• Hallo allemaal! Ik heb besloten om covers te gaan maken, dus vraag gerust een cover aan en vergeet niet de regels te lezen!




    • AANVRAGEN •
    Manipulatie, Vectorisch** of overig?
    *Titel:
    Auteur:
    Andere tekst voor op de cover:
    *Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    *Samenvatting:
    *Genre:
    Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
    Iets anders?

    * = verplicht
    ** Vectorisch is bijvoorbeeld de stijl van de "Fearful Silence" cover, of de "Survivor" cover.


    • REGELS •
    • Ik maak ALTIJD covers MET titel.
    • Ik maak alleen verticale covers van 512 x 800 px.
    • Geef mij minstens 3 ideeën of 3 foto's. Je mag ook 2 ideeën opschrijven en één foto toevoegen.
    • Meld het als je jouw cover niet gaat gebruiken.
    • Vul bij 'iets anders' je lievelingskleur in, om te laten zien dat je de regels hebt gelezen.
    • Ik kan soms nogal uitstellerig zijn - neem hier genoegen mee.


    • WACHTRIJ •
    • Leeg


    • AFGERONDE COVERS•
    • Polovina // Playing with Fire


    • ...


    • RECENTE COVERS •
    Gemanipuleerd (veel lagen)








    Anders (alle covers zonder grote manipulatie)










    Ik ben gesloten/open.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 16:48 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga zo dan maar eens even een aanvraag invullen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kelmeckis schreef:
    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Mijn Geheim
    Auteur: Kelmeckis
    Andere tekst voor op de cover: Ik wil geen andere tekst op de cover
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    (Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)

    Samenvatting:
    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Genre: Fanfiction
    Iets anders? Lievelingskleur: Blauw

    Je cover kan je vinden onder de spoiler! Ik heb er twee, één met Hogwarts overdag, en één 's nachts. Meld me of, en welke je wil gebruiken!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Normaal of collage?
    Normaal

    Titel:
    Rhyddid

    Auteur:
    -

    Andere tekst voor op de cover:
    -

    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    Ik heb geen afbeeldingen omdat ik niet geheel weet wat ik wil. De hoofdpersoon is een donkere man van in de 30 en ik zou die er wel graag op willen hebben (gewapend als dat mogelijk is). Qua achtergrond zou ik ook graag een stad willen hebben, enkel dan wel eentje die wat verlaten overkomt. Ik hoop dat je er iets mee kunt c:

    Samenvatting:
    (In grote lijnen)
    Het verhaal gaat over Samuel die moet vluchten wegens de moord op zijn vrouw. Hij komt in een dorp genaamd Rhyddid terecht. Dit dorp is het toevluchtsoord voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw leven, gezien de overheid er geen invloed heeft. Het is namelijk in het bezit van de bendeleider van de Rhydds. De reputatie van Rhyddid heeft enkel wat ongenodigde gasten getrokken, waardoor een bendeoorlog uit is gebroken, waarin niets en niemand ontzien wordt. Samuel raakt hier ongewild bij betrokken en de enige oplossing lijkt het uitroeien van één van de twee partijen te zijn.

    Genre:
    actie

    Iets anders?
    Lievelingskleur is blauw


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Festus_ schreef:
    (...)
    Je cover kan je vinden onder de spoiler! Ik heb er twee, één met Hogwarts overdag, en één 's nachts. Meld me of, en welke je wil gebruiken!



    Hoewel degene met Hogwarts s'nachts beter bij mijn verhaal past, lijkt het meisje beter te passen in de cover met Hogwarts overdag dus ik moet nog even nadenken.

    In ieder geval heel erg bedankt en wat heb je het ongelooflijk snel gedaan.


    Physics is awesome

    Normaal of collage: normaal
    Titel: Levenswater
    Auteur: Wijngaard en Lucens (de auteurs er niet op zetten aub)
    Andere tekst voor op de cover: nee
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën: iets donkers met twee meisjes erop, en misschien wat golven ofzo
    Samenvatting:Amicitia en Ignis zijn de beste vriendinnen!
    Maar als Amicitia dood gevonden word stort Ignis' leven in.
    Ze zoekt overal naar een manier om haar vriendin terug te krijgen,
    en die vind ze ook.
    Het Levenswater is een groot meer, het water dat erin zit is heel speciaal.
    Het kan mensen uit de dood laten opstaan.
    Ignis is vastberaden erheen te gaan.
    Maar is de reis wel veilig?
    En wat, als niets lijkt wat het was?
    (Amicitia blijkt zelfmoord gepleegd te hebben, kan je daar iets mee?)
    Genre: OP
    Iets anders? je lievelingskleur

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 11:22 ]


    You are my piece of paradise.

    Ratonhnhake schreef:
    Normaal of collage?
    Normaal

    Titel:
    Rhyddid

    Auteur:
    -

    Andere tekst voor op de cover:
    -

    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    Ik heb geen afbeeldingen omdat ik niet geheel weet wat ik wil. De hoofdpersoon is een donkere man van in de 30 en ik zou die er wel graag op willen hebben (gewapend als dat mogelijk is). Qua achtergrond zou ik ook graag een stad willen hebben, enkel dan wel eentje die wat verlaten overkomt. Ik hoop dat je er iets mee kunt c:

    Samenvatting:
    (In grote lijnen)
    Het verhaal gaat over Samuel die moet vluchten wegens de moord op zijn vrouw. Hij komt in een dorp genaamd Rhyddid terecht. Dit dorp is het toevluchtsoord voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw leven, gezien de overheid er geen invloed heeft. Het is namelijk in het bezit van de bendeleider van de Rhydds. De reputatie van Rhyddid heeft enkel wat ongenodigde gasten getrokken, waardoor een bendeoorlog uit is gebroken, waarin niets en niemand ontzien wordt. Samuel raakt hier ongewild bij betrokken en de enige oplossing lijkt het uitroeien van één van de twee partijen te zijn.

    Genre:
    actie

    Iets anders?
    Lievelingskleur is blauw

    Ik heb zelf nogal moeite met het vinden voor een goede man voor op de cover :/
    Kan jij er één zoeken? Of heb je nog een foto van wat je ongeveer wil?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Ik heb zelf nogal moeite met het vinden voor een goede man voor op de cover :/
    Kan jij er één zoeken? Of heb je nog een foto van wat je ongeveer wil?


    Het mag op zich ook wel een silhouet o.i.d. zijn als dat makkelijker is, maar ik zal eens kijken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Normaal of collage? Normaal
    Titel: Vertekend ~ Tokyo Mew Mew, maar alleen Vertekend is belangrijk
    Auteur: Inktzwart, dit MAG erop maar het HOEFT niet.
    Andere tekst voor op de cover: Tokyo Mew Mew in het klein
    Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën: Momenteel gebruik ik dit kind voor mijn hoofdpersoon, maar gezien de kwaliteit best slecht is, mag het ook een ander meisje met kort rood haar zijn. Het liefst tussen de twaalf en veertien in, maar wat ouder is ook goed, want dit meisje ziet er ook wat ouder uit. Je mag ook een meisje zoeken op deviant art van DestinyBlue, haar tekeningen zijn heel mooi en zit precies tussen getekend en realistisch in, dat is wel mooi. (Alles past eigenlijk wel, want ondanks dat het verhaal best vrolijk is is Cho ook op zoek naar een deel van zichzelf en dat laten DestinyBlue's tekeningen allemaal wel zien.)
    Nu mag er iemand van Tokyo Mew Mew in zitten, maar gewoon Tokyo is ook prima. Een paar Japanse elementen zijn goed genoeg.
    Samenvatting: Cho is een enorme fan van Tokyo Mew Mew (een manga/ anime) en komt door middel van een manga per ongeluk zelf in het verhaal terecht als zesde Mew Mew. (Superhelden met dieren- DNA, zegmaar, gezien ik denk dat je het verhaal niet kent, in Nederland is het niet heel bekend) Cho is verbonden met de vlinder, misschien kan je dat er ook in stoppen?
    Genre: Romantiek, humor, fantasy, actie. Maar het verhaal is redelijk vrolijk, een romantisch/ humoristisch verhaal in een fantasywereld dus. Maar het heeft ook meerdere lagen en is soms zelfs droevig of donker, dat mag wel te zien zijn. Dat is eigenlijk belangrijker dan de humor en romantiek.
    Iets anders? Rood.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:16 ]


    obsessive rage

    @Ratonhnhake, het is me uiteindelijk toch gelukt, hoewel het anders is geworden dan dat ik eerst in gedachten had :) Je kan je cover onder de spoiler, of bij "Afgeronde Aanvragen" vinden!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    @Ratonhnhake, het is me uiteindelijk toch gelukt, hoewel het anders is geworden dan dat ik eerst in gedachten had :) Je kan je cover onder de spoiler, of bij "Afgeronde Aanvragen" vinden!



    I like it! Alleen 1 dingetje, zou de titel ook ongebroken kunnen zijn, als je snapt wat ik bedoel?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I like it! Alleen 1 dingetje, zou de titel ook ongebroken kunnen zijn, als je snapt wat ik bedoel?

    Aangepaste cover:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Aangepaste cover:



    Yeah awesome, thanks!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind beide covers die je hebt gemaakt mooi, maar na lang twijfelen weet ik dat het toch niet helemaal is wat ik zoek. Nogmaals bedankt voor de moeite en dat je ze allebei zo snel hebt gemaakt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik vind beide covers die je hebt gemaakt mooi, maar na lang twijfelen weet ik dat het toch niet helemaal is wat ik zoek. Nogmaals bedankt voor de moeite en dat je ze allebei zo snel hebt gemaakt.

    Alright, ik hoop dat je ergens anders wel vindt wat je zoekt!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @Wijngaard, je cover is af! Kijk onder de spoiler of bij "afgeronde aanvragen" :)


    in love with the fictional characters, I'm sorry