• Hee mensen!

    Aangezien ik in een goede bui ben geef ik één spotlight cadeau aan een user. Vertel mij waarom JOUW verhaal een spotlight verdient. De persoon die mij het beste weet te overtuigen krijgt van mij een spotlight!

    Echter zijn er een paar regeltjes aan verbonden:
    - Je verhaal moet een OP zijn. Fanficties worden niet aangenomen.
    - Je motivatie moet minstens 150 woorden lang zijn en serieus zijn en mag maximaal 250 woorden bevatten!
    - Je mag maar één verhaal opgeven en deze niet meer aanpassen naderhand.
    - Wees creatief met je motivatie.
    - Het verhaal moet minstens 1 hoofdstuk met inhoud van het verhaal bevatten. Bedankjes, tussen berichtjes etc. worden niet meegerekend.
    - Je mag alleen je eigen verhaal opgeven.
    - Geef mensen zonder credits de kans, alsjeblieft. Gelieve alleen reageren als je niet genoeg of geen credits hebt.

    Wat moet ik invullen?
    Om welke story gaat het?:
    Wat is je motivatie?:
    Hoe ben je op het verhaal gekomen?:

    Tot wanneer kun je je aanmelden?
    Aanmelden kan tot volgende week zaterdag 9 januari 12:00!

    Aanmeldingen:
    niniwa1 met Alphabet soup
    Puellae met Wanneer ik alleen ben
    Lucens met Gisteren
    VintageGirl met A vintage medieval adventure

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het liefst zou ik meedoen maar ik ben alleen bezig met een verhaal dat een fanfiction is, dus pech voor mij. Ik vind het trouwens amazing dat je zo'n actie doet! Veel succes voor de mensen die meedoen :)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 14:38 ]

    Oke de regel van 5 hoofdstukken is veranderd naar minimaal 1 hoofdstuk. Dit geeft meer mensen de kans!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *Er staat: Geen mensen zonder credits ook een kans!
    Ik zou die n even veranderen :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuke actie, alleen jammer dat die van mij niet aan bepaalde eisen voldoet (is een fanfic)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    ProngsPotter schreef:
    *Er staat: Geen mensen zonder credits ook een kans!
    Ik zou die n even veranderen :'D


    Haha het was laat oke :')
    Ik pas het thuis aan, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het wel leuk dat je een topic waar je een spotlight weggeeft in de spotlight doet.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik vind het wel leuk dat je een topic waar je een spotlight weggeeft in de spotlight doet.


    Dan valt hij op ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Dan valt hij op ^^


    Eigenlijk geef je dus 2 spotlights weg haha


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Eigenlijk geef je dus 2 spotlights weg haha


    Haha, soort van :Y)
    Eentje aan mezelf en eentje aan een ander, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lieve actie!
    Helaas heb ik op dit moment alleen een Fanfictie over een tweeling Harry Styles & Edward Styles. Hiermee ben ik vandaag pas begonnen en heb daarom nog geen tot weinig abonnees. Vind het erg jammer dat Fanficties niet toegestaan zijn. Ik kan het namelijk erg goed gebruiken!
    Loves

    Heel mooi en lief initiatief! (:


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Heel mooi en lief initiatief! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wat lief dit je doet. ^^ Leuk initiatief!


    Ik wil een tuin vol egels

    Leuk dat iedereen het een leuk initiatief vindt hoor, maar waar zijn de nominaties? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Leuk dat iedereen het een leuk initiatief vindt hoor, maar waar zijn de nominaties? D:


    Hahah, ik denk dat er niet zo superveel OP's zijn, die niet genoeg credits hebben? Hmm, ik ga maar eens een paar mensen subtiel aanmoedigen zich hier te noemen :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.