• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Iemand die trouwens weet wat het goede antwoord van het raadsel was, met hoe groot de kans was dat twee jokers op het mollogo terecht zouden komen? Ik voel me dom. :')


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Iemand die trouwens weet wat het goede antwoord van het raadsel was, met hoe groot de kans was dat twee jokers op het mollogo terecht zouden komen? Ik voel me dom. :')

    Ik dacht dat het scriptisch was, en dat het op een van die twee zou vallen (weet niet met wie het waren). Dus dan zou je moeten weten of één van die twee de mol is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan beide kant zit een logo, dus 100%


    I am an idiot, I move.

    Mignon schreef:
    Iemand die trouwens weet wat het goede antwoord van het raadsel was, met hoe groot de kans was dat twee jokers op het mollogo terecht zouden komen? Ik voel me dom. :')

    ik dacht aan de 'mol' als persoon eerst,
    de kans is 1 volgens moltalk?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 21:49 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Communality schreef:
    Aan beide kant zit een logo, dus 100%
    Ja, dit zag ik net nadat ik postte ook op moltalk! Die andere antwoorden klinken ook best WIDM-erig though haha.


    She's imperfect but she tries

    Oh, nu zeggen ze dat je op de website gaat kunnen zien wat de tips waren die Ellie kreeg. Ik verbaas me er echt over dat Ellie dan nog zo verkeerd gestemd had.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moest een beetje huilen om Ellie. Telkens als ik iemand in m'n hart sluit gaat hij/zij er uit.... Zolang m'n bby Tim er nog in zit ben ik blij tho. Ik hou van hem.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik wist eigenlijk wel zeker dat of Rop, of Ellie vandaag weg zou gaan. Ik weet niet, ze nemen altijd mijn favorietjes. :')

    In ieder geval zit ik nu op Cécile en een ietsie bietsie beetje op Taeke. Voor de rest hoop ik dat Marjolijn zo snel mogelijk oprot en Rop en Tim zo lang mogelijk blijven, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gunnulfsen schreef:
    Moest een beetje huilen om Ellie. Telkens als ik iemand in m'n hart sluit gaat hij/zij er uit.... Zolang m'n bby Tim er nog in zit ben ik blij tho. Ik hou van hem.

    Tim is echt geweldig :) Echt zo jongensachtig, net zoals Daniël een paar seizoenen terug.


    Na deze aflevering zou ik Annemieke wel een geweldige mol vinden. Ze valt nooit echt op, dus ik ga wat beter op haar letten, ze heeft duidelijk skills. Marjolein was echt te dom voor woorden met die kist xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Tim is echt geweldig :) Echt zo jongensachtig, net zoals Daniël een paar seizoenen terug.


    Na deze aflevering zou ik Annemieke wel een geweldige mol vinden. Ze valt nooit echt op, dus ik ga wat beter op haar letten, ze heeft duidelijk skills. Marjolein was echt te dom voor woorden met die kist xD


    Oh Daniël! Zo jammer dat hij eruit vloog :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn mol is Klaas en ik hoop dat Rop en Cecile er lang in blijven. Ze zijn zo leuk. :'D


    She's imperfect but she tries

    Wiarda schreef:
    Ik wist eigenlijk wel zeker dat of Rop, of Ellie vandaag weg zou gaan. Ik weet niet, ze nemen altijd mijn favorietjes. :')

    In ieder geval zit ik nu op Cécile en een ietsie bietsie beetje op Taeke. Voor de rest hoop ik dat Marjolijn zo snel mogelijk oprot en Rop en Tim zo lang mogelijk blijven, haha.


    Ja, Ellie was zo leuk typisch, haha. Best jammer. Vorig jaar vond ik het ook verschrikkelijk toen Pieter er als eerste uitvloog, want hij was serieus meteen mijn favoriet... )':

    Overigens, mijn verdachten zijn (nog steeds) Tim en Annemieke.

    Dat Annemieke uiteindelijk besloot niet te gaan klimmen vond ik overigens niet verdacht, aangezien het antwoord op het raadsel toch fout was.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 0:11 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh Daniël! Zo jammer dat hij eruit vloog :c

    Ik heb mijn kotgenoot zo hard moeten troosten toen :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Tim is echt geweldig :) Echt zo jongensachtig, net zoals Daniël een paar seizoenen terug.


    Na deze aflevering zou ik Annemieke wel een geweldige mol vinden. Ze valt nooit echt op, dus ik ga wat beter op haar letten, ze heeft duidelijk skills. Marjolein was echt te dom voor woorden met die kist xD


    Daniël was echt mijn favoriete kandidaat ooit. Ik zag hem als kind (jaar of 10) in Doe Maar de Musical en was op slag verliefd. (Volgens mij heb ik een type.)
    Ik vind Annemiek gruwelijk irritant maar dat vond ik Sophie ook en die ging ook door tot de finale dus ik denk dat ik pech ga hebben...


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb een afvallerstheorie gevonden in mijn mollenboekje. Bij verdenkingen had ik perongeluk bij Remy een streepje gezet. Hij vloog eruit. Daarna ook per ongeluk bij Ellie, zij vloog er ook uit.
    The problem is; er staat een streepje bij Tim nu... :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!