Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Wauw... je hebt jezelf zojuist nog hoger op de lijst gezet van mensen die ik niet mag. Doe niet zo belachelijk respectloos. Als iemand zegt dat ze verdrietig zijn om iemands dood, dan hoef jij niet te zeggen dat je geen fuck geeft. Ookal ken je de overledene niet. En zeggen dat je "vrijheid van meningsuiting hebt" is dan wel heel laag.
KyloRen schreef:
Wauw... je hebt jezelf zojuist nog hoger op de lijst gezet van mensen die ik niet mag. Doe niet zo belachelijk respectloos. Als iemand zegt dat ze verdrietig zijn om iemands dood, dan hoef jij niet te zeggen dat je geen fuck geeft. Ookal ken je de overledene niet. En zeggen dat je "vrijheid van meningsuiting hebt" is dan wel heel laag.
Wat naar dat mensen zoiets zeggen. Dat is gewoon respectloos, wie er ook overleden mag zijn.
Wat naar dat mensen zoiets zeggen. Dat is gewoon respectloos, wie er ook overleden mag zijn.
Ja, precies. En hij kwam later ook nog bij me terug met de vraag; waarom is iedereen boos op mij?
Nou dan mag je toch wel eens even bij jezelf langs gaan of je niet gewoon zelf het probleem bent.