• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik stem voor!


    Wat zal de relatie tussen Catherine en Athena zijn?


    Ehm, ik denk dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden? Misschien dat Catherine haar helpt om iemand te vinden die Athena bijles kan geven om te helpen met haar dyslexie?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik zou Tamara wel als populair zien ja, dus dat is goed! Dat laatste vind ik alleen niet zo'n ding voor Tamara omdat ze niet zo'n relatiepersoon is. Misschien haten ze elkaar omdat ze elkaar niet uit kunnen staan? Dat ze vaak aan het bekvechten zijn? C:


    Oh ja, dat is ook leuk! :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ehm, ik denk dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden? Misschien dat Catherine haar helpt om iemand te vinden die Athena bijles kan geven om te helpen met haar dyslexie?


    Is goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik zoek trouwens nog een bittere ex voor Callum(of Scarlett), dat er ooit een of ander cheating schandaal was.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohh, dat is misschien wel leuk ja. Even kijken hoe zij het dan van te voren met elkaar kunnen vinden haha


    Okay, ik zal haar character ook zo even doorlezen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het karakter van Jaylinn staat vast, iemand die alvast een of andere relatie met haar wil?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:15 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Het karakter van Jaylinn staat vast, iemand die alvast een of andere relatie met haar wil?


    Hm, ik denk niet Catherine en Jaylinn meteen erg zullen klikken. Misschien de twee misschien elkaar de hele tijd onderuit halen met scherpe opmerkingen, maar elkaar stiekem wel respecteren? Dat lijkt me wel leuk namelijk haha.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:18 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mirin schreef:
    Het karakter van Jaylinn staat vast, iemand die alvast een of andere relatie met haar wil?


    Callum en Scarlett staan altijd open voor relaties (: Ik zal zo even Jay's rol doorlezen en dan kijk of ik iets leuks weet. Heb jij al een idee voor een van de twee (of beide)? :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ik denk niet Catherine en Jaylinn meteen erg zullen klikken. Misschien de twee misschien elkaar de hele tijd onderuit halen met scherpe opmerkingen, maar elkaar stiekem wel respecteren? Dat lijkt me wel leuk namelijk haha.


    Ik vind het prima hoor!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:30 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Okay, ik zal haar character ook zo even doorlezen


    Hm ik vind het lastig, ze lijken zo op elkaar. (Uiteraard ook je bedoeling, maar toch hahaha)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Voor Caspian zoek ik eigenlijk nog een lievelingsstudent. Wie is er een beetje een heilig boontje? Of op zijn minst iemand die schijnheilig is in zijn lessen?

    Ik lees zo de rollen eens door. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er verder nog iemand die een leuke relatie weet tussen Catherine en zijn/haar personage? Ik denk uiteraard met je mee ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm ik vind het lastig, ze lijken zo op elkaar. (Uiteraard ook je bedoeling, maar toch hahaha)


    Ik denk dat Chris best hard op der zou crushen, maar vervolgens zou doen alsof hij haar niet mag, omdat haar moeder zijn ouders relatie verpest volgens hem. Nathe zou der ondanks alles heel aardig vinden en ze moeder nog wel willen helpen, door bijvoorbeeld zo te zijn van 'kan je me vanavond bij Cath ophalen' zodat zijn moeder een alibi heeft, ofzo


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Ik denk dat Chris best hard op der zou crushen, maar vervolgens zou doen alsof hij haar niet mag, omdat haar moeder zijn ouders relatie verpest volgens hem. Nathe zou der ondanks alles heel aardig vinden en ze moeder nog wel willen helpen, door bijvoorbeeld zo te zijn van 'kan je me vanavond bij Cath ophalen' zodat zijn moeder een alibi heeft, ofzo


    Oeeeeh I like that! Dus, Cath en Nathe (hehe de namen passen goed bij elkaar) zijn goede vrienden en Chris en Cath juist niet?

    Ik denk dat Catherine zelf de relatie tussen hun moeders uiteindelijk wel tof zal vinden omdat ze zelf ook wel door had dat haar eigen ouders al uit elkaar aan het groeien waren. Maar dat ze in het begin het er maar moeilijk mee heeft omdat ze bang is dat haar vader het er moeilijk mee heeft, terwijl deze het uiteindelijk heel erg goed opneemt.

    Cath zal niet echt wakker liggen van het feit dat Chris haar niet mag, maar toch haar best doen omdat ze zo goed met Nathe bevriend is. Of althans, ze zal zichzelf inhouden mocht hij het openlijk laten merken en dat doet ze niet snel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeeeeh I like that! Dus, Cath en Nathe (hehe de namen passen goed bij elkaar) zijn goede vrienden en Chris en Cath juist niet?

    Ik denk dat Catherine zelf de relatie tussen hun moeders uiteindelijk wel tof zal vinden omdat ze zelf ook wel door had dat haar eigen ouders al uit elkaar aan het groeien waren. Maar dat ze in het begin het er maar moeilijk mee heeft omdat ze bang is dat haar vader het er moeilijk mee heeft, terwijl deze het uiteindelijk heel erg goed opneemt.

    Cath zal niet echt wakker liggen van het feit dat Chris haar niet mag, maar toch haar best doen omdat ze zo goed met Nathe bevriend is. Of althans, ze zal zichzelf inhouden mocht hij het openlijk laten merken en dat doet ze niet snel.


    Klinkt prima!


    We've lived in the shadows for far too long.