• Vijf maanden nadat de band aankondigde een (tijdelijke) pauze in te lassen en een maand na hun (voorlopig) laatste optreden, zouden Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne en Harry Styles nu definitief uit elkaar gaan. Dat meldt althans een anonieme bron, die close is met de Britse boyband, in het Amerikaanse magazine US Weekly.
    Dit bericht komt toch enigszins onverwacht nadat Niall Horan nochtans de geruchten over een definitieve split ontkende in november. Toen vertelde hij aan Entertainment Tonight: "We nemen letterlijk even de tijd om onze vrienden en familie te zien en om alles wat we de voorbije jaren meegemaakt hebben, even te laten bezinken".

    Het lijkt er nu dus op dat het optreden dat ze een maand geleden gaven voor hun "tijdelijk" afscheid bij X Factor, wel eens echt het allerlaatste zou kunnen geweest zijn.

    Volgens US Weekly zal One Direction wel nog een nieuwe videoclip uitbrengen voor een van de songs op hun laatste album, Made in the A.M.

    Bron


    Wie gaat ze missen? (cat)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik geloof niks totdat het bekend is.

    M'n moeder zat vanochtend in de auto tegen me te praten over Louis Tomlinson. Ze zei dat ze hoorde dat hij naar Los Angeles ging verhuizen om bij zijn ex-vriendin te zijn die zwanger is. Okay, hoe lang gaan die geruchten al rond dat Briana zwanger is? 14 maanden ofzo? Hahahahahahaha. Nee, ik geloof het niet zo. En zeker niet totdat het bevestigd is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Ik geloof niks totdat het bekend is.

    M'n moeder zat vanochtend in de auto tegen me te praten over Louis Tomlinson. Ze zei dat ze hoorde dat hij naar Los Angeles ging verhuizen om bij zijn ex-vriendin te zijn die zwanger is. Okay, hoe lang gaan die geruchten al rond dat Briana zwanger is? 14 maanden ofzo? Hahahahahahaha. Nee, ik geloof het niet zo. En zeker niet totdat het bevestigd is.

    Hahaha ja Briana is al meer dan een jaar zwanger. Ik denk dat ze pas bevalt als de band weer herenigd. Drie jaar zwanger kan gewoon.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Reigns schreef:
    Tja, ik vind dat ze moeten doen wat ze willen.

    + Al erger ik me wel lichtelijk aan dat 1D-gehype.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 23:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krampus schreef:
    Ik niet.:Y)

    Jammer voor de fans, maar ik zelf ga ze niet echt missen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 17:43 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ze zullen vast ooit uit elkaar gaan, zou ik best wel jammer vinden, ben al zo'n vier/vijf jaar fan van ze, eigenlijk vanaf het begin. Maar ze moeten ook zeker niet doorgaan als ze niet meer willen. Ik kom er dan wel overheen, zou het alleen best kut vinden voor degene die atm nog diehard fan zijn. Je merkt alleen wel dat de hype langzaamaan minder wordt. De oudere fans zijn nu ook wat meer in een nieuwe fase van hun leven beland (gaan studeren, en etc etc), althans dat merk ik bij mezelf. Op de middelbare waren ze wel een soort houvast voor me in de laatste moeilijke jaren van school. Maar nu studeer ik en heb ik een vriend en laat ik ze langzaam achter me (al schrijf ik nog wel mijn verhalen met hun erin af en luister ik nog steeds hun muziek)...

    oke dat was mijn totaal niet boeiende mini essay die toch niemand gaat lezen (dance)


    The Fairytale Happened

    Ik geloof niks tot dat ik het een van de jongens hoor zeggen! Ik lees niet het nieuws, de ene zegt dat ze stoppen de andere zegt Ze stoppen 3 jaar. Ik weet het niet. Ik hoop echt waar ik hoop verschrikkelijk erg dat ze door gaan! Ze zijn geweldig en hun liedjes ook! Ik hoop het heel erg. Ik weet niet of ze doorgaan aangezien Hazza en Lou erge ruzie hebben.

    Maar echt als ze stoppen zou ik het verschrikkelijk vinden... Meer dan verschrikkelijk...
    Dan word ik woedend op me zelf dat ik nog nooit naar een concert van ze kon gaan, woedend dat ik ze nooit heb ontmoet en dat het dan te laat is.

    Maar als de jongens denken dat het beter is.. Dan moet het. Want hun hebben ook gewoon een leven en ze moeten het niet doen als ze het niet willen...

    Maar ik zal altijd een grote fan blijven en ik zal ze NOOIT(!!!!!) vergeten!!!!!!


    Treat People With Kindness

    Ik vind het wel leuk. (:
    Hopelijk word deze site dan wat minder ''One Direction''. :Y)

    StarWolf687 schreef:
    Ik vind het wel leuk. (:
    Hopelijk word deze site dan wat minder ''One Direction''. :Y)


    De site is al lang niet meer zo op One Direction gericht. 2013 was volgens mij het ergst en daarna is het beginnen minderen. Als dit veel is dan had je het volgens mij toen niet overleefd, haha.
    Anyway - gezien het ontkend is heb ik er niet veel nuttigs aan toe te voegen, maar ik had het wel jammer gevonden als ze zouden splitsen. Ik ben er geen fan van, maar dan nog. Het heeft wel iets, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    De site is al lang niet meer zo op One Direction gericht. 2013 was volgens mij het ergst en daarna is het beginnen minderen. Als dit veel is dan had je het volgens mij toen niet overleefd, haha.
    Anyway - gezien het ontkend is heb ik er niet veel nuttigs aan toe te voegen, maar ik had het wel jammer gevonden als ze zouden splitsen. Ik ben er geen fan van, maar dan nog. Het heeft wel iets, haha.


    Achja meestal een paar jaar later missen ze het toch, reunietourtje etc Take That is nu weer bij elkaar, De Backstreet Boys nogsteeds.

    RepDeReporter schreef:
    (...)

    Achja meestal een paar jaar later missen ze het toch, reunietourtje etc Take That is nu weer bij elkaar, De Backstreet Boys nogsteeds.


    Hahaha, dikke love voor de Backstreet Boys. We zien wel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 16:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoechlins schreef:
    Ik vind het eigenlijk een beetje kinderachtig en jamer als mensen blij reageren op een bericht van een band die uit elkaar gaat. Het gaat niet eens omdat ik daar bitter over ben ofzo, maar het is gewoon een stukje respect. Ik heb ook niet echt iets met Bowie's muziek, maar ga ik nu springend over straat omdat hij dood is? (DIT IS EEN ZWARE OVERDRIJVING, I KNOW.)

    / Hm. Aan de ene kant zie ik dit wel gebeuren omdat 5 jaar gewoon het gemiddelde is voor boybands en let's be real, ze zijn allemaal 24 - 22 dus die willen ook wel een keer settlen en niet meer aan dat eeuwige boyband gedoe vastzitten, maar dit artikel is nogal vaag, dus ik neem het ook maar met een korreltje zout.

    Paardenvriend schreef:
    Ik weet niet of ze doorgaan aangezien Hazza en Lou erge ruzie hebben.



    Echt? Vertel.

    (ik kwam er gisteren pas achter dat het uit is met Eleonor, dat ie een werkeloze vrouw heeft zwanger gemaakt en inmiddels al een kind heeft van een half jaar: Ik ben nu volop in de One Direction gtst drama aan het baden - tell me more)

    Jongens dit is een topic uit januari;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik maak wel een nieuwe aan dan :$