• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?

Wie is de mol? Vul het hier in!

Omdat dit topic gesloten is.

[ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

45.0% (18 stemmen)

BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

32.5% (13 stemmen)

Superleuk!

10.0% (4 stemmen)

Leuk hoor

2.5% (1 stem)

Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

2.5% (1 stem)

Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

7.5% (3 stemmen)

Ik kijk het niet

How you doin'

Wauw die Marjolein is echt irritant zeg.

Ik verdenk trouwens

Tim en Cecile. En een klein beetje Taeke. Het is meer een voorgevoel.

Ik erger me echt aan Marjolein en Ellie.
    Marjolein is gewoon vervelend
    Ellie met haar 'etherdiscipline'
    Hoe zij ook bezig was in dat klooster
    :D

[ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 19:11 ]

How you doin'

Luna_Lovegood schreef:
    Ik erger me echt aan Marjolein en Ellie.
    Marjolein is gewoon vervelend
    Ellie met haar 'etherdiscipline'
    Hoe zij ook bezig was in dat klooster
    Ik ben trouwens bezig met een quiz bij dit topic

Je mag toch geen reclame maken?

Gaterne schreef:
    (...)
    Je mag toch geen reclame maken?

Oh het spijt me heel erg!
    Het was niet als reclame bedoeld en ik heb het direct verwijderd.
    Sorry, ik zal het niet meer doen

Zo reageer ik vaak als ik denk iets fout te doen :D

[ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 19:36 ]

How you doin'

Luna_Lovegood schreef:
    (...)
    Oh het spijt me heel erg!
    Het was niet als reclame bedoeld en ik heb het direct verwijderd.
    Sorry, ik zal het niet meer doen

Als het over dit gaat en bij het topic hoort mag het toch wel gewoon?

Ich liebe dich 27.12.23

Bostick schreef:
    (...)

Als het over dit gaat en bij het topic hoort mag het toch wel gewoon?

Ik weet het niet, maar ja, ik neem het zekere voor het onzekere. :)

How you doin'

Zeggen dat je ergens mee bezig bent, is niet verboden hoor. Een link plaatsen naar een creatie in een topic/subforum waarvoor dat niet bedoeld is, is het soort reclame wat wij op het forum bestraffen. ^^

Deep inside, I've never felt alive

Vedder schreef:
    Ellie is echt hi-la-risch. Hoe ze alles vanuit haar politiewerk benaderd. En dan de 'etherdiscipline'. Het doet toch een beetje aan als een klucht. :'D

ik heb gehuild van het lachen

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Peralta schreef:
    Zeggen dat je ergens mee bezig bent, is niet verboden hoor. Een link plaatsen naar een creatie in een topic/subforum waarvoor dat niet bedoeld is, is het soort reclame wat wij op het forum bestraffen. ^^

Oké fijn bedankt
    Maar op wie zitten jullie nu?
    Mijn gevoel zegt Remy en Taeke.
    Een jongen lijkt me wel logisch, na 2 keer een vrouwelijke mol. Maar niets is wat het lijkt (:

How you doin'

Einar schreef:
    (...)

ik heb gehuild van het lachen

Ik ook!
    Vooral toen ze in dat klooster naar vrijstellingen ging zoeken! Dat je die stemmen niet hoort. Dat was trouwens wel knap gemaakt

How you doin'

Sorry xD
    Ik zit heel veel op fora van anders sites dus ik noet weer even aan Q's regels wennen xD

Luna_Lovegood schreef:
    (...)
    Oké fijn bedankt
    Maar op wie zitten jullie nu?
    Mijn gevoel zegt Remy en Taeke.
    Een jongen lijkt me wel logisch, na 2 keer een vrouwelijke mol. Maar niets is wat het lijkt (:

dat hoeft niets te zeggen ^
    hmm. Remy heeft wel al twee opvallende dingen gedaan in dit vroege stadium..
    Ik ben er altijd best slecht in geweest, maar atm zijn Celine, Ellie en Tim hoofdmollen voor mij.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lily_Evans schreef:
    Wat ik zelf nu zou denken als ik kandidaat was:

Ik vind Marjolein, Tim en Ellie denk sowieso té opvallend om de mol te zijn. Remy begint ook echt te obvious te worden, hoewel ik bij hem na de eerste aflevering nog wel dacht hmmm, maar én die schoenen strikken én die kruiwagen én hij nam de leiding. Het wordt een beetje teveel voor een goede mol. Cécile vind ikzelf echt een enorme huppeltut met haar "ik kan niks zonder hakken" en al die shit dus ik hoop echt van harte dat ze er snel uit ligt en dus niet de mol is. De rest is in mijn ogen gemiddeld genoeg bezig om de mol te kunnen zijn. Moest ik de test zelf invullen, zou ik denk spreiden op hen atm. Ik doe niet aan tunnelvisie dus ik wijs nooit meteen een mol aan.

Ik zie die vertragingsacties bij de topito allemaal totaal niet als molacties, al zeker niet omdat ze juist net te ver zijn voor het geld. Als je als kandidaat weet dat je veilig bent, dan is het toch het handigst voor jou om juist trager te gaan zodat misschien iemand anders het spel verlaat? Het is een gemene tactiek, maar het is er een. De echte schuldigen voor het feit dat er geen geld in de pot kwam, waren de mensen die op het laatst fanatiek doortrokken.
    Ook van de allereerste opdracht valt weinig te zeggen, molacties zijn alleen mogelijk als; IEDEREEN alles op orde had (op 1 persoon na) of als Klaas had gezegd dat het wel zou lukken.
    Dat met de kruiwagen zou wel een molactie kunnen zijn. Maar ik zou wilen dat de kandidaten minder mollen en meer hun best doen om geld in de pot te krijgen, zodat de mol echt wat te doen heeft. Tim is wat mij betreft enkel opvallend als persoon. Ellie was echt te dom voor woorden bezig bij dat klooster. En over een mannelijke mol na 2 vrouwen; kan, maar ze hebben de laatste tijd ook opeens veel homoseksuele mollen en het is wel vaker achter elkaar een vrouw geweest. Zie;Lijst van seizoenen. Ik denk niet dat ze erg op geslachtsverdeling letten bij wie is de mol, behalve bij de totale kandidaten.

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

Laatste aflevering; wtf?

Stiekem had ik het leuker gevonden als juist de mensen die hoog bieden bij dat soort opdrachten er uit vliegen. Vond het geen leuke opdracht en wij als kijker hebben hier ook totaal geen inzicht op wat er gebeurt. De mol is waarschijnlijk maximaal gegaan (zou ik ook doen als mol, het maakt toch niet uit want de op een na hoogste wint), maar dat je als kandidaat de halve pot verspilt voor 1 ronde, zonder jezelf extra verdacht te moeten maken? :/ Wat is het nut daar van?

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder