Lily_Evans schreef:
Wat ik zelf nu zou denken als ik kandidaat was:
Ik vind Marjolein, Tim en Ellie denk sowieso té opvallend om de mol te zijn. Remy begint ook echt te obvious te worden, hoewel ik bij hem na de eerste aflevering nog wel dacht hmmm, maar én die schoenen strikken én die kruiwagen én hij nam de leiding. Het wordt een beetje teveel voor een goede mol. Cécile vind ikzelf echt een enorme huppeltut met haar "ik kan niks zonder hakken" en al die shit dus ik hoop echt van harte dat ze er snel uit ligt en dus niet de mol is. De rest is in mijn ogen gemiddeld genoeg bezig om de mol te kunnen zijn. Moest ik de test zelf invullen, zou ik denk spreiden op hen atm. Ik doe niet aan tunnelvisie dus ik wijs nooit meteen een mol aan.
Ik zie die vertragingsacties bij de topito allemaal totaal niet als molacties, al zeker niet omdat ze juist net te ver zijn voor het geld. Als je als kandidaat weet dat je veilig bent, dan is het toch het handigst voor jou om juist trager te gaan zodat misschien iemand anders het spel verlaat? Het is een gemene tactiek, maar het is er een. De echte schuldigen voor het feit dat er geen geld in de pot kwam, waren de mensen die op het laatst fanatiek doortrokken.
Ook van de allereerste opdracht valt weinig te zeggen, molacties zijn alleen mogelijk als; IEDEREEN alles op orde had (op 1 persoon na) of als Klaas had gezegd dat het wel zou lukken.
Dat met de kruiwagen zou wel een molactie kunnen zijn. Maar ik zou wilen dat de kandidaten minder mollen en meer hun best doen om geld in de pot te krijgen, zodat de mol echt wat te doen heeft. Tim is wat mij betreft enkel opvallend als persoon. Ellie was echt te dom voor woorden bezig bij dat klooster. En over een mannelijke mol na 2 vrouwen; kan, maar ze hebben de laatste tijd ook opeens veel homoseksuele mollen en het is wel vaker achter elkaar een vrouw geweest. Zie;
Lijst van seizoenen. Ik denk niet dat ze erg op geslachtsverdeling letten bij wie is de mol, behalve bij de totale kandidaten.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder