• Hallo allemaal! Ik heb besloten om covers te gaan maken, dus vraag gerust een cover aan en vergeet niet de regels te lezen!




    • AANVRAGEN •
    Manipulatie, Vectorisch** of overig?
    *Titel:
    Auteur:
    Andere tekst voor op de cover:
    *Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    *Samenvatting:
    *Genre:
    Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
    Iets anders?

    * = verplicht
    ** Vectorisch is bijvoorbeeld de stijl van de "Fearful Silence" cover, of de "Survivor" cover.


    • REGELS •
    • Ik maak ALTIJD covers MET titel.
    • Ik maak alleen verticale covers van 512 x 800 px.
    • Geef mij minstens 3 ideeën of 3 foto's. Je mag ook 2 ideeën opschrijven en één foto toevoegen.
    • Meld het als je jouw cover niet gaat gebruiken.
    • Vul bij 'iets anders' je lievelingskleur in, om te laten zien dat je de regels hebt gelezen.
    • Ik kan soms nogal uitstellerig zijn - neem hier genoegen mee.


    • WACHTRIJ •
    • Leeg


    • AFGERONDE COVERS•
    • Polovina // Playing with Fire


    • ...


    • RECENTE COVERS •
    Gemanipuleerd (veel lagen)








    Anders (alle covers zonder grote manipulatie)










    Ik ben gesloten/open.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 16:48 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    *Afgeronde aanvragen
    *Wachtrij

    Oeh, wat leuk dat je covers maakt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    *Afgeronde aanvragen
    *Wachtrij

    Oeh, wat leuk dat je covers maakt!

    xD ik heb in het begin altijd 1001 spellingsfouten! Wat vind je van mijn covers?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 16:56 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    OMG!!!!


    Ja, ik wil een cover maar heb nog niks nodig.... damn


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Hope
    Auteur: Sofie
    Andere tekst voor op de cover: -
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën: Liefst iets waar een meisje op staat met donkerhaar, en iets ridderachtigs. Misschien ook iets duisters?
    Samenvatting: Fay heeft haar beste vriendin Maylee verloren tien ze nog jong was, dat allemaal door een oorlog tussen de (ben effe de naam vergeten) en de Staysen, als ze achttien is besluit ze bij het leger te gaan om wraak te nemen (erbestaat geen technologie, of vliegtuigen ofzo)
    Genre: Fantasie
    Iets anders? Je lievelingskleur


    You are my piece of paradise.

    Ben je wel bereid om te experimenteren?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ben je wel bereid om te experimenteren?

    Fakes wil ik ook wel maken, maar die komen onderaan mijn prioriteitenlijst :)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wijngaard schreef:
    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Hope
    Auteur: Sofie
    Andere tekst voor op de cover: -
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën: Liefst iets waar een meisje op staat met donkerhaar, en iets ridderachtigs. Misschien ook iets duisters?
    Samenvatting: Fay heeft haar beste vriendin Maylee verloren tien ze nog jong was, dat allemaal door een oorlog tussen de (ben effe de naam vergeten) en de Staysen, als ze achttien is besluit ze bij het leger te gaan om wraak te nemen (erbestaat geen technologie, of vliegtuigen ofzo)
    Genre: Fantasie
    Iets anders? Je lievelingskleur

    Je staat op de lijst!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Fakes wil ik ook wel maken, maar die komen onderaan mijn prioriteitenlijst :)


    Way zijn fakes?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Way zijn fakes?

    Als de cover voor een niet-bestaand verhaal is. Bijv. voor oefening, of als je niet zeker weet of je het verhaal ooit gaat schrijven.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Mijn Geheim
    Auteur: Kelmeckis
    Andere tekst voor op de cover: Ik wil geen andere tekst op de cover
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    (Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)

    Samenvatting:
    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Genre: Fanfiction
    Iets anders? Lievelingskleur: Blauw

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 18:20 ]


    Physics is awesome

    Festus_ schreef:
    (...)
    Als de cover voor een niet-bestaand verhaal is. Bijv. voor oefening, of als je niet zeker weet of je het verhaal ooit gaat schrijven.



    Nou ik weet dat wel zeker haha, ik stuur je ene pb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Wijngaard, je cover is af en te vinden onder de spoiler, of bij "afgeronde aanvragen"!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Kelmeckis schreef:
    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Mijn Geheim
    Auteur: Kelmeckis
    Andere tekst voor op de cover: Ik wil geen andere tekst op de cover
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    (Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)

    Samenvatting:
    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Genre: Fanfiction
    Iets anders? Lievelingskleur: Blauw

    Ook jij staat op de lijst!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    @Wijngaard, je cover is af en te vinden onder de spoiler, of bij "afgeronde aanvragen"!



    Super mooie cover!
    Als er nog niemand op m'n topic gereageerd heeft neem ik hem!


    You are my piece of paradise.

    Festus_ schreef:
    @Wijngaard, je cover is af en te vinden onder de spoiler, of bij "afgeronde aanvragen"!



    Holy shit, Mel! Wauw.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.