• Want ik wil namelijk met een vriend daarheen in Maart en ik was wel benieuwd of iemand hier nog tips/tricks had om het goedkoop te houden en leuke uitstapjes enzo.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn vader is er geweest voor zijn werk, maar ik ben er nog niet geweest. Kijk eens naar het programma 'Axel opgelicht', het is een Belg die naar verschillende steden gaat en onderzoekt hoe je daar precies opgelicht wordt. Dingen die je dus niet mag doen :'D Je vind de volledige afleveringen jammer genoeg niet (als je ze toch vind, geef ze door, want ik heb er een gemist), maar je vindt zeker fragmentjes. ^^


    What would Emma do?

    Ik ben er wel eens geweest, maar om eerlijk te zeggen kan ik me zo niet een twee drie herinneren what to visit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jaaa, ik ben er geweest. Ik kan je een ontzettend goed hostel aanraden! 2night hostel. Het is een gezellig hostel wat gerund wordt door twee dames denk ik, ik was er maar een nacht. Maar het is geen grote keten of zo. Het bevind zich op de tweede of derde verdieping van een apartementencomplex en is iets moeiljik te vinden, maar ontzettend goedkoop en goed en gezellig! Ze hebben gemixte dormrooms, met redelijk was ruimte tussen de bedden, maar je kunt ze het best gewoon eens googlen.
    Daarnaast moet je geld wisselen om daar te kunnen betalen. Ik was ook in Praag geweest diezelfde reis waarbij je gewoon met de euro kon betalen daar, maar dat is in Boedapest niet, maar er zijn meer dan genoeg wisselstations.
    Ook zag ik op een plan dat er gratis rondwandelingen zijn door de stad met een gids voor studenten, die kun je op deze site terug vinden. Oh, en neem een metroticket, die stad is groot! Maar mooi. (: Veel plezier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jaaa, ik ben er geweest. Ik kan je een ontzettend goed hostel aanraden! 2night hostel. Het is een gezellig hostel wat gerund wordt door twee dames denk ik, ik was er maar een nacht. Maar het is geen grote keten of zo. Het bevind zich op de tweede of derde verdieping van een apartementencomplex en is iets moeiljik te vinden, maar ontzettend goedkoop en goed en gezellig! Ze hebben gemixte dormrooms, met redelijk was ruimte tussen de bedden, maar je kunt ze het best gewoon eens googlen.
    Daarnaast moet je geld wisselen om daar te kunnen betalen. Ik was ook in Praag geweest diezelfde reis waarbij je gewoon met de euro kon betalen daar, maar dat is in Boedapest niet, maar er zijn meer dan genoeg wisselstations.
    Ook zag ik op een plan dat er gratis rondwandelingen zijn door de stad met een gids voor studenten, die kun je op deze site terug vinden. Oh, en neem een metroticket, die stad is groot! Maar mooi. (: Veel plezier.


    Ik had iets gevonden dat je voor 30 euro 3 dagen gebruik kan maken van het openbaar vervoer en ook gratis toegang tot allerlei musea enzo!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Jaaa, ik ben er geweest. Ik kan je een ontzettend goed hostel aanraden! 2night hostel. Het is een gezellig hostel wat gerund wordt door twee dames denk ik, ik was er maar een nacht. Maar het is geen grote keten of zo. Het bevind zich op de tweede of derde verdieping van een apartementencomplex en is iets moeiljik te vinden, maar ontzettend goedkoop en goed en gezellig! Ze hebben gemixte dormrooms, met redelijk was ruimte tussen de bedden, maar je kunt ze het best gewoon eens googlen.
    Daarnaast moet je geld wisselen om daar te kunnen betalen. Ik was ook in Praag geweest diezelfde reis waarbij je gewoon met de euro kon betalen daar, maar dat is in Boedapest niet, maar er zijn meer dan genoeg wisselstations.
    Ook zag ik op een plan dat er gratis rondwandelingen zijn door de stad met een gids voor studenten, die kun je op deze site terug vinden. Oh, en neem een metroticket, die stad is groot! Maar mooi. (: Veel plezier.


    Voor elke datum van dat hostel dat ik wil zitie vol.=p elke random datum die ik pak sowieso.


    You were born original, don't die as a copy.

    Whao, dat is stom! Want het is echt een super awesome hostel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Boedapest is suuuupergoedkoop. Sowieso kun je superveel doen. Verder kan ik je booking.com aanraden. Dat is gewoon heel erg betrouwbaar. Her enige vervelende is dat je via schiphol moet vliegen geloof ik. Maar ik weet niet welke maatschappijen evt nog meer richting Hongarije gaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben toen ik naar sziget ging in Boedapest geweest en vond het echt een hele mooie stad. Sowieso is castle Hill een aanrader, een soort berg met allemaal kastelen/kerken, de markthal is wel leuk om naar toe te gaan en er is in de buurt ook een overdekt winkelcentrum wat ook wel leuk is om naartoe te gaan als je wat anders wil en daar bovenop is echt prachtig uitzicht.
    Daarnaast is het ook heel goedkoop en heb me daar wel (zelfs met 3 uur 's nacht teruggaan naar t hostel) best veilig gevoeld steeds, terwijl ik dat niet echt had verwacht haha


    As travars

    Nou een vlucht heb ik al gevonden voor 30 euro in Brussel met Ryan Air (is dat nou wel zo betrouwbaar?) en ik heb zojuist gekeken naar air bnb waar ik voor 16 euro per nacht (die ik nog door tweeën word gedeeld doordat ik samen met iemand ga) kan verblijven 10 minuten van het centrum en die man is zelfs bereid mensen op te halen van het vliegveld!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou een vlucht heb ik al gevonden voor 30 euro in Brussel met Ryan Air (is dat nou wel zo betrouwbaar?) en ik heb zojuist gekeken naar air bnb waar ik voor 16 euro per nacht (die ik nog door tweeën word gedeeld doordat ik samen met iemand ga) kan verblijven 10 minuten van het centrum en die man is zelfs bereid mensen op te halen van het vliegveld!(:

    Maar waar land je? In Boedapest of bij Boedapest. Want als het dat laatste is, kun je sowieso geld gaan rekenen voor een transfer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    (...)
    Maar waar land je? In Boedapest of bij Boedapest. Want als het dat laatste is, kun je sowieso geld gaan rekenen voor een transfer.


    Voor zover ik kan zien landen we gewoon in Boedapest het vliegveld code is BUD


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben in Boedapest geweest laatst en ik vond het echt geweldig. Echt alles is er goedkoop, vooral eten is er goedkoop! Ik heb toen het hotel plus vlucht cadeau gekregen dus dat weet ik niet. Maar in de stad zelf is al gewoon heel veel te doen. Ik raad je wel een hop-on hop-off bus aan dat scheelt zo veel reizen en het is niet zo duur. Verder een badhuis bezoeken vond ik heel erg leuk. Vooral omdat wij er naar eentje in het centrum in oude style gingen. Het was wel mooi weer wat het misschien wel leuker maakte, ik weet niet wanneer jij gaat maar dat is echt een aanrader!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.