• Binnen een maand ongeveer vier ik samen met de andere 6de jaars onze 100 dagen( of x-mos), we vieren dat we nog ongeveer 100 dagen te gaan hebben voor we zijn afgestudeerd. We zouden graag slogans op hangen op school en zijn nog op zoek naar enkele goede slogans! Hebben jullie soms een idee voor een toffe slogan? Het mag zowel Nederlands als Engels zijn!

    Ah, wij hadden een heus ijsblokjes en potgrond gevecht met een andere klas ^^ Nee, er is zoveel doorheen de jaren gedaan, dat ze elk jaar minder mogen. Het is ook echt heel grappig dat de zesdejaars van alle andere scholen van Leuven hun school niet binnen mogen, terwijl wij niet buiten mochten (':
    Anyways, have fun! Het is echt en geweldige week dag!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Wat is de slogan van de school? Daar kan je misschien iets mee?

    Bijvoorbeeld bij ons is dat ''Iedereen telt'' en dan maken ze ervan ''Iedereen telt, maar wij net iets meer dan de rest.''

    Ik vind het ook nogal braafjes, bij ons trappen ze letterlijk en figuurlijk de hele tijd rotzooi en dan nog eens een 100 dagenshow waar leerkrachten satirisch bekeken worden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Wat is de slogan van de school? Daar kan je misschien iets mee?

    Bijvoorbeeld bij ons is dat ''Iedereen telt'' en dan maken ze ervan ''Iedereen telt, maar wij net iets meer dan de rest.''

    Ik vind het ook nogal braafjes, bij ons trappen ze letterlijk en figuurlijk de hele tijd rotzooi en dan nog eens een 100 dagenshow waar leerkrachten satirisch bekeken worden.


    Ik vind dat rotzooi trappen nog goed meevallen, tegen 11 uur moesten we alles weer zelf hebben opgeruimd :'D

    Je kan ook slogans maken over je klas? De blijde boodschap van je richting wat verspreiden :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oh bij ons heet dit de examenstunt. Wij hadden de hele school in een eenrichtingsverkeerjungle gemaakt met hindernissen etc. Iedereen kreeg bij binnenkomst lelijke camouflagestrepen op het hoofd en moest zich door honderden ballonnen naar de trap wurmen. De aula hadden we afgezet, er banken ingepleurd en heel harde muziek gedraaid. Verder leerlingen in verkeerde klassen gezet etc.

    Het was al redelijk tam, wij waren ook heel erg beperkt door al wat er in het verleden is gebeurd (waar ik ook het arme slachtoffer van ben geweest)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.