Klik hier voor nieuw praattopic (:
[ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]
I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.
0
Klik hier voor nieuw praattopic (:
[ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]
I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.
0
Mirin schreef:
(...)
Oeh een ex lijkt me wel leuk! Misschien dat het dan uit is gegaan omdat één van de twee vreemd was gegaan of zo?
The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye Onism Astrophe Alazia
0
Ik ben voor Catherine nog opzoek naar een ex-vriend(of vriendin) of fwb, mocht iemand interesse hebben. Mocht dit botsen met iets wat eerder is afgesproken kunnen we misschien naar een ander iets zoeken.
[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 0:05 ]
When time and life shook hands and said goodbye.
0
Anemoia schreef:
(...)
Eli doet niet vaak aan relaties, omdat hij het niet vaak bij 1 meisje kan houden dus ik denk dat hij dan sws vreemd is gegaan, maar daar is hij heel open over dus ze hoorde het wel van hem en dan met ze een Lame excuus van: Ja ik voel het niet meer/ ik heb mijn ruimte nodig ofzoiets
Don't judge my choices without understanding my reasons.
0
Mirin schreef:
(...)
Leukk! Hoe lang hebben ze dan een relatie gehad? Een half jaartje of zo?
Ik denk ook niet dat Jay kan vergeten/vergeven wat hij heeft gedaan en het lijkt me wel leuk dat ze dan af en toe een confrontatie hebben met elkaar?
The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye Onism Astrophe Alazia
0
Xanthopoulos schreef:
(...)
Met Max zou ze het wellicht goed kunnen vinden, door hun deels overeenkomende karaktereigenschappen. Alhoewel ik hun dominante eigenschappen wel zie botsen, denk ik dat het vrij goed zou kunnen gaan. Io is zo'n cutie. Harper zou haar erg interessant vinden, deels omdat ze de bus naar school pakt. Maar ook haar intelligentie en vriendelijke aard zullen in de smaak vallen bij Harper (aka Baby Bass, want ik heb nog geen andere bijnamen voor haar help).
Mijn brein breint zoals het breint.
0
Xanthopoulos schreef:
(...)
Ik heb Harper en moet praktisch alles nog, dus biedt haar aan ^^
Big girls cry when their hearts are breaking
0
Geupdate lijstje!
Caspian's relaties.
I'm your little ray of pitch black.
0
Mirin schreef:
@Anemoia en Xanthapoulos, ik heb Jaylinn ook nog eventueel!
Sempre schreef:
Ehm, wat betreft Harper heb ik Catherine ook voor haar klaar staan! (Leuk personage trouwens)
Sonder schreef:
Misschien dat ze tijdens teamsporten zoals trefbal vaak als kapiteins worden aangesteld en daardoor een soort rivaliteit hebben ontwikkeld, ook naast het veld? Maar eigenlijk vinden ze elkaar best wel interessant en leuk, maar dat laten ze niet echt zien omdat dat zo onverwacht is?
Mhm, dan kunnen ze dus best vriendinnen zijn?
Dumbledore schreef:
Ik denk niet dat ze echt heel goed door één deur kunnen met elkaar maar Tamara zal haar nier haten. Misschien dat ze vriendelijk tegen elkaar doen om juist conflicten te voorkomen?
Nia schreef:
Harper Ophelia Regina Bass
Caspian zal erg bekend zijn met de Bass naam, maar dat neemt niet weg dat hij daarbij ook de nodige waarschuwingen heeft over de jongedame. Hij zal haar niet anders behandelen, maar niet zijn rug keren naar de jongedame. Verder heeft hij niets tegen haar persoonlijk, ondanks zijn waakzaamheid voor haar persoonlijkheid.
Harper Ophelia Regina Bass
Misschien dat Harper eens met haar honden wandelde en de honden van Zeshaun (ik ben nog aan het denken over rassen) interesse hadden in elkaar. Zeshaun zal het een leuk meisje vinden waar hij wel mee zou kunnen lachen, haar naam interesseert hem echter helemaal niets.
lowkey just wanna make sure youre happy as fuck
0
Xanthopoulos schreef:
Dat lijkt me ook wel, misschien dat ze wel praten? Ze hoeven het natuurlijk niet te vinden, maar ze willen gewoon niet dat er een bom barst.
0
Ik heb zo'n zin om aan deze RPG te beginnen
0
Dumbledore schreef:
Ik heb zo'n zin om aan deze RPG te beginnen
I'm your little ray of pitch black.
0
@Xanthopoulos: Ehm, ja.. goede vraag, ik wist namelijk niet direct iets
When time and life shook hands and said goodbye.
0
Dumbledore schreef:
Dat lijkt me een goed idee. Dat ze gewoon aardig tegen elkaar doen, maar elkaar nooit te veel zullen vertellen omdat ze elkaar gewoon niet helemaal vertrouwen? Een beetje een basic vriendschap?
[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 16:05 ]
0
Xanthopoulos schreef:
(...)
Dat vind ik helemaal prima! Beetje basic kan prima, ze zullen elkaar niet echt vertrouwen. Maar ik denk als het erop aankomt wel elkaars back zullen hebben, puur uit fatsoen.
@Sempre, we kunnen altijd via gb verder praten en vergelijken. Ik weet ook niet gelijk iets namelijk.
0
Potentiële relaties van Harper Bass
Ik weet niet tot in hoeverre romantische relaties mogen in deze RPG, maar ik zoek wel maybe een crush/fwb voor Harper. Het liefste ook nog een best friend (male or female), en een persoon die haar helpt met trainen. (:
Verdere suggesties zijn altijd welkom, maar het lijstje is nog lang niet af. Ik ga hem zo bijwerken,
Potentieel;
Caspian Covington Teacher, neutral.
Harper denkt vrij neutraal over haar leraar, de man is desnoods hier om les te geven. Ze voelt ook geen intenties om een verdere relatie met hem op te bouwen, alhoewel ze hem zeker respecteert.
Callum Rhys Buckley None yet.
Potentieel;
Athena Averlyn Paparizou None yet.
Potentieel;
Christian Sinclaire None yet.
Potentieel;
Nathaniel Sinclaire None yet.
Potentieel;
Catherine Loraine Daelli None yet.
Potentieel;
Tamara Elizabeth Chamberlain Basic friendship
De twee meiden zullen al met al vriendelijk tegen elkaar doen, maar ultiem vertrouwen is er zeker niet. Als het nodig is zullen ze elkaar wel beschermen, puur uit fatsoen. Ze babbelen wel eens op het schoolplein, maar willen het laten werken zodat er geen bom zal uitbarsten.
Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison None yet.
Potentieel; Harper zal zich naar Jaylinn aangetrokken voelen door haar brutale en doorzettende aard. Iets waar ze zich erg goed in zou kunnen vinden. Ook kan Harper erg comforting zijn, en zou haar kunnen helpen met het verlies van haar vader. Maybe confidentials?
Simon Eddy Fordon None yet.
Potentieel; desondanks zijn enorm vriendelijke en humoristische karakter denk ik niet dat Simon echt zal opvallen voor Harper. Als ze hem zou kennen, zal het zeker klikken, de twee zullen erg met elkaar kunnen lachen. Plus, Harper zal hem helpen met zijn deels naïve aarde. Al houdt ze niet altijd van klef gedoe, zou ze haar principes opzij zetten om af en toe een dikke knuffel te krijgen.
Elín Camari Nyström None yet.
Potentieel;
Zeshaun De Luca Dogwalking buddy, friendly/humorous interactions.
Coming soon!
Maximus Ephraim Simeon Kingston Rivals? Dunno how to name it
Coming soon!
Iliona Emily Bayer Friends
Coming soon!
Caitlin Angelina Yolin None yet.
Potentieel;
Elijah Eli Kronos Lunair None yet.
Potentieel;
[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:11 ]