat zijn jullie van plan binnenkort aan te schaffen, als je iets specifieks hebben wilt? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dayumn.
    Ik ben van plan vrijdag met geld te gooien als ik naar Duitsland ga. Weet nog steeds niet welke stad, vergeten te vragen haha. Maar Duitsland equals geld uitgeven, want Duitsland is cheap. *O*

    Oeh nice! En die hondenspeeltjes zijn meestal echt zo stuk. Blitz sloopt altijd alles :')

    Mijn laatste aankoop voor mijzelf was een boek voor mijn studie genaamd Bastard Culture: How User Participation Transforms Cultural Production en het geld op mijn rekening heb ik verder nodig voor musical, want dat zal binnenkort wel betaald moeten worden, dus kan ik verder even niet nadenken over wat ik graag wil de hele HP reeks in het engels, want mijn HP boeken vallen uit elkaar staat ongeveer bovenaan, maar ik houd mij in.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh leuk!

    Mijn laatste aankoop was Harry Potter and the Philosophers Stone – Illustrated Edition en mijn volgende aankoop waarschijnlijk Glass Sword van Victoria Aveyard, maar eigenlijk liever een tweede boekenkast :')


    take me back to the basics and the simple life

    Haha die hondenspeen had mijn hondje ook, maar was ook al heel snel weer kapot.
    Ik ga vrijdag al men spaargeld aan deze mobiel uitgeven ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oe, leuk! c:
    Mijn laatste aankoop was een miniatuur Titanic die bubbels maakt voor in m'n aquarium (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    @Lau
    Vraaaaaag nouuuuu. ;P hahah
    Duitsland is leuk winkelen. Tedi is en blijft mijn lievelingswinkel daar though. Hoewel die ook steeds meer hier in Nederland te vinden is! C:

    @Anna
    Haha jep. We hadden ook zo'n rubber bal gekocht waar snoepjes in kunnen. Valt me mee dat die nog steeds leeft! :p
    Welke HP boeken in het Engels heb je al? Because otherwise I know a present for you when we meet. c:

    @Deamus
    Oeeeh die lijkt me echt zo gaaf eh!
    En boekenkasten zijn altijd een goede aankoop. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Frenchfries
    Oeh, ziet dr netjes uit. :3

    @Kay
    Omg dat klinkt zo geweldig! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een grappige hondenspeen :'D

    Mijn laatste aankoop is een jurk en een rok. Ik ben nog van plan om dit te halen, als ik genoeg heb op mijn bankrekening :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat leuk allemaal! Ik heb afgelopen zondag eindelijk een laptop gekocht (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Deamus schreef:
    Oh leuk!

    Mijn laatste aankoop was Harry Potter and the Philosophers Stone – Illustrated Edition en mijn volgende aankoop waarschijnlijk Glass Sword van Victoria Aveyard, maar eigenlijk liever een tweede boekenkast :')


    Hahaha, de tweede boekenkast is bij mij wel echt een must :'D
    Mijn laatste aankoop was Peter Pan. Dat boekje dan. Ik vond dat ik dat toch wel moest hebben :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    super leuk Yolanda! Hadden jullie nou ook al een naam bedacht of nog niet? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahaha, de tweede boekenkast is bij mij wel echt een must :'D
    Mijn laatste aankoop was Peter Pan. Dat boekje dan. Ik vond dat ik dat toch wel moest hebben :'D


    Bij mij eigenlijk ook wel, maar dan moet ik weer zoeken naar een passende boekenkast *zucht*
    @Ipseity: Hij is ook echt fantastisch mooi, net een sprookjesboek *.*


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb eergisteren een boek besteld en deze gister binnen gekregen en ik zit nog te wachten op mijn USB-armband ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag kocht ik kabelclips, 6 kleine bakjes voor mijn bureaumateriaalschuif te organiseren, nagellakverwijderaar en 4 flessen dettol douchegel want die stond in promotie en mijn vriend wou die hebben, maar geraakte zelf niet in de Kruidvat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn telefoon is aan het doodgaan, dus misschien moet ik sparen voor een nieuwe ;C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!