• Vijf maanden nadat de band aankondigde een (tijdelijke) pauze in te lassen en een maand na hun (voorlopig) laatste optreden, zouden Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne en Harry Styles nu definitief uit elkaar gaan. Dat meldt althans een anonieme bron, die close is met de Britse boyband, in het Amerikaanse magazine US Weekly.
    Dit bericht komt toch enigszins onverwacht nadat Niall Horan nochtans de geruchten over een definitieve split ontkende in november. Toen vertelde hij aan Entertainment Tonight: "We nemen letterlijk even de tijd om onze vrienden en familie te zien en om alles wat we de voorbije jaren meegemaakt hebben, even te laten bezinken".

    Het lijkt er nu dus op dat het optreden dat ze een maand geleden gaven voor hun "tijdelijk" afscheid bij X Factor, wel eens echt het allerlaatste zou kunnen geweest zijn.

    Volgens US Weekly zal One Direction wel nog een nieuwe videoclip uitbrengen voor een van de songs op hun laatste album, Made in the A.M.

    Bron


    Wie gaat ze missen? (cat)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Puellae schreef:
    Ik maak wel een nieuwe aan dan :$


    Waarom? Femke bedoelt er denk ik alleen mee te zeggen dat het topic oud nieuws bevat. Niet dat r niet op gereageerd mag worden. Een nieuw topic is redelijk overbodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    oeps te laat

    Ik wil geen roet in het eten van de fans gooien, maar ik las dat zowel Liam als Harry een (individueel) contract hebben getekend bij twee verschillende platenmaatschappijen. Over Harry is volgens mij niks officieel bekend gemaakt, maar Liam heeft het op zijn Instagram pagina bevestigd (dat hij een contract heeft getekend bij Capitol Records:

    "Very happy to have signed to my new record label Capitol Records. They have such an amazing history of artists, I hope I can follow in their footsteps. One direction will always be my home and family but I'm very excited to see what this chapter brings."

    ... Dus, sorry 1D fans. Maar het ziet er niet rooskleurig voor jullie uit.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nou bandleden kunnen ook perfect een solo carriere hebben, is al erg veel bewezen. Backstreet Boys is daar een voorbeeld van, maar ook Phil Collins geloof ik had zowel een solo carriere als dat hij met zijn band albums uitbracht en tourde. Dus laten we geen drama maken, zolang het niet nodig is (:


    • you cant start a fire without a spark •

    Ik herinner mij goed dat ik diehard fan was van 1D, tot ergens twee jaar geleden.

    Maar ik zag dit al lang aankomen eigenlijk, zeker sinds ik hoorde dat Zayn uit de band stapte - dat zal niet lang meer stand houden. Hun populariteit is gewoon niet meer hetzelfde als 3 à 4 jaar geleden én bovendien zijn ze allemaal ook tussen 22 en 24 jaar.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 22:41 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wanneer gaat het contract van Liam dan in? Want als ze zich echt voor genomen hebben om in 2017/2018 het weer op te pakken dan denk ik niet dat het label waarbij ze nu zitten, dat gaat opgeven omdat ze ook bij andere zitten dus.

    Daarnaast is het mogelijk om een solo carrière te hebben en in een band te zitten. Dat is zwaar, maar er is nog niks bekend hoe ze terug komen en/of ze dan even veel gaan touren als eerst. Ik denk namelijk van niet, want Louis heeft nu ook een kindje en ik neem aan dat hij die ook regelmatig wil zien.

    Dus ik wacht even met conclusies trekken totdat de jongens gezamenlijk iets bekend maken.


    Physics is awesome