Normaal of collage? Normaal
Titel: Vertekend ~ Tokyo Mew Mew, maar alleen Vertekend is belangrijk
Auteur: Inktzwart, dit MAG erop maar het HOEFT niet.
Andere tekst voor op de cover: Tokyo Mew Mew in het klein
Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën: Momenteel gebruik ik dit kind voor mijn hoofdpersoon, maar gezien de kwaliteit best slecht is, mag het ook een ander meisje met kort rood haar zijn. Het liefst tussen de twaalf en veertien in, maar wat ouder is ook goed, want dit meisje ziet er ook wat ouder uit. Je mag ook een meisje zoeken op deviant art van DestinyBlue, haar tekeningen zijn heel mooi en zit precies tussen getekend en realistisch in, dat is wel mooi. (Alles past eigenlijk wel, want ondanks dat het verhaal best vrolijk is is Cho ook op zoek naar een deel van zichzelf en dat laten DestinyBlue's tekeningen allemaal wel zien.)
Nu mag er iemand van Tokyo Mew Mew in zitten, maar gewoon Tokyo is ook prima. Een paar Japanse elementen zijn goed genoeg.
Samenvatting: Cho is een enorme fan van Tokyo Mew Mew (een manga/ anime) en komt door middel van een manga per ongeluk zelf in het verhaal terecht als zesde Mew Mew. (Superhelden met dieren- DNA, zegmaar, gezien ik denk dat je het verhaal niet kent, in Nederland is het niet heel bekend) Cho is verbonden met de vlinder, misschien kan je dat er ook in stoppen?
Genre: Romantiek, humor, fantasy, actie. Maar het verhaal is redelijk vrolijk, een romantisch/ humoristisch verhaal in een fantasywereld dus. Maar het heeft ook meerdere lagen en is soms zelfs droevig of donker, dat mag wel te zien zijn. Dat is eigenlijk belangrijker dan de humor en romantiek.
Iets anders? Rood.
[ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:16 ]
obsessive rage