• Binnen een maand ongeveer vier ik samen met de andere 6de jaars onze 100 dagen( of x-mos), we vieren dat we nog ongeveer 100 dagen te gaan hebben voor we zijn afgestudeerd. We zouden graag slogans op hangen op school en zijn nog op zoek naar enkele goede slogans! Hebben jullie soms een idee voor een toffe slogan? Het mag zowel Nederlands als Engels zijn!

    Goh jullie zijn braafjes :'D Ik heb geen idee voor slogans, maar ik hoop dat je net als wij een goede Chrysostomos gaat hebben!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Noragami schreef:
    Goh jullie zijn braafjes :'D Ik heb geen idee voor slogans, maar ik hoop dat je net als wij een goede Chrysostomos gaat hebben!


    Is die bij jou al geweest? o.o Wij hadden die vorig jaar in mei. :W

    OT: Ik heb er geen idee van, sorry. Maar have fun. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Is die bij jou al geweest? o.o Wij hadden die vorig jaar in mei. :W

    OT: Ik heb er geen idee van, sorry. Maar have fun. ^^

    Gaat hebben, we moeten hem nog doen, maar ik ben er zeker van dat het leuk zal worden, ook al kan ik niet de hele avond blijven.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Noragami schreef:
    (...)
    Gaat hebben, we moeten hem nog doen, maar ik ben er zeker van dat het leuk zal worden, ook al kan ik niet de hele avond blijven.


    'Gaat' kon ook op haar 100 dagen slaan. (cat) Maar have fun dan, wij gingen surfen en mijn tenen lagen er zo goed als af. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan iemand uitleggen wat dit inhoudt?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wij zijn met heel de klas 'dood' neergevallen :'D slogans heb ik geen idee voor.


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan iemand uitleggen wat dit inhoudt?

    Op de laatste dagen van het schooljaar, wordt er in België Chysostomos georganiseerd om de laatste honderd dagen van hun middelbare school te 'vieren'. We moeten die meestal ook grotendeels zelf in elkaar stoppen. Wat we gaan doen etc.
    Het wordt ook wel eens 'x-mos' of 'laatste honderd dagen' genoemd ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pterodactyl schreef:
    Wij zijn met heel de klas 'dood' neergevallen :'D slogans heb ik geen idee voor.

    We zijn van plan een hele grote zak zaad te kopen en die over het grasveld uit te strooien :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Noragami schreef:
    (...)
    Op de laatste dagen van het schooljaar, wordt er in België Chysostomos georganiseerd om de laatste honderd dagen van hun middelbare school te 'vieren'. We moeten die meestal ook grotendeels zelf in elkaar stoppen. Wat we gaan doen etc.
    Het wordt ook wel eens 'x-mos' of 'laatste honderd dagen' genoemd ^^


    Het klinkt een beetje als de examenstunt, maar dat is veel dichter bij de laatste dag (meestal de week voor de examens)
    Maar wel echt super gaaf^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ohh het honderd dagen feest. Bij ons hadden ze alle kranen aangezet waardoor de B-gang (begane grond) was ondergelopen. Ook kwamen ze langs bij elke klas met keiharde muziek en mochten we naar buiten (lees: ijskoud) en hadden ze pizzas, kleurbommen en een watergevecht georganiseerd.
    Was heel leuk totdat een andere middelbare school bij ons in de buurt met rotte eieren ging gooien en ketchup/curry ging spuiten...


    I just caught the wave in your eyes

    Bij onze 100 dagen werden de gangen altijd 'versierd' en organiseerden we een toneel voor de andere jaren ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bij ons werden vorig jaar alle vijfdejaars erdoor gesleurd met de rotste roddels en door de lelijkste selfies aan de muren te hangen :'D Plus, heel de wc was ingewikkeld met koord, waardoor je niet binnen kon.
    Ik geloof dat ze dit jaar ideetjes hebben om het leraarslokaal leeg te halen en klassen ondersteboven te zetten :') Ik kijk echt al uit naar mijn Honderd Dagen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Bij ons werden vorig jaar alle vijfdejaars erdoor gesleurd met de rotste roddels en door de lelijkste selfies aan de muren te hangen :'D Plus, heel de wc was ingewikkeld met koord, waardoor je niet binnen kon.
    Ik geloof dat ze dit jaar ideetjes hebben om het leraarslokaal leeg te halen en klassen ondersteboven te zetten :') Ik kijk echt al uit naar mijn Honderd Dagen ^^


    Dit dus alleen is het bij ons zo vaak uit de hand gelopen dat het wellicht is afgeschaft zodra het mijn beurt is :') #zelfmedelijden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Painkiller schreef:
    Bij ons werden vorig jaar alle vijfdejaars erdoor gesleurd met de rotste roddels en door de lelijkste selfies aan de muren te hangen :'D Plus, heel de wc was ingewikkeld met koord, waardoor je niet binnen kon.
    Ik geloof dat ze dit jaar ideetjes hebben om het leraarslokaal leeg te halen en klassen ondersteboven te zetten :') Ik kijk echt al uit naar mijn Honderd Dagen ^^

    Er zijn eens sprinkhanen losgelaten bij ons op school en de boom op de speelplaats is al twee jaren op een rij afgezaagd :'D Er worden ook altijd huge wanted posters gemaakt en overal opgehangen (ook die mensen er door halen) en die zijn er dit jaar ook al, maar de grootste troef is de show altijd, want daar worden de meesten altijd erdoor gehaald. We zijn van plan om paardenbloemenzaad te kopen en uit te strooien, dat gaat een verrassing worden :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wij zijn blijkbaar de enige school die het niet op school viert, haha. Of ja, we stonden eerst een halfuur verkleed op de speelplaats (zonder lookwater, want dat was verboden). En daarna joegen ze ons weg. :c De vorige jaren hadden het te bruut gemaakt. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.