Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Waarom zijn alle mensen waar ik echt fan van ben al zo oud? Als zoiets gebeurt, besef je toch hoe zwaar de dood van iemand kan zijn die je totaal niet kent, maar toch zo'n groot deel van je leven uit maakt.
Wiarda schreef:
Ik ga wss sterven van salmonella als ik nu deze hele bak koekjesdeeg opeet maar ik heb zo geen zin meer om iets te bakken en het deeg is nu al gemaakt
Ik ben nog nooit gestorven aan salmonella. You go girl
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Wiarda schreef:
Ik ga wss sterven van salmonella als ik nu deze hele bak koekjesdeeg opeet maar ik heb zo geen zin meer om iets te bakken en het deeg is nu al gemaakt
Dan heb je tenminste is goeds om voor te sterven. Koekjesdeeg is zo lekker.
Mam, als je aanbiedt om de koekjes voor me af te bakken, verwacht ik toch wel een beetje dat je, je weet wel, er koekjes van maakt? Niet al het deeg gewoon op de bakplaat stort en er een soort half verbrande, half rauwe plak van maakt. :W
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.