• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Inagua schreef:
    (...)

    Ikr! Ik baal alleen toch een beetje, want ik had dankzij mn ma op het laatste moment toch punten op haar ingezet :/


    AWhhh Poor you


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Wat deed dat woord er tijdens de test? Cabarette ofzo. Linksonderin. Tijdens het invullen.

    De plaats waar het was gefilmd. Er viel mij idd ook op.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lily_Evans schreef:
    Ik zat ook al te kijken naar dat woord onderin idd. Normaal staat daar de plek? Maar ik ben blij. Nu Annemieke er nog uit ^^


    De eerste opdracht speelde zich af bij het theater dat Cabarette heette, misschien zaten ze daar nu weer voor test en executie, maar er dan buiten zozegmaar?

    Ik gok op een finale met Tim, Annemieke en Klaas, bc Tim helemaal links, Annemieke in het midden en Klaas helemaal rechts op de 'afvallersfoto'


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    De eerste opdracht speelde zich af bij het theater dat Cabarette heette, misschien zaten ze daar nu weer voor test en executie, maar er dan buiten zozegmaar?

    Ik gok op een finale met Tim, Annemieke en Klaas, bc Tim helemaal links, Annemieke in het midden en Klaas helemaal rechts op de 'afvallersfoto'


    Ja, maar staat er altijd een plaats bij de test? Ik dacht echt van wtf is dat een aanwijzing naar Rop huh? Maar idk, het viel mij opeens op. Het was raar.

    Noooo, Taart moet blijven bestaan. Ik wil het tot het eind kunnen shippen :p Oké nee, maar Klaas en Taeke zijn mijn hoofdverdachten, dus die moeten erin blijven. Sowieso vind ik de heren allemaal leuk, dus die moeten blijven. Er waren wel ook best wel dingen aan Rop die ik weer raar vond, ik zat al eerder even op hem, toen weer niet en nu zit ik weer van meh... maar goed. Je kan moeilijk nu nog op meer dan twee zitten. Ach ja, het zal ook wel.


    Happy Birthday my Potter!

    De mensen die ik totaal niet verdenk gaan er steeds uit. Ik zit nog steeds op Tim, maar ik vond die ene hint over Rop ook heel goed: de titel is "misplaatst" en op de rug van de kartonnen Rop stond kandidaat. Hmm..


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    De mensen die ik totaal niet verdenk gaan er steeds uit. Ik zit nog steeds op Tim, maar ik vond die ene hint over Rop ook heel goed: de titel is "misplaatst" en op de rug van de kartonnen Rop stond kandidaat. Hmm..


    Dat was Klaas though.


    Happy Birthday my Potter!

    Asher schreef:
    De mensen die ik totaal niet verdenk gaan er steeds uit. Ik zit nog steeds op Tim, maar ik vond die ene hint over Rop ook heel goed: de titel is "misplaatst" en op de rug van de kartonnen Rop stond kandidaat. Hmm..


    nee op de rug van Klaas stond kandidaat


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat was Klaas though.


    Ik dacht al, haha. Al zei Rop in de aflevering dat hij liever op de grond blijft geloof ik en een mol opereert graag ondergronds, dus zou het feit dat hij bovenop het gebouw stond ook kunnen betekenen dat hij "misplaatst" was, ofzo. Ugh, er is zoveel te zeggen in deze aflevering wat de titel betreft.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat was Klaas though.


    Oeps. Naja, dan geldt het voor Klaas. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik dacht al, haha. Al zei Rop in de aflevering dat hij liever op de grond blijft geloof ik en een mol opereert graag ondergronds, dus zou het feit dat hij bovenop het gebouw stond ook kunnen betekenen dat hij "misplaatst" was, ofzo. Ugh, er is zoveel te zeggen in deze aflevering wat de titel betreft.


    Ja ik vond dat ook irritant, zoveel hints, zo verwarrend. Ik heb dan altijd zoiets van, beter negeer ik deze verwarring en blijf ik bij mijn standpunt.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik vond dat ook irritant, zoveel hints, zo verwarrend. Ik heb dan altijd zoiets van, beter negeer ik deze verwarring en blijf ik bij mijn standpunt.


    Inderdaad! Maar dat heb ik ook wel een beetje met moltalk. Like, ik voel me nu de enige Nederlander die niet op Rop zit en het laat me heel erg twijfelen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Inderdaad! Maar dat heb ik ook wel een beetje met moltalk. Like, ik voel me nu de enige Nederlander die niet op Rop zit en het laat me heel erg twijfelen :/


    Nee hoor, ik ging twijfelen, maar ik blijf lekker op Klaas en Taeke :p Veel deelnemers zitten op Klaas en Tim btw. Hoewel Cecile ook op Klaas en nog iemand heeft ingevuld, maar ze zei dat ze op één heel erg en op één een beetje ging zitten, dus ze kan ook te weinig op Klaas hebben ingevuld. Meestal is het niet duidelijk op wie de afvallers nou voornamelijk zaten, dus ik denk dat ze meer op iemand anders zat en nu proberen te insinueren dat ze op Klaar zat...


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik ging twijfelen, maar ik blijf lekker op Klaas en Taeke :p Veel deelnemers zitten op Klaas en Tim btw. Hoewel Cecile ook op Klaas en nog iemand heeft ingevuld, maar ze zei dat ze op één heel erg en op één een beetje ging zitten, dus ze kan ook te weinig op Klaas hebben ingevuld. Meestal is het niet duidelijk op wie de afvallers nou voornamelijk zaten, dus ik denk dat ze meer op iemand anders zat en nu proberen te insinueren dat ze op Klaar zat...


    Yesh, iemand! Hier thuis zitten ze namelijk ook op Rop en totaal niet op Taeke. Zelf zat ik ook op Tim en Taeke, voornamelijk omdat ik het idee heb dat ze beiden vrij tam zijn ondanks ik ze er het persoon niet voor vind. Annemiek vind ik (helaas) ook nog steeds wel behoorlijk verdacht en Klaas dus. Eigenlijk iedereen behalve Rop x) Hij molt te opvallend naar mijn idee. Maar wat je zegt zou heel goed kunnen ja. Het zou wel typisch iets voor dit programma zijn in ieder geval.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ): ): ): ): ):


    She's imperfect but she tries

    ProngsPotter schreef:
    Wat deed dat woord er tijdens de test? Cabarette ofzo. Linksonderin. Tijdens het invullen.
    Dat was de plaatsnaam haha.


    She's imperfect but she tries