• Hello,
    Ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik word vandaag al de hele tijd lastig gevallen door iemand die me telkens smst en belt. Ik weet niet wie het is, maar ik wil gewoon dat het ophoudt. Ik heb gehoord dat je nummers kunt blokkeren zodat diegene je niet kunt bellen en/ of smsen. Nu wilde ik dat gaan doen, alleen ik weet niet hoe het moet! Ik heb mijn handleiding van mijn gsm al doorgespitst maar ik kan het nergens vinden.

    Weet iemand hoe dit moet bij de Nokia E72?

    Alvast bedankt!

    Edit: Ik wil dus echt maar één iemand blokkeren, niet dat iemand me meer kan bereiken of zo, want dan heb ik helemaal niks meer aan mijn gsm.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 13:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Volgens mij moet je daarvoor contact opnemen met je provider.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ooit een Nokia gehad, een hele oude, dat wel. Maar dan was het bij gefilterde nummers. Maar of dat bij jou ook zo is, weet ik niet. En hoe je dat deed weet ik ook niet meer, maar misschien dat het je toch iets helpt ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    bedreigt die je?
    als ik jou was zou ik naar die winkel gaan waar je hem vandaan hebt en het daar vragen daar weten ze het vast wel ;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Silmarillion schreef:
    Volgens mij moet je daarvoor contact opnemen met je provider.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.