Je hebt me toch overgehaald er eentje aan te vragen cx
Manipulatie
*Titel: Hilde (die moet erop)
Auteur: Liever niet mijn username, maar "Ava" mag er wel op (:
Andere tekst voor op de cover: Sleutelbewaarder (De naam van de serie)
*Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
Ik gebruik voor mijn hoofdpersoon (Hilde) op het moment Rachel Rose Mitchell, hier zijn niet veel foto's van, maar ik heb er toch twee gevonden:
Klik
Klik
Nu weet ik niet of ze nu zo heel bruikbaar zijn, dus als je gewoon een meisje van de achterkant met licht haar laat zien is het ook oké. (Zoiets
Ik zou er graag een sleutel op willen, zoals dit. Dit is wel lastig uit te knippen, dus iets simpeler is ook oké.
Het is een verhaal over sprookjes, dus iets wat dat aangeeft, een sprookjesboek of zo, zou ik tof vinden! Als dit niet uitkomt is het geen probleem. Het sprookje van Peter Pan is één van de belangrijkste, dus als je iets weet wat dat aanduidt zou dat leuk zijn, maar het hoeft niet!
*Samenvatting:
Hilde is een doodgewoon meisje in een doodgewoon stadje met andere doodgewone mensen. Maar Hilde draagt wel iets met zich mee wat veel anderen daar niet hebben: Fantasie. Dit zorgt ervoor dat een soort demon, verstopt in een sleutel, gemaakt om een bewaarder en bewaker van een wereld uit te zoeken, haar kiest om deze wereld te beschermen tegen alles wat vanuit de andere werelden komt. Werelden die wij uit sprookjes kennen.
Eerst wil Hilde er niets van weten. En eigenlijk verandert er niet veel, tot ze op een morgen wakker wordt in een vreemd bos, midden in het Betoverde Bos, waar ze in de andere werelden naar een weg naar huis zoekt. Dit kan echter pas als ze degenen die haar portaal moeten bewaken heeft bewezen heeft laten zien dat ze de Sleutelbewaarder is, en daarvoor moet ze zeven opdrachten doen. Zeven iets gevaarlijkere opdrachten dan gehoopt.
*Genre:
Fantasy, avontuur, een beetje romantiek.
Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
Ik vind die van de beginpagina heel mooi (Why he left) en Maneria.
Iets anders?
Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen (:
obsessive rage