• Later wil ik graag een tong piercing, maar van welke leeftijd mag het met toestemming van ouders?
    Want op internet vind ik alleen maar andere...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    in belgie piercings vanaf 16 tattoos vanaf 18 zonder toestemming van ouders
    denk mss 14 met toestemming
    maar zowiezo als de naald enzo niet uit een steriele verpakking komt maak dat je daar wegbent
    ook moeten ze de piercings in een apparte ruimte doen(dus niet waar ze tattoos zetten maar in een kamertje appart


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Purgatory schreef:
    in belgie piercings vanaf 16 tattoos vanaf 18 zonder toestemming van ouders
    denk mss 14 met toestemming
    maar zowiezo als de naald enzo niet uit een steriele verpakking komt maak dat je daar wegbent
    ook moeten ze de piercings in een apparte ruimte doen(dus niet waar ze tattoos zetten maar in een kamertje appart


    Thanks! Tuurlijk ga ik altijd eerst kijken voordat ik begint, mijn moeder heeft zelf ook al een aantal jaren een navelpiering enzo, dus ze weet wel wanneer het goed is.

    Toen ik mijn helix wou laten zetten, ben ik in verschillende shops geweest die niet wilden piercen onder de 18, ook niet met toestemming van de ouders. Dat kwam door het incident met het sterrenmeisje, dus dat kan ondertussen al versoepeld zijn.

    In de Choice piercen ze vanaf 16 jaar met toestemming van de ouders.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Toen ik mijn helix wou laten zetten, ben ik in verschillende shops geweest die niet wilden piercen onder de 18, ook niet met toestemming van de ouders. Dat kwam door het incident met het sterrenmeisje, dus dat kan ondertussen al versoepeld zijn.

    In de Choice piercen ze vanaf 16 jaar met toestemming van de ouders.

    Dat is intussen wel al over denk ik... En de Choice is dat in België?

    Pusheen schreef:
    Toen ik mijn helix wou laten zetten, ben ik in verschillende shops geweest die niet wilden piercen onder de 18, ook niet met toestemming van de ouders. Dat kwam door het incident met het sterrenmeisje, dus dat kan ondertussen al versoepeld zijn.

    In de Choice piercen ze vanaf 16 jaar met toestemming van de ouders.


    ik ging altijd bij badbunny tattoo(was vroeger tattoo elvis) in de barakken in menen toen we nog in belgie woonden daar houden ze zich aan de wet die zegt tattoos vanaf 18 piercings vanaf 16 zonder toestemming en heel propere shop


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    LOUHAZALINI schreef:
    (...)
    Dat is intussen wel al over denk ik... En de Choice is dat in België?

    Ja, dat is in België (:


    Let the Night embrace you

    Ik wil een labret, maar dat gaat waarschijnlijk niet mogen van m'n ouders.


    26 - 02 - '16

    Vanaf 16 mag het zonder toestemming van je ouders. Tenminste dat zeiden ze tegen mij toen. Maar op me 13e heb ik toch een piercing gezet zonder dat ze erbij waren, ik moest toen alleen bellen naar huis vanaf daar en een van hun rijbewijs nummers in te vullen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    16


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn verloofde gaat er deze vrijdag eentje laten zetten. Ze is 17, en heeft geen toestemming nodig, dus vanaf 16 lijkt me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol mijn zusje wil snakebites. Ze is 12. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Lol mijn zusje wil snakebites. Ze is 12. :"D

    Ik ben 11 en ik wil ongeveer al 3/4 jaar een tongpiercing, haha.

    Volgens mij moet officieel je tot je 18e toestemming van je ouders hebben, maar er zijn piercingstudio's die toestemming vragen tot je 16e (: Ik was 16 toen ik mijn neuspiercing liet zetten - voor de tweede keer, maar goed - en toen had ik nog toestemming van mijn ouders nodig en moest een heel formulier invullen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:44 ]


    To infinity and beyond •

    Ligt aan de shop, dat word dus even vragen ;D

    LOUHAZALINI schreef:
    (...)
    Ik ben 11 en ik wil ongeveer al 3/4 jaar een tongpiercing, haha.


    Zonde.
    Maar 16 is het, dus je moet nog heel lang wachten. :'D


    Your make-up is terrible