• Hee mensen!

    Aangezien ik in een goede bui ben geef ik één spotlight cadeau aan een user. Vertel mij waarom JOUW verhaal een spotlight verdient. De persoon die mij het beste weet te overtuigen krijgt van mij een spotlight!

    Echter zijn er een paar regeltjes aan verbonden:
    - Je verhaal moet een OP zijn. Fanficties worden niet aangenomen.
    - Je motivatie moet minstens 150 woorden lang zijn en serieus zijn en mag maximaal 250 woorden bevatten!
    - Je mag maar één verhaal opgeven en deze niet meer aanpassen naderhand.
    - Wees creatief met je motivatie.
    - Het verhaal moet minstens 1 hoofdstuk met inhoud van het verhaal bevatten. Bedankjes, tussen berichtjes etc. worden niet meegerekend.
    - Je mag alleen je eigen verhaal opgeven.
    - Geef mensen zonder credits de kans, alsjeblieft. Gelieve alleen reageren als je niet genoeg of geen credits hebt.

    Wat moet ik invullen?
    Om welke story gaat het?:
    Wat is je motivatie?:
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?:

    Tot wanneer kun je je aanmelden?
    Aanmelden kan tot volgende week zaterdag 9 januari 12:00!

    Aanmeldingen:
    niniwa1 met Alphabet soup
    Puellae met Wanneer ik alleen ben
    Lucens met Gisteren
    VintageGirl met A vintage medieval adventure

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zandstorm12 schreef:
    Superlief van je :) ik heb een story die ik graag in de spotlight wil: warrior cats te storie of Sintelvel dit is een storie waar elke week een hoofdstuk bij komt en ik zou het leuk vinden als Veel mensen die storie kennen ik ben op dit verhaal gekomen omdat ik een groot fan ben van warrior cats en omdat het om een van mijn lievelings personages gaat .
    Maar voor de tweede keer echt superlief van je


    Sorry, dit valt onder een fanfictie. Ik neem hem niet aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dit een superleuk initiatief :3, helaas heb ik zelf momenteel geen OP's actief op quizlet staan, muh. Nja, daar leer ik ook weer van dat als ik iets schrijf om online te gooien ik het misschien een keer ook echt online moet gooien, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat leuk en lief dat je dit doet, dan doe ik ook maar even mee ;) tis 't proberen waard toch!

    Om welke story gaat het? A Vintage Medieval Adventure
    Wat is je motivatie?
    Nou, eigenlijk, van alle verhalen die ik ooit bedacht/geschreven/gedroomd heb vind ik dit stiekem de leukste. Op dit moment slaan een paar van mijn hoofdpersonen uit andere verhalen mij, AU. De reden hiervoor is omdat het mij zo ongelooflijk geweldig lijkt als dit écht zou zijn. Ook is dit helaas het verhaal waar ik al heel lang (2 jaar) niet aan geschreven heb omdat ik dacht dat niemand het meer leuk vond en het las.. I know, slecht van mij om dan te stoppen.. Ze zeggen altijd dat je het toch voor jezelf schrijft maar het is ook wel leuk als mensen het lezen. Als misschien wat meer mensen het zouden lezen zou ik zeker weer verder gaan, 'k heb al 'n hoop ideetjes.
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?
    Zoals bij mijn meeste verhalen komt het uit dromen :) Dit keer droomde ik over de medieval times en tijdreizen. Maar waar ik vooral over droomde was bepaalde mensen en types, die hebben allemaal een rolletje gekregen (ze zijn wel OP hoor). Ik denk dat de basis van dit verhaal humor is. Dat is het enige wat soms sense maakt :')


    ~Forest addict. #wolfbyheart

    Hmmm, ik ben benieuwt wie het krijgt ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben ook benieuwd!! Wel een leuk nieuwjaarscadeautje (:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 16:56 ]

    Here we go. Ik ga nu alle aanmeldingen lezen en de verhalen bekijken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed!
    Ik had met twee aanmeldingen heeeeeeel veel moeite om er tussen te kiezen, omdat beiden motivaties, maar ook verhalen, erg leuk en creatief zijn.
    De desbetreffende motivaties en verhalen zijn;
    Lucens met Gisteren. En : VintageGirl met A vintage medieval adventure.

    Ik ga hier nog even over nadenken wie de uiteindelijke spotlight krijgt!
    De andere twee kandidaten, niet getreurd, jullie motivatie was ook erg leuk, maar deze twee sprongen er nét iets meer bovenuit! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spannend maar ik gin het VintageGirl ook heel erg!


    i wanna die with you once or twice.

    Spannend! :)
    @Lucens Ik gun het jou natuurlijk ook!


    ~Forest addict. #wolfbyheart

    Oké!
    Ik ben erover uit! Onder de spoiler staat de winnaar!

    Ja, spannend!
    *tromgeroffel*
    Het was heel moeilijk
    Maar de uiteindelijke winnaar
    die ik heb gekozen
    die het echt verdient
    iiiiiiissssssssssssss
    HA! Nog niet, een spoiler verder!
    Nog een verder
    Nope
    Wacht. Nog een verder
    Ja... spannend dit...
    Belofte maakt schuld...
    VintageGirl met A Vintage Medieval Adventure ! Beloof mij dat je verder gaat schrijven aan je verhaal en dat je alle tijd die je ervoor nodig hebt erin gaat steken, want ik ben zelf ook erg benieuwd of het je gaat lukken! Gefeliciteerd!


    De winnaar mag mij een bericht sturen en mij vertellen wanneer de story in de spotlight moet komen! ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 20:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel erg gefeliciteerd(stiekem ben ik blij dat ik het niet ben, want eigenlijk vond ik haar motivatie beter haha, (ik ga ook een Abo nemen))


    i wanna die with you once or twice.

    Ik begrijp het helemaal, gefeliciteerd!!(flower)

    Wouwww! Niet verwacht! Superrrrr! IK GA ZEKKKKKKER VERDER MET MIJN VERHAAL NU! Zo excited, dikke smile hierzo :')
    Mijn reactie:

    Oh hey de winnaar is bekent! Snel op die spoiler klikken!
    Haha wat grappig zo'n spoiler in spoiler, wist niet dat dat kon. Snel klikken
    Oh man, dit wordt spannender en spannender.. *klikt verder*
    OH MANNNNNNNNNN
    HOE IS DIT MOGELIJK. sws dat ik niet heb gewonnen..
    Nog een spoiler??? Hoedan??
    Oh nu komt de winnaar! Ben benieuwd *klikt gretig verder*
    WEER EEN SPOILER HOE DAN AAAAAAAAAAAH
    Oh, hey, huh, dat is mijn naam.. mijn verhaal.. YES GEWONNEN *dansje*

    Ik stuur je een PB!


    ~Forest addict. #wolfbyheart