Vellichor schreef:
(...)
Ik denk dat Chris best hard op der zou crushen, maar vervolgens zou doen alsof hij haar niet mag, omdat haar moeder zijn ouders relatie verpest volgens hem. Nathe zou der ondanks alles heel aardig vinden en ze moeder nog wel willen helpen, door bijvoorbeeld zo te zijn van 'kan je me vanavond bij Cath ophalen' zodat zijn moeder een alibi heeft, ofzo
Oeeeeh I like that! Dus, Cath en Nathe (hehe de namen passen goed bij elkaar) zijn goede vrienden en Chris en Cath juist niet?
Ik denk dat Catherine zelf de relatie tussen hun moeders uiteindelijk wel tof zal vinden omdat ze zelf ook wel door had dat haar eigen ouders al uit elkaar aan het groeien waren. Maar dat ze in het begin het er maar moeilijk mee heeft omdat ze bang is dat haar vader het er moeilijk mee heeft, terwijl deze het uiteindelijk heel erg goed opneemt.
Cath zal niet echt wakker liggen van het feit dat Chris haar niet mag, maar toch haar best doen omdat ze zo goed met Nathe bevriend is. Of althans, ze zal zichzelf inhouden mocht hij het openlijk laten merken en dat doet ze niet snel.
When time and life shook hands and said goodbye.