Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Even iets helemaal anders: mijn moeder is in een ongevalletje geweest Ze is oke, maar toch even verschieten.
Hippe nieuwe lay-out!
Nee, maar dat gebeurt soms met websites als de pagina niet goed laadt. Gewoon even verversen, dat zou het probleem normaal gesproken moeten oplossen.
En ieh, dat klinkt eng. Gelukkig is ze in orde!
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Hippe nieuwe lay-out!
Nee, maar dat gebeurt soms met websites als de pagina niet goed laadt. Gewoon even verversen, dat zou het probleem normaal gesproken moeten oplossen.
En ieh, dat klinkt eng. Gelukkig is ze in orde!
Ja, en Quizlet geeft me telkens een andere versie van die 'hippe lay-out'. :'D Ik ben er echt fan van, zo modern en simpel!
Ja, dat was het wel, maar mijn moeder heeft echt heel erg vaak zulke dingen voor. Ze is nooit in fout, maar botst wel heel erg vaak. Dus het begint steeds minder als een verrassing te komen.
@Manon & Erieka
IKR! Hatelijk gewoon. Vooral gisteren had ik een echte vreetdag. Maar ik had ook gewoon echt de hele dag trek, of ik iets te doen had of niet. Vet weird en stom!
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
ElfLord schreef: @Manon & Erieka
IKR! Hatelijk gewoon. Vooral gisteren had ik een echte vreetdag. Maar ik had ook gewoon echt de hele dag trek, of ik iets te doen had of niet. Vet weird en stom!
Ik heb ook regelmatig vreetdagen :c
Dan compenseer ik het weer met een dag op fruit, brood, ranja en vla leven. Maar ja, dat gaat niet altijd op ;x