• Gisteren ben ik met mijn ouders, broertje en man voor het eerst naar een Escape Room geweest. Dat was een Sinterklaascadeautje van mijn ouders. Kennen jullie het principe? Je wordt met elkaar in een kamer opgesloten en je hebt een uur de tijd om door het vinden van een reeks aanwijzingen jezelf uit de kamer te bevrijden, door bijvoorbeeld allerlei raadsels en puzzels op te lossen. Wij behoorden tot de 25% die de finish haalde, haha. ^^

    Ik vond het heel leuk om eens te doen. De kamer was ingericht in een 'medieval' thema, maar over het hele land zijn echt alle thema's verspreid. Andere thema's die er zijn, zijn bijvoorbeeld 'jungle,' 'zombies' en 'het schildersatelier van Rembrandt van Rijn'.

    Hebben jullie het weleens gedaan? En welk thema? Ik vond het super leuk om eens te doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh vet! Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil het zeker ooit wel een keer doen.

    Oh wij wilden dat nog heel graag gaan doen, sowieso ik, mijn zus en mijn vader en hadden afgesproken dat binnenkort dan maar eens een keertje te doen, maar dat moet denk ik ver uitgesteld worden, omdat het niet zo goed gaat met mijn vader atm. Maar het staat dus wel nog op onze bucketlist (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik werd gelijk zóóó gehyped toen ik je titel zag. Mijn broers openen deze week hun eigen Escape Room en ik ben zo trots op ze. Ik heb afgelopen zondag de kamer mogen uitproberen met wat andere familieleden en ik vond het super professioneel en goed in elkaar zitten. Jammer dat je zo'n kamer maar één keer kan doen, anders dan had ik dat graag nog vaker gedaan haha ^^


    Edit: Het thema van hun kamer is Jack the Ripper, dus was ook interessant.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 10:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Ik werd gelijk zóóó gehyped toen ik je titel zag. Mijn broers openen deze week hun eigen Escape Room en ik ben zo trots op ze. Ik heb afgelopen zondag de kamer mogen uitproberen met wat andere familieleden en ik vond het super professioneel en goed in elkaar zitten. Jammer dat je zo'n kamer maar één keer kan doen, anders dan had ik dat graag nog vaker gedaan haha ^^


    Edit: Het thema van hun kamer is Jack the Ripper, dus was ook interessant.


    Oh, dat is echt super gaaf! Wat leuk, zeg! Wij zeiden gisteren ook al tegen elkaar dat dat best een leuke job is. (:
    Het is inderdaad jammer dat je de kamer maar één keer kunt doen, maar aan de andere kant zijn er wel echt megaveel escaperooms. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wilde dat eens gaan doen met vrienden toen onze studentenvereniging dat aanbood, maar het was veel te snel volzet. :/ Maar ik ga het dus zeker nog eens doen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wist niet dat je dat in het echt kon doen, besides dat van de spelletjes. Leuk! Misschien ook wel een idee voor hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt echt heel erg leuk! Ik had er al van gehoord, maar ik wist eigenlijk niet dat dat in Nederland en België kon. (:


    What would Emma do?

    Lijkt me echt superleuk! Ik heb alleen het idee dat het hartstikke warm en benauwd wordt om zo lang met z'n allen in zo'n kamer opgesloten te zitten. Is dat ook zo of valt dat hartstikke mee?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Lijkt me echt superleuk! Ik heb alleen het idee dat het hartstikke warm en benauwd wordt om zo lang met z'n allen in zo'n kamer opgesloten te zitten. Is dat ook zo of valt dat hartstikke mee?

    Je rent geen rondjes ofzo ;p
    Ik vond het niet warm en ook niet benauwd, in elk geval. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehh dat lijkt me zo leuk. Ook wel een goede manier voor werk, teambuilding. Je komt er namelijk snel genoeg achter of je als team samen kan werken of niet ahaha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh, haha dat is in mijn vriendengroep een traditie geworden! Ik vind dat echt zalig om te spelen. Je gaat daar ziek hard in op eenmaal je bezig bent.
    In praag hadden we ene gespeeld en we hebben echt 10 minuten verspild aan iets super obvious. Ik ben echt veel te competitief voor zulke spellen (':


    ain't no rest for the wicked.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Je rent geen rondjes ofzo ;p
    Ik vond het niet warm en ook niet benauwd, in elk geval. (:

    Haha ja dat is waar :'D Nee oké, super. Ik heb het namelijk best snel benauwd en dat zou het dan een beetje verpesten denk ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, een keer met mijn vader, met een kunst-thema!

    Zou het graag nog een keer willen doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn zus heeft het laatst gedaan en zij had een vliegtuig thema. Zij vond het geweldig.
    Ik wil het ook nog een keer gaan doen! Lijkt mij echt heel leuk om te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil dat al een tijdje gaan doen! Hier in de buurt in Turnhout hebben ze er 4, met 4 verschillende thema's. Ik denk dat ik daar het eens wil gaan doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury