• Ik ben zoekende naar een nieuwe hobby en ik dacht, laat ik eens proberen koekjes te bakken. Dat heb ik altijd al leuk gevonden en het is vaak ook nog eens lekker. Zie hier mijn eerste creatie dat ik alleen heb gemaakt. ^^
    Het zijn simpele winterkoekjes uit een pak. (Ik hoefde alleen maar boter en een ei toe te voegen. Plus nog wat water voor het glazuur.) In ieder geval zijn ze goed geslaagd en ben ik stiekem best wel trots. Hier gaat zeker een vervolg komen, want koekjes bakken is best wel leuk. (:
    Hebben jullie, nog leuke, makkelijke recepten? Dan mogen jullie ze altijd hier in een reactie neerzetten of in een pb/gb sturen. Wel graag onthouden dat ik nog maar een beginner ben. hihi.



    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ze zien er veel te lekker uit!*,*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind ze toch echt wel goed gelukt hoor, ze zien er vreselijk schattig uit. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Debbaut schreef:
    Ze zien er veel te lekker uit!*,*


    Dank je wel! Ze zijn ook lekker. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hier krijg ik honger van :') Ze zien er echt mega lekker uit!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wanneer kom je langs?

    Ruilen voor een havermoutcakeje? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jum :9~


    i wanna die with you once or twice.

    Die zien er lekker uit! (: Ik bak meestal ook met pakken/mixen dus echte recepten heb ik niet haha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Superleuk! Ga eens naar Youtube en zoek dan op Foodgloss. Die heeft superleuke en makkelijke recepten, zoals American Chocolate Chip cookies. Vanavond ga ik kipnuggets maken volgens haar recept.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oeh, die zien er leuk uit! Ik houd van koekjes met vormpjes, al ben ik meestal te lui en ga ik gewoon voor vormloze blobs, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil ook. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Wat schattig. ^^

    Ze zien er lekker uit. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze zien er zo schattig uit ;3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 21:52 ]


    26 - 02 - '16

    Ze zien er inderdaad lekker uit. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Bedankt voor de complimentjes. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!