• Hee mensen!

    Aangezien ik in een goede bui ben geef ik één spotlight cadeau aan een user. Vertel mij waarom JOUW verhaal een spotlight verdient. De persoon die mij het beste weet te overtuigen krijgt van mij een spotlight!

    Echter zijn er een paar regeltjes aan verbonden:
    - Je verhaal moet een OP zijn. Fanficties worden niet aangenomen.
    - Je motivatie moet minstens 150 woorden lang zijn en serieus zijn en mag maximaal 250 woorden bevatten!
    - Je mag maar één verhaal opgeven en deze niet meer aanpassen naderhand.
    - Wees creatief met je motivatie.
    - Het verhaal moet minstens 1 hoofdstuk met inhoud van het verhaal bevatten. Bedankjes, tussen berichtjes etc. worden niet meegerekend.
    - Je mag alleen je eigen verhaal opgeven.
    - Geef mensen zonder credits de kans, alsjeblieft. Gelieve alleen reageren als je niet genoeg of geen credits hebt.

    Wat moet ik invullen?
    Om welke story gaat het?:
    Wat is je motivatie?:
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?:

    Tot wanneer kun je je aanmelden?
    Aanmelden kan tot volgende week zaterdag 9 januari 12:00!

    Aanmeldingen:
    niniwa1 met Alphabet soup
    Puellae met Wanneer ik alleen ben
    Lucens met Gisteren
    VintageGirl met A vintage medieval adventure

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahah, ik denk dat er niet zo superveel OP's zijn, die niet genoeg credits hebben? Hmm, ik ga maar eens een paar mensen subtiel aanmoedigen zich hier te noemen :Y)


    Heel graag! ^^

    Mensen, jullie mogen andere ook een bericht geven dat ik dit topic heb gemaakt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahah, ik denk dat er niet zo superveel OP's zijn, die niet genoeg credits hebben? Hmm, ik ga maar eens een paar mensen subtiel aanmoedigen zich hier te noemen :Y)


    Wat heeft dat met elkaar te maken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat aardig van je, zeg! Echt een superlief idee.

    Mijn enige lopende story momenteel heet Alphabet Soup en is geen fanfiction, maar ook niet echt OP - het is een soort van verhalenbundel, of dagboek, eigenlijk een online notitieblok voor me. Als dit dus niet is waar je naar op zoek bent, negeer je me maar. (;

    Hoe ik op het idee gekomen ben? Wel, na het beëindigen van mijn Observaties van een Muurbloem was ik van plan om afstand te nemen van Quizlet om me te focussen op het schrijven van romans voor mezelf en eventueel voor een uitgeverij (wishful thinking, maar toch). Maar toen bleek al na drie dagen dat ik Quizlet niet normaal miste. Schrijfsels delen en bediscussiëren op Q is een enorme uitlaatklep voor mij. Aan de andere kant kost het veel tijd om een story bij te houden. Daarom heb ik voor een middenweggetje gekozen; Alphabet Soup, een story waar ik zinnetjes, columns, kortverhalen enz. op slinger wanneer ik ze maar wil delen.

    Het is niet mijn bedoeling om een enorme reeks abo's te verzamelen aangezien er van alles op komt en er natuurlijk weinig animo is voor zoiets randoms, maar het zou wel aangenaam zijn om een paar lezers te verzamelen. Over sommige schrijfseltjes zou ik namelijk graag in gesprek gaan met een paar leden van Quizlet. (Neem nu bijvoorbeeld Censureer Ons Niet," een stukje over hoe zonde ik het vind dat personages (hier en overal) qua uiterlijk steeds perfecter worden. Ik mis moedervlekken en lachrimpels als die ontbreken. Jullie ook? Daar zou ik het graag over hebben.) Daarom lijkt de spotlight me wel zo aanlokkelijk, om weer wat dialoog op te wekken tussen mezelf en de altijd fantastische lezers hier op Q. ^^

    Hoe dan ook, thanks voor het initiatief. Echt fijn om te weten dat er zulke onvoorwaardige aardigheid rondgaat op Quizlet.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Wanneer ik alleen ben
    (http://www.quizlet.nl/stories/154147/wanneer-ik-alleen-ben/)

    Het idee voor het verhaal kwam deels ineens in mij op en is daarna verder gegroeid. Ik heb een vriend en ben soms best wel bang om hem te verliezen, bijvoorbeeld dat het uitgaat. En wat ik dan fijn vind is om allerlei scenario's te bedenken waarin we uiteindelijk weer bij elkaar komen. Dit verhaal begon ook uit zo'n hersenspinsel. Eigenlijk weet ik het eerste begin niet eens meer, waarom en hoe en wat. Wel dat ik achter mijn laptopje zat, eigenlijk moest studeren en gauw wat dingen op een papiertje krabbelde.

    Als eerst wil ik zeggen dat ik het echt een hele genereuze actie vind, en dat degene die uiteindelijk door jou in de spotlight komt zich erg gelukkig mag prijzen.
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje stom om te zeggen "Ik verdien deze spotlight, omdat", omdat ik het niet echt verdienen vind. Natuurlijk ben ik trots op mijn verhaal, maar het is aan de lezers om een verhaal te bestempelen als "het waard zijnde".
    Mij lijkt het wel fantastisch om in de spotlight te staan. Ik heb er nog nooit ingestaan en heb ook geen credits om dit te regelen voor mijzelf. Zo nu en dan denk ik er wel eens aan, maar dan wijk ik er toch vanaf. Waarom precies kan ik niet bondig verwoorden.
    Mijn verhalen zijn naar mijn mening redelijk goed. Ik probeer er altijd zoveel mogelijk aandacht aan te besteden, maar sta daarnaast zeker open voor kritiek en opmerkingen.(graag, zelfs!)
    Toch trekken mijn verhalen niet veel lezers. Ik ben niet echt "bekend" op Q, en heb ook niet echt vrienden hier (zou ik wel leuk vinden hoor, dus stuur me een berichtje). Wanneer ik alleen ben heeft bijvoorbeeld 2 abonnementen.
    Ik zou vereerd zijn in de spotlight te staan, maar zou ook erg blij zijn voor de andere.

    Liefs,
    Ashley.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 21:10 ]

    MaIfoys schreef:
    Ik heb geen verhaal die ik in de spotlight wil maar ik wilde even zeggen dat ik het een lieve actie vind. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een mooi gebaar. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nou ja ik heb altijd heel weinig credits, meer dan 30 heb ik er sowieso niet. Als ik ze heb dan zijn het meestal van een SOTM ding (': ,maar helaas heb ik niet echt OP'S. Niet voor nu in ieder geval.


    You were born original, don't die as a copy.

    Superlief van je :) ik heb een story die ik graag in de spotlight wil: warrior cats te storie of Sintelvel dit is een storie waar elke week een hoofdstuk bij komt en ik zou het leuk vinden als Veel mensen die storie kennen ik ben op dit verhaal gekomen omdat ik een groot fan ben van warrior cats en omdat het om een van mijn lievelings personages gaat .
    Maar voor de tweede keer echt superlief van je

    SPECS schreef:
    Nou ja ik heb altijd heel weinig credits, meer dan 30 heb ik er sowieso niet. Als ik ze heb dan zijn het meestal van een SOTM ding (': ,maar helaas heb ik niet echt OP'S. Niet voor nu in ieder geval.


    Dat is best veel. :') Ik heb er nooit een.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Dat is best veel. :') Ik heb er nooit een.


    Niet als je bedenkt dat dat meestal mijn jaar voorraad is.=p Ik geef het niet zo snel uit en houd het vast.^^ Momenteel heb ik 11 credits.(':
    Maar zoals ik al zei: ik kan toch niet meedoen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Om welke story gaat het?:Gisteren||SOTY
    Wat is je motivatie?: Mijn motivatie is de 40.000 worden halen, hopelijk ook de 500 blz op Word.
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?: Hahahaa, heel grappig er verhaal(ik schaam me er diep voor). Ik keek dus de eerste film van Harry Potter, ik zag z'n bril en ik kwam op een idee voor een persoon met een speciale kracht met z'n ogen. Een paar dagen later werd ik om 23:00 wakker met het hele idee in mijn hoofd(daarna was ik klaar wakker XD) toen ben ik het veder gaan uitwerken dus vandaar...


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn lange verhaal komt er zo aan hoor ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Om welke story gaat het?: Gisteren||SOTY
    Wat is je motivatie?: Ik wil mezelf graag verbeteren, zoals ik ga zeggen/heb gezegd heeft Harry Potter mijn ogen geopend( de films dan hé) Mijn toekomst had nog geen duidelijke vorming en dat wil ik wel. Nu kan ik mijn toekomst niet bepalen, maar ik wil wel weten of ik het een handje kan helpen. Ik wil ook graag een keer trots op mezelf kunnen zijn, aangezien ik nooit echt blij/tevreden ben mijn verhalen en alleen maar denk aan mezelf verbeteren. Ik wil dit verhaal graag 40.000 worden geven en 500 bladzijdes schrijven. Meer dan 40.00 kan natuurlijk ook. Blij als ik ben met m’n vriendin die me helpt/steunt, kan ik nog wel extra motivatie gebruiken. Dat neemt niet weg dat ik vastbesloten ben dit verhaal af te hebben en trots op mezelf kan zijn. Hierbij komt ook nog dat ik mezelf graag wil bewijzen. Ik haal zeker weten mijn doel, maar een steuntje is altijd welkom *hint hint* Ik vind het trouwens zoals iedereen zegt super lief dat je dit doet en als je het mij niet geeft, je er iemand anders heel gelukkig meemaakt!
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?: Ik zag de film: Harry Potter(de eerste) en toen ik z'n bril zag bedacht ik dat ik wel speciale krachten zou willen hebben, na de film bedacht ik me dat ik graag een mooi verhaal zou willen schrijven, over iets dat ik zelf nooit meegemaakt had... Ik begon met het schrijven van een samenvatting en bedacht er nog wat stukjes bij. Om 23:00 werd ik wakker met een idee, die ik opgeschreven heb en uitgewerkt(ik was toch klaarwakker). Ik kwam op de SOTY topic, ben overgehaald er aan mee te doen. ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Het is wel een OP hoor (':


    i wanna die with you once or twice.

    Erg leuk idee!(:


    Queer zijn is gewoon alles